staat in de bron B)quote:Op woensdag 14 september 2011 20:22 schreef NoBody122 het volgende:
Lijkt erop dat hij richting station over de Turfkade is gereden, i.p.v. de Gasthuissingel. Foutje, of omleiding? Of zie ik het verkeerd?
Geen Duvedec gezien vandaag. Wel een sloot Amba's, wat integro's van xx Touring en de nodige inhuur van de bedrijven, zoals Van der Horn, maar ook Juijn Rossum (uit Zaltbommel).quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Doe mij dan vrijdag maar een Duvedec
tijd om een fatsoenlijke opvolger te krijgen voor de Rambasquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen Duvedec gezien vandaag. Wel een sloot Amba's, wat integro's van xx Touring en de nodige inhuur van de bedrijven, zoals Van der Horn, maar ook Juijn Rossum (uit Zaltbommel).
Verder gezien dat Van der Horn met een Touringcar lijn 350 versterkte. Tot de zomervakantie was dit ITS uit Bolsward.
Gelukkig voor jou zag ik op Omrop Fryslân ook nog een Volvo uit de 5600-serie voorbijkomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tijd om een fatsoenlijke opvolger te krijgen voor de Rambas
Tjaquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou zag ik op Omrop Fryslân ook nog een Volvo uit de 5600-serie voorbijkomen.
Heb na mijn pendeldienst rond 19:30 nog een aantal Connexxion-bussen, die vandaag dienst hebben gedaan, op de foto gezet bij TSN. Hieronder 3 groene Duvedecs, 3 groene Integro's (waaronder de 2720, die ik zelf in 1e instantie meehad, maar die na 2 rondjes vliegbasis niet verder kon i.v.m. problemen met de versnellingsbak), zijn blauwe broer de 2928, Amba 8370, Citaro 9104 en dus de 5612.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou zag ik op Omrop Fryslân ook nog een Volvo uit de 5600-serie voorbijkomen.
Bron: http://www.treinreiziger.(...)_ov-chipkaart-143862quote:Nieuw landelijk kortingsabonnement voor OV-chipkaart
Er is een nieuw, landelijk kortingsabonnement voor op de OV-chipkaart: Altijd Korting. Met het abonnement kan er met korting gereisd worden op alle reguliere bussen, trams en metro's in Nederland.
Het abonnement is het eerste abonnement op de OV-chipkaart dat bij alle vervoerders geldig is. De korting is voor een kind 47%, jeugd (12 t/m 18) 40%, volwassenen (19 t/m 64) 20% en voor senioren eveneens 47%. De 47% is de optelsom van de reguliere korting voor deze leeftijden en de korting van het abonnement.
Ongeldig
Het kortingsabonnement is niet geldig in de treinen in Nederland. Eén uitzondering hierop zijn de treinen van Syntus, maar dan moet het product wel vóór 1 december geactiveerd zijn.
Het kortingsabonnement is eveneens niet geldig op nachtbussen en de Waterbus.
Kosten
Het abonnement kost per maand 16,50 euro en per jaar 165 euro. Per jaar zijn dat twee maanden gratis reizen, wat meestal bij jaarlijks afsluiten van abonnementen cadeau wordt gedaan.
Goede koop
Het Altijd Korting-abonnement is een goede koop als een scholieren meer dan 41,25 per maand aan saldo verbruiken op de chipkaart en bij volwassenen als zij meer dan 82,50 per maand verbruiken.
quote:Milkshakedoop buschauffeur
LEEUWARDEN - Een 26-jarige Leeuwarder verloor maandagmiddag in Leeuwarden zijn zelfbeheersing toen een 56-jarige buschauffeur hem verbood om zijn milkshake mee te nemen in een stadsbus van Connexxion (lijn 33).
Bij een bushalte aan de Snekertrekweg gooide de man de drank over de buschauffeur en het bedieningspaneel. Vervolgens verdween hij.
Volgens een woordvoerster van Connexxion is het algemeen beleid dat in bussen geen consumpties genuttigd mogen worden. Op basis van een signalement werd de verdachte later in de Sabastraat aangetroffen.
Bron: Leeuwarder Courant
dan nog zijn eurokaartjes goedkoperquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
Goed nieuws voor de frequente reizigers:
[..]
Bron: http://www.treinreiziger.(...)_ov-chipkaart-143862
ja.. ik ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Vraag me overigens af, hoe lijn 33 op de Snekertrekweg is beland..
quote:Op maandag 26 september 2011 16:58 schreef Hugo__Boss het volgende:
Was zaterdag in Utrecht en heel toevallig kwam toen net de sneltreinbus aanrijden, bouwjaar 1987. Het laatste ritje ging terug naar Oosterhout die dag, maar helaas kwamen ze met pech te staan, hou wou niet meer in zn versnelling. Weet niet hoe het afgelopen is, want toen vertrok de bus die ik moest hebben. Wel foto's gemaakt, zal ze zo even plaatsen als ze van mijn telefoon af zijn.
Beetje late reactie, maar die gaan langs bejaarden- en verzorgingshuizen en winkelcentra. Je hebt lijn noord en zuid, die als een soort krakeling rijden met het station als middelpunt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
waarvoor dienen de 2 servicelijnen in enschede? Dat is sowiezo lijn 7.
aah oke. Dankjewelquote:Op maandag 26 september 2011 17:48 schreef dennistd het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar die gaan langs bejaarden- en verzorgingshuizen en winkelcentra. Je hebt lijn noord en zuid, die als een soort krakeling rijden met het station als middelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |