precies..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En per regio zijn er ook nog weer verschillende kaartjes bijvoorbeeld.
dat soort praktijken verwacht ik eerder bij Arrivaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Moet je alleen niet stranden omdat de bus een tekort aan diesel heeft
Het is afgelopen weekend bij Kubus gebeurd op lijn 20 nabij Drachtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat soort praktijken verwacht ik eerder bij Arriva
daar moet je ook gewoon een gasploffer op zetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is afgelopen weekend bij Kubus gebeurd op lijn 20 nabij Drachten
neuh, gewoon op tijd bijtankenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
daar moet je ook gewoon een gasploffer op zeten
moet je ook je dieseltank @ Depot/stalling/weetikveel waar op tijd bijvullenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, gewoon op tijd bijtanken
jaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef GlenSpey het volgende:
Kort vraagje: vervoersmaatschappij Breng (Arnhem) valt toch onder Connexxion?
zou kunnenquote:Betekend dat dan ook dat alle sollicitaties voor Breng via cxx gaan?
Zolang je "betekent" in die context in je sollicitatiebrief maar wél met een 't' schrijft dan wel typt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 20:05 schreef GlenSpey het volgende:
Kort vraagje: vervoersmaatschappij Breng (Arnhem) valt toch onder Connexxion? Betekend dat dan ook dat alle sollicitaties voor Breng via cxx gaan?
Die rijdt alweer een aantal weken rond. Is uit Overijssel komen overwaaien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
Lijn 350 was vanmiddag nog niet versterkt en dat was op sommige momenten vanuit Leeuwarden al wel nodig geweest, want om 16:00 stonden er meer passagiers dan er mee konden
Overigens ook een nieuweling in Fryslân gezien: amba 8676.
Jij wist toch niet zeker, of de MAN-deuren ook bij jullie vandaan komen?quote:
klopt, voor MAN leveren en leverden we niet ALLE deuren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Die rijdt alweer een aantal weken rond. Is uit Overijssel komen overwaaien.
[..]
Jij wist toch niet zeker, of de MAN-deuren ook bij jullie vandaan komen?
quote:Gratis internet in 13 Friese bussen
DOKKUM - Vanaf september kunnen reizigers gebruik maken van gratis draadloos internet in dertien Connexxion-bussen. Het gaat om een proef. De proef komt voort uit de provinciale campagne ‘Mijn ideale bus' waarin jongeren hun ideale bus konden samenstellen. Wifi in de bus was een sterke wens van jongeren. Aan het eind van het jaar besluit de provincie of wifi in de bus beschikbaar blijft én of het wordt uitgebreid.
De bussen die wifi aan boord hebben rijden op lijn 350 (Leeuwarden - Alkmaar), lijn 50/97 (Leeuwarden - Dokkum), lijn 66 (Leeuwarden - Ameland) en lijn 12 (stadsdienst naar NHL/Stenden). Er is voornamelijk gekozen voor bussen die een langere afstand afleggen, zodat reizigers tijdens hun reistijd kunnen internetten. In de bussen van lijn 12 zitten veel jongeren die met hun smartphone of laptop op internet surfen. De provincie is constant op zoek naar manieren om het Friese openbaar vervoer beter te laten aansluiten op de wensen van reizigers.
Studenten van Stenden Hogeschool doen onderzoek naar het gebruik en de waardering van draadloos internet in de bus. Ook kijken zij of het technisch voldoet. Aan de hand van de resultaten besluit de provincie of ze wifi in de bus opneemt als bestekseis in de nieuwe busconcessie. Die concessie geeft het alleenrecht om het openbaar vervoer te verzorgen in Noord- en Zuidwest-Fryslân, Leeuwarden en op Schiermonnikoog. Het aanbestedingsproject van de concessie is nu in volle gang. Maart 2012 is duidelijk welke vervoerder de concessie krijgt die op 9 december 2012 van start gaat.
De bussen van lijn 12 hebben niet alleen wifi, ze hebben ook een bijzonder uiterlijk. Twee harmonicabussen zijn beplakt met alle namen van de jongeren die hebben meegedacht over beter openbaar vervoer via www.mijnidealebus.nl. De provincie wil ze op deze wijze bedanken.
Bron: Nieuwe Dockumer Courant
Wat ik via busfoto.net nog kan terugvinden is het volgende:quote:Op zondag 4 september 2011 21:46 schreef springer1980 het volgende:
Weet iemand hier misschien nog de oude lijn nummers van de VAD regio Apeldoorn? In de begin tijd van Midnet zijn een aantal lijnnummers veranderd, zo werdt lijn 124 Arnhem 91 en lijn 119 Arnhem via Dieren werdt 43 maar ik zoek de oude lijn nummers naar Zwolle, oftewel de huidige lijn 90 en de inmiddels opgeheven lijn 95.
Bvd.
Die rijdt tot nader order nog altijd rond op de stadsdienst in Leeuwardenquote:Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef springer1980 het volgende:
De demo Citea van Veolia die in Maastricht heeft gereden stond vandaag bij VDL aan de Vest in Valkenswaard. Kon Veolia maar tijdelijk van de bus gebruikmaken en hoe zit het met de Citea demo van Cxx? Zo te zien is de vorige Citea serie een grote flop geworden, als ik me niet vergis rijden er verder alleen nog Citea's van het vorige type in een of andere verre zandbak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |