Ik vind het eerder opmerkelijk dat er niets op de zijkant staat, geen connexxion, geen pouw, geen weet-ik-veel lijn, helemaal niets...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef marcel.nl het volgende:
Wat vinden jullie trouwens hier van (OViB) ?
[ afbeelding ]
ik vind dat stomme Pouw logo daarop echt geen porum.
Net een mooie Mercedes met een Walibi sticker achterop.
Ze hadden de tekst "pauw vervoer.nl" beter kunnen veranderen in "Pauw vervoert voor:"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Die achterzijde van de bus ziet er goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Het is uitermate opvallend dat deze foto op werkelijk exact dezelfde plek is gemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:27 schreef marcel.nl het volgende:
Komen die bussen er echt voor Arnhem ? En de trolley's dan ? Of ben ik nu zo dom en is dit enkel een gephotosjopte nijmegen bus ?
Foto van de bus staat op OViB bij de foto's van De Maduro's. Persoonlijk vind ik de kleuren erg veel lijken op de Arnhemse stadsbussen. Oordeel zelf:quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef springer1980 het volgende:
Syntus 2149 rijdt nu ook rond op de Veluwe, maar is beplakt / gespoten in donkerder blauw dan de overige streekbussen. Onderkant is donkerblauw, lijkend op de kleur van de blauwe boog, en daarboven zit lichtblauw maar nogmaals donkerder dan de overige bussen. En de koersfilm doet het zomaar...
Ik heb ze nog mee gemaakt als nieuwe bussen. En vooral het model daarvoor nog bewust mee gemaakt (CSA-I)quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeugd sentiment!
Vooral die Hainje-Dafjes met hun zwartrokende ronkende rammelende diesel
lekker klikken bij het instappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeugd sentiment!
Vooral die Hainje-Dafjes met hun zwartrokende ronkende rammelende diesel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |