Was dat niet voor de nieuwe concessie Gooi- en Vechtstreek waar nu een HOV-lijn komt?quote:Op zondag 10 juli 2011 12:38 schreef marcel.nl het volgende:
Kan iemand mij zeggen voor welke lijnen die nieuwe rood-grijze citea's voor zijn die nu in Nieuwegein staan ?
quote:Op zondag 10 juli 2011 02:09 schreef NoBody122 het volgende:
Eergisteren nog mooie zilverkleurige Citaro G's zien rijden in Linz (Oostenrijk)
Helaas niet getroffen op een fotogeschikt moment (die dingen rijden volgens mij alleen buiten het centrum om op de buitenlijnen). In het centrum wel 1 of 2 (trolley-)bussen gekiekt.
Verder de afgelopen weken nog in diverse Tsjechse steden bussen gekiekt voor dit topic. Die ga ik binnenkort posten (staan nog op GSM)
Zie OViBquote:
Precies.. laat CXX maar optieften in NOF en ZWFquote:Op maandag 11 juli 2011 21:11 schreef Peterselieman het volgende:
ov-flop is veel te duur, dus komend weekend reis ik op 350 wel met losse kaartjes
Want alleen Cxx gaat daar over.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Precies.. laat CXX maar optieften in NOF en ZWF![]()
kan qbuzz de dienst gaan uitmaken met Qkaartjes \o/ wordt t reizen met de bus weer goedkoop
met die nieuwe ritkaarten is het gewoon aftands duur geworden :|quote:Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Want alleen Cxx gaat daar over.
True; Cxx is een enthousiast voorstander van de OV-chip, maar het is gewoon overheidsbeleid.
Weer eens wat anders dan een lekker slang of aansluitingquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef wesleycool het volgende:
.......wou ik een bus starten. was de koelvloeistof tank kapot....... :S
Volgens mij hebben die 2 geen offerte ingedient en hebben dus geen recht van spreken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik verwacht genoeg bezwaren van met name Arriva en Kubus
Ik vind het eerder opmerkelijk dat er niets op de zijkant staat, geen connexxion, geen pouw, geen weet-ik-veel lijn, helemaal niets...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:40 schreef marcel.nl het volgende:
Wat vinden jullie trouwens hier van (OViB) ?
[ afbeelding ]
ik vind dat stomme Pouw logo daarop echt geen porum.
Net een mooie Mercedes met een Walibi sticker achterop.
Ze hadden de tekst "pauw vervoer.nl" beter kunnen veranderen in "Pauw vervoert voor:"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
Die achterzijde van de bus ziet er goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Het is uitermate opvallend dat deze foto op werkelijk exact dezelfde plek is gemaaktquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:27 schreef marcel.nl het volgende:
Komen die bussen er echt voor Arnhem ? En de trolley's dan ? Of ben ik nu zo dom en is dit enkel een gephotosjopte nijmegen bus ?
Foto van de bus staat op OViB bij de foto's van De Maduro's. Persoonlijk vind ik de kleuren erg veel lijken op de Arnhemse stadsbussen. Oordeel zelf:quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:36 schreef springer1980 het volgende:
Syntus 2149 rijdt nu ook rond op de Veluwe, maar is beplakt / gespoten in donkerder blauw dan de overige streekbussen. Onderkant is donkerblauw, lijkend op de kleur van de blauwe boog, en daarboven zit lichtblauw maar nogmaals donkerder dan de overige bussen. En de koersfilm doet het zomaar...
Ik heb ze nog mee gemaakt als nieuwe bussen. En vooral het model daarvoor nog bewust mee gemaakt (CSA-I)quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeugd sentiment!
Vooral die Hainje-Dafjes met hun zwartrokende ronkende rammelende diesel
lekker klikken bij het instappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:13 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeugd sentiment!
Vooral die Hainje-Dafjes met hun zwartrokende ronkende rammelende diesel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |