Ik woon in Rotterdam, zo vreemd is dat dan niet als je het over "die volk daar" hebt.quote:
Ik ken je niet, afgezien van hier en daar een post op het forum.quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam, zo vreemd is dat dan niet als je het over "die volk daar" hebt.
Dat daar überhaupt nog bedrijven willen rijden, met dat volk daar..quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef o.us het volgende:
Het is alweer goed.
Nogmaals de vraag; is er bekend wie zich heeft ingeschreven voor het Rotterdams stadsbusvervoer behalve de RET?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Ik zie Arriva ook regelmatig met 15-meter bussen rijden op lijn 315, tegenwoordig. Had Arriva die al?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Terechte topictitel. Wat een pauperlijn is de 315 geworden sinds Arriva daar rijdt, ongelofelijk.
Dat kan wel kloppen, Arriva heeft die Volvo's over genomen van Connexxion.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:35 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik zie Arriva ook regelmatig met 15-meter bussen rijden op lijn 315, tegenwoordig. Had Arriva die al?
Het zijn geen Lion's Regio's volgens mij (waar Connexxion mee reed op 315), maar Volvo's (waarmee Connexxion een tijd veel mee reed, op o.a. lijn 350)..
Die bussen hebben een geniaal geluidquote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen, Arriva heeft die Volvo's over genomen van Connexxion.
En vrachtwagens van Volvo zijn heerlijk stil maar die bussen...
Arriva huurt ze van Womy, maar stuurt als het goed is de Volvo's in december terug. Dan komen er Qliners uit Waterland op lijn 315 te rijden.quote:Op woensdag 2 november 2011 23:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen, Arriva heeft die Volvo's over genomen van Connexxion.
Slechter kan het niet meer worden :/quote:Op donderdag 3 november 2011 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Arriva huurt ze van Womy, maar stuurt als het goed is de Volvo's in december terug. Dan komen er Qliners uit Waterland op lijn 315 te rijden.
De RETquote:Op dinsdag 1 november 2011 13:37 schreef o.us het volgende:
Het is alweer goed.
Nogmaals de vraag; is er bekend wie zich heeft ingeschreven voor het Rotterdams stadsbusvervoer behalve de RET?
Ik hoorde dat alleen Qbuz dat heeft gedaan.quote:
Als je meer dan 1 post terug zou lezen, zou bork's post je wel eens op kunnen vallen. Zie daar; je garantiequote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik hoorde dat alleen Qbuz dat heeft gedaan.
En ik hoorde ook dat de aanbesteding van de BRU weer over moet.
Maar ik hoor wel meer dus dat is geen garantie.
De RET heeft zelf medegedeeld met de pers dat zij onterugtrekbaar mee zullen doen met de Rotterdamse aanbesteding.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:34 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Ik hoorde dat alleen Qbuz dat heeft gedaan.
En ik hoorde ook dat de aanbesteding van de BRU weer over moet.
Maar ik hoor wel meer dus dat is geen garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |