quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Naat kon het niet laten![]()
Van mij mag jequote:Op zondag 10 juli 2011 16:13 schreef mctwigt het volgende:
[..]
mag ik hem als speciaal in het 2gaad topic plaatsen?
Waarom ben ik een schaap?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry Naat kon het niet laten![]()
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de grap, dat ik niet met een meisje geneukt heb...
Wij vinden hem grandioos hoor, maar hoe voelt het voor jouquote:Op zondag 10 juli 2011 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is de grap, dat ik niet met een meisje geneukt heb...
Ook geneukt?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:35 schreef Monopoly het volgende:
Goed topic! Gefeliciteerd. Ik hoorde het vanmorgen pas voor het eerst, anders hadden we vannacht de hand kunnen schudden!
Ehm, ik heb wel geneukt hoor, en ook met een meisjequote:Op zondag 10 juli 2011 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wij vinden hem grandioos hoor, maar hoe voelt het voor jou
Linkjes?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ehm, ik heb wel geneukt hoor, en ook met een meisjeDat meisje kan het bevestigen
(en die postte het ook als eerste op fok)
Ghehe.quote:
Ik hoor het al een orgie.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yvonne, Huppelmuts, Myraela, Smegmanus en Patje1987, allemaal tegelijk
quote:
Geen idee waar je het over hebt. Klinkt bijzonder kut.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ken Uw klassiekers! Dat is Kwaak, van 2 guys and one duck! YES, WE KWAAK!
Amai, ik voel mijn ster nog nabrandenquote:Op zondag 10 juli 2011 16:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Yvonne, Huppelmuts, Myraela, Smegmanus en Patje1987, allemaal tegelijk
Was wel een goed idee van jou om mijn piemel in te smeren met sambal en tijgerbalsem om je daarna zonder rubber te penetrerenquote:Op zondag 10 juli 2011 17:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Amai, ik voel mijn ster nog nabranden
Allez wat geil.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Was wel een goed idee van jou om mijn piemel in te smeren met sambal en tijgerbalsem om je daarna zonder rubber te penetrerenWas erg lekker
Vroeger was Mono een propere jongeman, nu brengt hij zijn dagen door achter een computer op zijn zolderkamer terwijl hij lauwe cola drinkt. Amai.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |