quote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zit hier in ONZ. Je gelooft dat zeker niet echt dat naatje_1 geneukt heeft he?
open deur. retorische vragen. enzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:25 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je zit hier in ONZ. Je gelooft dat zeker niet echt dat naatje_1 geneukt heeft he?
Zevenaarquote:
Naat en ik?quote:Op zondag 10 juli 2011 14:02 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb gekeken, het was bloedgeil om te zien.
Condooms mogen niet in het gristendom. Want daarvoor is sechs niet bedoeld!!!quote:
Het verhaal erachter is dat ik steeds volhield niet te neuken voor het huwelijk en nu heb ik dat dus wel gedaan en daarom is dat topic dus ook geopend, omdat ik het wel heb gedaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:23 schreef MASD het volgende:
[..]
maar hey, nu even serieus. Is jullie zelfbeeld zo laag dat je dit soort dingen op het internet moet zetten? Het antwoord is ja, maar de echte vraag is 'Waarom?'.
Deze man!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Al een heel topic vol met 95 blije kutkusjekroel posts en godverdomme nog geen pics.
Wat is met ONZ aan de hand?!?!
Tja...quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Al een heel topic vol met 95 blije kutkusjekroel posts en godverdomme nog geen pics.
Godverdomme in allahsnaam je hebt gelijk!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Wat voor een pics wil je?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:35 schreef zovty het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |