quote:Op zondag 10 juli 2011 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, door gristenen in 1349 naar Noorwegen gestuurd om die vikingen te bekeren.
Als we beiden single waren, dan ja, maar we hebben een relatie, dus heb je er weinig aan als ik haar aanraad.quote:
Wel toevallig dat naat binnenkort naar Noorwegen gaat.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, door gristenen in 1349 naar Noorwegen gestuurd om die vikingen te bekeren.
Nog niet eens bij stilgestaanquote:Op zondag 10 juli 2011 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel toevallig dat naat binnenkort naar Noorwegen gaat.
Wederom het woord Gods verkondigen?quote:Op zondag 10 juli 2011 04:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel toevallig dat naat binnenkort naar Noorwegen gaat.
was ik niet van plan.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wederom het woord Gods verkondigen?
Wat kan mij jullie relaties nou schelenquote:Op zondag 10 juli 2011 04:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als we beiden single waren, dan ja, maar we hebben een relatie, dus heb je er weinig aan als ik haar aanraad.
Ik zie nu pas ook dat die zin rijmt.quote:
Weet ik niet, maar haar krijg je niet, ik zit nu al onder de plak... zegmaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 04:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat kan mij jullie relaties nou schelen
Daar voel je niks vanquote:Op zondag 10 juli 2011 04:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Oeps, ik heb christelijke schoonouders!
Onder de plak is niet goedquote:Op zondag 10 juli 2011 04:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar haar krijg je niet, ik zit nu al onder de plak... zegmaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |