Impliceren dat Rotterdam een spannende plek is om te wonen.quote:
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.quote:
Geen idee. Nog nooit geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat Rotterdam een spannende plek is om te wonen.
Klinkt geylquote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.
Met de trein fietsen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
Geen idee. Nog nooit geweest.
Ja 1x met de trein doorheen gefietst, maar meer ook niet
Even een fotootje schieten.quote:
* strontboer wacht op screenshotquote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn droomhuis staat in het Vondelpark. Of ernaast. Iig staat het daar in de buurt. Mooi wit huis alles.
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb een heel saai rijtjeshuis met een tokkievoortuin.
Kan toch niet gekkie.quote:
Zit je op mobiel?quote:
quote:
Nee, ik heb geen foto ervan?quote:
Zonde van die tuin!quote:
Ik zou dan echt claustrofobische trekjes krijgenquote:
De tuin is inmiddels opgeknapt door twee heuse tuinmannen.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto ervan?Ik was er gisteren nog.
[..]
Zonde van die tuin!
Maps.google.nlquote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen foto ervan?Ik was er gisteren nog.
[..]
Zonde van die tuin!
Ohja? Ok. Mooizo.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef Dastan het volgende:
[..]
De tuin is inmiddels opgeknapt door twee heuse tuinmannen.
SORRY HOOR BETWETERT.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Maps.google.nl
Ik zeg toch ook screenshotje
Zulke huizen hebben we hier ook in de buurt. Ik woon dan weer in een ander soort rijtjeshuis. Nieuwbouw..quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja? Ok. Mooizo.
[..]
SORRY HOOR BETWETERT.
In een hoekje zittenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:07 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Straten enzo met grijs weggepaint, dus vandaar.
Blauw is van ons.
Roze stip is waar ik nu ben.
Gewoon straatnaam intypenquote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg ik ben verdwaald op google maps
Ik heb wel een uitzicht op het terras en een schuifdeur en alles, dus niet haten.quote:
Ooh dan is het goedquote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitzicht op het terras en een schuifdeur en alles, dus niet haten.
Die weet ik niet johquote:
Ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:08 schreef Ezell het volgende:
Zal ik een foto van mijn droomhuis plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop