Uh, nee...quote:Op zondag 10 juli 2011 00:54 schreef DrMarten het volgende:
Kanonne wat gaan jullie hard. Als ik morgen wakker word weer 3 topics verder?
Niemand die je verbiedt om elke dag je bed te verschonenquote:Op zondag 10 juli 2011 08:24 schreef JoeBravo het volgende:
môgguh
ik blijf me verbazen over hoe lekker het in een net verschoond bed slaapt. Jammer dat dat maar 1 nacht duurt altijd
lits-jumeaux dekbed vervangen is kut in je eentjequote:Op zondag 10 juli 2011 08:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niemand die je verbiedt om elke dag je bed te verschonen
Lekker! Daar is het nu ook echt perfect weer voor.quote:Op [url=hIttp://forum.fok.nl/topic/1680650/1/100#99270152]zondag 10 juli 2011 11:00[/url] schreef JoeBravo het volgende:
[..]
lits-jumeaux dekbed vervangen is kut in je eentje
vanaf je huis door het bos/park naar het centrum lopen daarintegen <3
na ruim 1,5 uur op een terras in sonsbeek beland
Hier aan zee waait het te hardquote:
Je kunt niet alles hebben.quote:
Jij zit aan zee, dus je mag niet zeuren! Ik zou zo met je ruilen!quote:
Waar zit jij? Ik zit ook aan zee en ben benieuwd of je iets interessants in de aanbieding hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jij zit aan zee, dus je mag niet zeuren! Ik zou zo met je ruilen!
Helaas ik heb niet interessants te bieden.. Ik zit in Eindhoven.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar zit jij? Ik zit ook aan zee en ben benieuwd of je iets interessants in de aanbieding hebt.
Dan blijf ik liever waar ik zit. En begrijp ik volledig waarom jij weg wil.quote:Op zondag 10 juli 2011 11:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Helaas ik heb niet interessants te bieden.. Ik zit in Eindhoven.
quote:Op zondag 10 juli 2011 11:48 schreef KomtTijd... het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lockmachine
Ah, zo.
Ik snap hetquote:Op zondag 10 juli 2011 11:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan blijf ik liever waar ik zit. En begrijp ik volledig waarom jij weg wil.
Waarom zou je een ambulance bellen? Neem niet aan dat zie die lantaarnpaal op een brancard gooien.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Nee, dan moet je een ambulance en je verzekering bellen.
Maar als je de ambulance belt, komt er ook politie.
Nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
en als je helemaal niks hebt? moet je dan ook een ambulance bellen?
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Smoothie gemaaktMet mango, ananas en aardbei.
Ik zit niet in dequote:
Net terug van aapjes kijken met mijnquote:
gewoon op stop volgen klikkenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef Frezer het volgende:
Fuck, 1x een berichtje in een reeks, en je kunt 'em niet meer negeren in je AT.
Je hebt een "stop volgen" knop onderaan.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef Frezer het volgende:
Net zoiets als op Fok! kijken dus?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Net terug van aapjes kijken met mijn. Alles wel dus
.
SMS "VOLGEN UIT" naar 4545.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:39 schreef Frezer het volgende:
De aapjes kwamen als geheel verstandiger over. Alhoewel er wel een parallel tussen de Bonobo's en Singles te trekken valt natuurlijk.quote:
Is de zondagsrust dan totaal niet meer heilig?quote:
euhm... neequote:Op zondag 10 juli 2011 15:43 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is de zondagsrust dan totaal niet meer heilig?
Frankrijk bombarderen!quote:
Ja, dat was ongelooflijk, zo naar. Hoe bebloed Hoogerland daarna ook was, vol in het prikkeldraad terechtgekomen.quote:
ik hoef 'm niet eens aan te klikken om weer kippevel te krijgen, brrrrrrquote:
Mja, inderdaad, word je toch naar vanquote:Op zondag 10 juli 2011 18:34 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik hoef 'm niet eens aan te klikken om weer kippevel te krijgen, brrrrrr
Op zijn minst. Lees net dat die auto daar sowieso niet eens had moeten rijden:quote:Op zondag 10 juli 2011 19:14 schreef KomtTijd... het volgende:
De "wat was hij denkende"-commentaren op de autorijder zijn wel van toepassing hier.
Waarom? En hier werkt het prima mobiel. Sterker nog, ik post dit vanaf mijn mobiel!quote:
Onderste menu is kwijt. Dus ik kan alleen posten als ik quote en de quote dan handmatig verwijder.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? En hier werkt het prima mobiel. Sterker nog, ik post dit vanaf mijn mobiel!
quote:Op zondag 10 juli 2011 19:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Onderste menu is kwijt. Dus ik kan alleen posten als ik quote en de quote dan handmatig verwijder.
En twee uur later thuis zijn dan gepland is ook niet tof!
Omdat dingen buiten mijn schuld om misgaan wat ik had kunnen voorkomen als ik de kans had gekregen. Maar die kreeg ik niet en maar daarvoor word ik wel gestraft met dat alles uitloopt en de schuldige die zeurt wel bij mij dat het zo uitliep. Zoiets. Dan kan ik ook niet zeggen.quote:
Fok is niet kapot...quote:
Fijne positie word je in geplaatst als je de kans niet eens krijgt.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat dingen buiten mijn schuld om misgaan wat ik had kunnen voorkomen als ik de kans had gekregen. Maar die kreeg ik niet en maar daarvoor word ik wel gestraft met dat alles uitloopt en de schuldige die zeurt wel bij mij dat het zo uitliep. Zoiets. Dan kan ik ook niet zeggen.
Ik zou best tekenen voor geen menselijk contact meer vanaf nu.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja bevalt het in je nieuwe schuilplaats?
en onze borrel danquote:Op zondag 10 juli 2011 20:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou best tekenen voor geen menselijk contact meer vanaf nu.
Dan ligt het toch aan jou en niet aan FOK?quote:
het ligt per definitie aan FOK.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt het toch aan jou en niet aan FOK?
Het ligt wel aan het devteam van de mobiele touchscreenlayout! En ik heb er last van.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ligt het toch aan jou en niet aan FOK?
Dan zou ik er ook last van moeten hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef Tegan het volgende:
Het ligt wel aan het devteam van de mobiele touchscreenlayout! En ik heb er last van.
Check het touchscreenlayouttopic!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook last van moeten hebben.
Daar is het dan ook wel weer voor.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:43 schreef Tegan het volgende:
De mensen tegenover me in de bus zijn haast droog aan het neuken.
Geen zin in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:50 schreef JoeBravo het volgende:
Netjes, daar mag je trots op zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
ChicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(dat tafeltje ga ik ook nog halen)
Tap tap tap
quote:Op zondag 10 juli 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat dingen buiten mijn schuld om misgaan wat ik had kunnen voorkomen als ik de kans had gekregen. Maar die kreeg ik niet en maar daarvoor word ik wel gestraft met dat alles uitloopt en de schuldige die zeurt wel bij mij dat het zo uitliep. Zoiets. Dan kan ik ook niet zeggen.
Joe is nog vrijgezel, dus als je nog een goede tegenpool zoekt...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Inderdaad, ik weet nu al dat het op mijn foto één grote teringbende gaat zijn.
ik vind 'm echt ideaal!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chic
(dat tafeltje ga ik ook nog halen)
je wilt niet weten wat er buiten beeld voor rommel ligtquote:Op zondag 10 juli 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joe is nog vrijgezel, dus als je nog een goede tegenpool zoekt...
Ik ga er misschien ook twee halen: één naast de bank en één als laptoptafeltje ofzoquote:Op zondag 10 juli 2011 20:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vind 'm echt ideaal!
in het midden als ik recht op de bank zit, er tegenaan als ik op de bank hang
daarom overweeg ik ook nog een 2e te halen
Zeg, ik probeer je op te zadelen met een lekker wijf. Een beetje minder eerlijkheid helpt hoor...quote:Op zondag 10 juli 2011 20:55 schreef JoeBravo het volgende:
je wilt niet weten wat er buiten beeld voor rommel ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
ben je m'n Eames EA107 nu aan het uitschelden?quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Alleen die bureaustoel staat een beetje raar?
Ik ga zo ook even een nieuwe IKEA lamp installeren. A 4 hele euro's/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
je bent al vergevenquote:
en dan roze in m'n interieur toelaten zekerquote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, ik probeer je op te zadelen met een lekker wijf. Een beetje minder eerlijkheid helpt hoor...
Toevallig vandaag nog gehad over het verbod op polygamiequote:
Ja, daar moet ik ook nog wat voor. Mijn salontafel is nu een houten plank waar ik zelf 4 balkjes onder geschroefd heb.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Als salontafel heb ik nu deze:
[ afbeelding ]
Voor al m'n zooi.
Hij is best groot
De kleinere versie kost 17 euro. Dan hoef je je daar eigenlijk ook niet zo heel druk over te makenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja, daar moet ik ook nog wat voor. Mijn salontafel is nu een houten plank waar ik zelf 4 balkjes onder geschroefd heb.
Voordeel is alleen wel dat ik me nooit druk hoef te maken over schoenen op tafel, of hete pannen of wat dan ook
Je kan beter roze in je interieur toelaten vanwege CL, dan dat het bijdraagt aan de beschuldigingen van je latente homowezen.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:00 schreef JoeBravo het volgende:
en dan roze in m'n interieur toelaten zeker
Da's waarschijnlijk nog goedkoper dan mijn "plank", al heb ik die bij het grofvuil vandaanquote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kleinere versie kost 17 euro. Dan hoef je je daar eigenlijk ook niet zo heel druk over te maken
je hebt duidelijk nog geen kennis gemaakt met mijn afkeur van de kleur rozequote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan beter roze in je interieur toelaten vanwege CL, dan dat het bijdraagt aan de beschuldigingen van je latente homowezen.
quote:
quote:
Sorryquote:
Het is alleen op bepaalde telefoons.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is het dan ook wel weer voor.
[..]
Geen zin in.Maar aangezien ik ook via een touchscreen werk, zal ik het wel gewoon niet doorhebben.
quote:
quote:
Die heeft mijn mama ook. Best wel huge ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
Als salontafel heb ik nu deze:
[ afbeelding ]
Voor al m'n zooi.
Hij is best groot
Dit wil ik graag nog even onderstrepen.quote:
Beffen en tepels bijten doe je met je ogen dicht?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef JoeBravo het volgende:
je hebt duidelijk nog geen kennis gemaakt met mijn afkeur van de kleur roze
Verbeterd!quote:
Ik denk hetquote:Op zondag 10 juli 2011 21:10 schreef KomtTijd... het volgende:
Je wou ook eenbij een post van mij doen, maar toen kreeg je een foutmelding dat je teveel
's had voor één post. Of niet?
Voor jou altijd!quote:
zijn die ook roze dan? goed dat je het zegt, ik kan het me niet herinnerenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beffen en tepels bijten doe je met je ogen dicht?
Nou, dat gaat hem dus niet wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je hebt duidelijk nog geen kennis gemaakt met mijn afkeur van de kleur roze
Jammer dat foto's posten niet meer mag, anders had ik ff een vlezig, mooi roze exemplaar voor je uitgezocht...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
zijn die ook roze dan? goed dat je het zegt, ik kan het me niet herinneren
Lucky me, ik zit in de treinquote:Op zondag 10 juli 2011 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat foto's posten niet meer mag, anders had ik ff een vlezig, mooi roze exemplaar voor je uitgezocht...
quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef Tegan het volgende:
Ik kan ook niet tegen roze in mijn interieur hoor.
Ik zie mogelijkhedenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef Tegan het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef Tegan het volgende:
Jij bent ook niet zomaar een vrouw. Gebruik dat talent!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:14 schreef CherryLips het volgende:
een aversie tegen roze is niet zomaar weerstand!
Gewoon een vuurtje, romantisch midden in de woonkamerquote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, een zaklantaarn werkt ook prima.
OMG!!11!!1!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:12 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zijn die ook roze dan? goed dat je het zegt, ik kan het me niet herinneren
Het was wel een roze shirtje meen ik mij te herinneren. Niet dat hij dat kon zien van die afstand.quote:
Ik heb bijna overal van dit soort dingen hangen...quote:Op zondag 10 juli 2011 21:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, een zaklantaarn werkt ook prima.
Hendig!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb bijna overal van dit soort dingen hangen...
[ afbeelding ]
ik was al bang dat m'n reactie over het hoofd was gezienquote:
Vet hip!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en die spooklamp ernaast?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tis toch wel schrikken ja,quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat zagen we de afgelopen zes jaar niet aankomen!
Ik ben geen mens.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik ook niet tegen mensen kan.
Nou ja, die is dus blauwquote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bij mij mag je best een rose tandenborstel hebben hoor
Je kan best nog even een dansje op z'n gebroken hart doen.quote:
Er komt licht van af. Dat is het enige wat telt uiteraard.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen dan van die oude verrotte waar je het gat in het plafond nog ziet.
Even de naaldhakken van Rhu lenen dus.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan best nog even een dansje op z'n gebroken hart doen.
Heb je een rijbewijs, die is ook roze,quote:Op zondag 10 juli 2011 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, die is dus blauwDe prinsessenborstel was duurder.
Je bedoelt gewoon bouwfittingen?quote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen dan van die oude verrotte waar je het gat in het plafond nog ziet.
Daar kon ik wel een paar duizend tandenborstels van kopenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Heb je een rijbewijs, die is ook roze,.
En duurder dan een tandenborstel,.
Die 60 lessen bij mij hebben er ook aardig ingehakt destijds.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar kon ik wel een paar duizend tandenborstels van kopen
Niet echt duidelijker, maar ik gok van wel.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
daar heb ik er ook nog een paar van hangenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
Ik lees altijd alles van jouquote:Op zondag 10 juli 2011 21:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik was al bang dat m'n reactie over het hoofd was gezien
Mijn plafondlampen heb ik toch nooit aan.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
Plafondlampen kunnen me serieus echt niets interesseren. Al waren ze roze...
Jij reageerde echter niet op mijn polygamiepostquote:
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Die 60 lessen bij mij hebben er ook aardig ingehakt destijds.Gelukkig rij ik heel vaak auto en was het een goede investering.
De meeste zijn dan ook vreselijk lelijkquote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
ik wilde je niet nog een keer afwijzenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij reageerde echter niet op mijn polygamiepost
http://www.electroshop.nl(...)or-centraaldoos.htmlquote:Op zondag 10 juli 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
Damn... Ik zou me zwaar gehandicapt voelen, zonder auto.quote:
Helemaal geen last van, heb zo'n ding nergens voor nodig. Kost alleen maar heleboel geld.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Damn... Ik zou me zwaar gehandicapt voelen, zonder auto.
Hoe aan te sluiten? Doorgaans wel. Niet dat het heel spannend is.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Zit er trouwens een handleiding bij een plafondlamp?
indien je een montagehandleiding bedoelt: ja, anders: nee.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef Tegan het volgende:
Zit er trouwens een handleiding bij een plafondlamp?
Ja, maar. Ik moet wel licht hebben.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
http://www.electroshop.nl(...)or-centraaldoos.html
K. Gelukkig.quote:
I know, maar nog nooit gedaan enzo. Dus het zal wel makkelijk zijnquote:Niet dat het heel spannend is.
ja maar autoquote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal geen last van, heb zo'n ding nergens voor nodig. Kost alleen maar heleboel geld.
quote:
is ook makkelijk, en zolang je de stroom eraf haalt, ook volkomen veilig.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
K. Gelukkig.
[..]
I know, maar nog nooit gedaan enzo. Dus het zal wel makkelijk zijn.
De trein komt haast nergens, en soms moet jequote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Helemaal geen last van, heb zo'n ding nergens voor nodig. Kost alleen maar heleboel geld.
dat kan. blijkbaar.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er echt helemaal niets mee. Vind poepen nog interessanter.
Mja, ik kan het me ook niet voorstellen dat het moeilijk is, maar toch wel handig als ze even vertellen hoe je het slimst die draadjes verbind enzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
is ook makkelijk, en zolang je de stroom eraf haalt, ook volkomen veilig.
Ik bekeer je nog wel!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wilde je niet nog een keer afwijzen
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe aan te sluiten? Doorgaans wel. Niet dat het heel spannend is.
Als de stop eruit klapt is het verkeerd.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:32 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik kan het me ook niet voorstellen dat het moeilijk is, maar toch we handig als ze even vertellen hoe je het slimst die draadjes verbind enzo.
Subtiel he.quote:
Of als hij geen licht geeft.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de stop eruit klapt is het verkeerd.
De trein komt op bijna alle plekken waar ik moet zijn (grote steden), als het wat verder weg is van het station (<10 km) heb ik nog een vouwfiets die gratis mee mag in de trein. Het scheelt wel dat ik vlak bij Utrecht Centraal woon.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:31 schreef Frezer het volgende:
[..]
De trein komt haast nergens, en soms moet jeoverstappen
. Ik zou wel eens een fiets kunnen kopen, wellicht scheelt dat autoritjes.
Een symptoom van een stop die eruit is geklapt.quote:
Griep is een symtoom van 834343243 ziektes.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een symptoom van een stop die eruit is geklapt.
Logica is niet zijn sterkste puntquote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Griep is een symtoom van 834343243 ziektes.
Nee, griep is wel de meest gebruikte legitimatie om op kosten van de baas een paar dagen vrij te nemen.quote:
Een stop die er uit knalt op het moment dat je met een lamp aan het aansluiten bent is een symptoom dat je de lamp verkeerd aansluit,quote:Op zondag 10 juli 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Griep is een symtoom van 834343243 ziektes.
Of het is toevalquote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een stop die er uit knalt op het moment dat je met een lamp aan het aansluiten bent is een symptoom dat je de lamp verkeerd aansluit,.
Snap ik. Was niet mijn punt.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een stop die er uit knalt op het moment dat je met een lamp aan het aansluiten bent is een symptoom dat je de lamp verkeerd aansluit,.
quote:
Dat is een symptoom van een goed karakterquote:
ik heb een goede karaktereigenschapquote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een symptoom van een goed karakter
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een symptoom van een goed karakter
quote:Op zondag 10 juli 2011 21:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb maagpijn. Ik had ook geen paprika moeten eten.
Wat attent! Have fun.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
erop.
ik ga nog ff m'n ps2 aanslingeren
Pauperquote:Op zondag 10 juli 2011 21:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
erop.
ik ga nog ff m'n ps2 aanslingeren
Hoi!quote:
Nietus!quote:
Hoi!quote:
quote:
Ouder, kaler, en nog veel meer.quote:
Ceilingstuiterbal pwnt ze beiden.quote:Op zondag 10 juli 2011 21:55 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoi!
Ceilingcat is toffer dan ceilinghond hoor,.
Whehequote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/ddude
Ik was aan het kijken of je iets heel naars hebt gepost waarvoor je geband bent.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/ddude
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:31 schreef KomtTijd... het volgende:
http://forum.fok.nl/user/profile/mcJan
Die van Jan mag nog wel posten.
Dan is het maar goed dat ik opgegeven heb.quote:
Nee, toch geen kloon van Kuuks.quote:
Alsof ik iets naars moet posten om gebanned te wordenquote:Op zondag 10 juli 2011 22:42 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik was aan het kijken of je iets heel naars hebt gepost waarvoor je geband bent.. Maar nog niets dramatisch gevonden.
Jij bent naar genoeg van jezelf?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alsof ik iets naars moet posten om gebanned te worden_
klopt.quote:
Ze moeten je sowieso altijd hebben?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Alsof ik iets naars moet posten om gebanned te worden_
Lang verhaalquote:Op zondag 10 juli 2011 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze moeten je sowieso altijd hebben?
Werkenquote:Op maandag 11 juli 2011 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Poeh hé.![]()
Maar CL, wat ga jij doen vandaag?
quote:
Hoezo stukquote:Op maandag 11 juli 2011 08:54 schreef JoeBravo het volgende:
*nog meer begrip voor T. heeft*
Fok is hier ook stuk
Ik heb net van dat diepvriesfruit uit de vriezer gehaald om iets te laten ontdooien voor een smoothiequote:
Hier ook. Wel oude mobiele layout, niet die stomme nieuwe.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Hier werkt alles naar behoren hoor. Mobiel ook trouwens, last time I checked.
Tegen JD kan ik toch niet op.quote:Op maandag 11 juli 2011 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Kijk Q, zo doe je dat, ook getrouwde vrouwen begroeten
quote:Op maandag 11 juli 2011 08:54 schreef JoeBravo het volgende:
*nog meer begrip voor T. heeft*
Fok is hier ook stuk
de index, myat en quickreply-verzenden knoppenbalk ontbreekt in m'n mobiele (standaard android) browser.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:04 schreef Kuukske het volgende:
Hier werkt alles naar behoren hoor. Mobiel ook trouwens, last time I checked.
we zijn voor elkaar gemaaktquote:
Nou ja, in een bierdrinkwedstrijd misschien.quote:
Lekker! Ik heb een doosje frambozen in de koelkast staan hier. Straks maar 's nuttigen. Die zijn trouwens ook lekker in een smoothie.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb net van dat diepvriesfruit uit de vriezer gehaald om iets te laten ontdooien voor een smoothie
Die van mij vind ik eng om schoon te maken, met al die klotemesjesquote:Op maandag 11 juli 2011 09:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb een doosje frambozen in de koelkast staan hier. Straks maar 's nuttigen. Die zijn trouwens ook lekker in een smoothie.
Ik wil ook weer smoothies trouwens.
JD, we moesten de blender maar weer eens goed schoonmaken, of een nieuwe blitse kopen die je wél goed kunt schoonmaken.
Vaatwasser.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Mja het moet toch gebeuren lijkt me. Anders gaat het schimmelen denk ik.
Gewoon warm water erin, beetje zeep en de blender even aanzetten?quote:Op maandag 11 juli 2011 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij vind ik eng om schoon te maken, met al die klotemesjes
Oh.. slim! Maar volgens mij kan dat bij de onze niet. Anders had ik dat wel gedaan denk.quote:
Maar hij moet ook weer droog he? Dat is het probleem, met alleen laten uitlekken kom je er niet.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gewoon warm water erin, beetje zeep en de blender even aanzetten?
Bij die van mij stond er ook niet op dat het kon, maar hij doet het nog. Doe het alleen als er niet heel uitgebreid gekookt is anders past er niks meer in de vaatwasser.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. slim! Maar volgens mij kan dat bij de onze niet. Anders had ik dat wel gedaan denk.
Nouja.
Leeggieten en weer aan zetten. Met die snelheid draaien de bladen zichzelf wel droogquote:Op maandag 11 juli 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar hij moet ook weer droog he? Dat is het probleem, met alleen laten uitlekken kom je er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |