Had juist gehoord dat mensen die verkopen die 4% erbij willenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef meth77 het volgende:
Die extra 4% gaat gewoon op in de prijsverlagingen die de markt vraagt, dus blijft het aanbod stijgen
Het is de run op de markt vanwege de lagere overdrachtsbelastingquote:
Als al dat nieuwe aanbod nu extra scherp in de markt gezet is dan krijg je wel wat meer verkoop ook denk ikquote:
Dat heeft nog iets langer nodigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef meth77 het volgende:
[..]
Als al dat nieuwe aanbod nu extra scherp in de markt gezet is dan krijg je wel wat meer verkoop ook denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is idd weer een pareltje in het makelaarsjargonquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat heeft nog iets langer nodig
Het eerste wat funda.nl me vandaag laat zien: http://www.funda.nl/koop/(...)erard-brandtweg-109/
Makelaars hebben weer een nieuwe verkoopterm bedacht: "grotendeels vrijstaande woning"! Lees: rijtjeshuis op het hoekje met daarnaast nog eens extra buren direct om de hoek.
Ik ben ook niet op de hoogte van de omstandigheden in Enkhuizen, maar....quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:14 schreef skrn het volgende:
Nu ben ik natuurlijk niet op de hoogte van de woningmarkt in Enkhuizen maar echt heel duur vind ik het niet.
Ik wil een klein, mooi gelegen vrijstaand huisjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef skrn het volgende:
Iedereen hier wil fucking grote huizen. Man man man doen jullie nog iets aan het huishouden of laten jullie dat allemaal over aan jullie vriendinnetjes?
Drie woonlagen is al helemaal a-relaxed. Dan moet je trappen lopen bij het leven.
Wat is dat nou voor onzin?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef skrn het volgende:
Drie woonlagen is al helemaal a-relaxed. Dan moet je trappen lopen bij het leven.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg wel(!) dat 93m2 woonopp. op een kavel van 124m2 met maar 2 woonlagen in de middle of fucking Enkhuizen met 179k.k. wellicht wat te hoog geprijsd is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:42 schreef skrn het volgende:
Ik weet niet of huizen te duur zijn in Nederland maar iedereen hier in dit topic lijkt wel of iederee (modale) Nederlander een vrijstaand huis op een kavel van 300m2 moet kunnen veroorloven bij een gezonde woningmarkt. Nou, mensen, dat zit er echt niet in.
alle woningen zijn veel te duur, kijk naar de waardedalingen bij tv en pc, alles wordt fors goedkoperquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg wel(!) dat 93m2 woonopp. op een kavel van 124m2 met maar 2 woonlagen in de middle of fucking Enkhuizen met 179k.k. wellicht wat te hoog geprijsd is.
Onzin vergelijking natuurlijk. Maar dat weet jij ook wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:13 schreef michaelmoore het volgende:
alle woningen zijn veel te duur, kijk naar de waardedalingen bij tv en pc, alles wordt fors goedkoper
Ik denk niet dat er verschil is, auto's worden ook steeds goedkoper,, kijk naar de internet hypequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Onzin vergelijking natuurlijk. Maar dat weet jij ook wel.
Alles wat in serieproductie wordt gemaakt, en zeker als het elektronisch is word steeds goedkoper. Het is natuurlijk een heel verschil of je een serie van 100.000 identieke lcd tvs produceert, of een serie van 50 woningen.
Zelfs voor een particulier is het tegenwoordig zeer goedkoop om een serie van 10 printplaten te laten maken laat staan voor bedrijven...
En elektronica kun je makkelijk over laten vliegen, een woning wordt iets lastiger.
Je vergelijkt appels met rioleringen....
Ja man, want auto's bouw je ook op 1 plek, om ze daarna nooit meer te bewegen.?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:36 schreef michaelmoore het volgende:
Ik denk niet dat er verschil is, auto's worden ook steeds goedkoper,, kijk naar de internet hype
Vergelijk Duitsland: na inflatie worden de huizenprijzen langzaam goedkoper. Vergelijk (vrijwel) alle grondstoffen: deze worden op lange termijn (zeg 30 jaar) ook allemaal goedkoper (olie is dankzij het OPEC-kartel een van de weinige uitzonderingen).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:19 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Onzin vergelijking natuurlijk. Maar dat weet jij ook wel.
Alles wat in serieproductie wordt gemaakt, en zeker als het elektronisch is word steeds goedkoper. Het is natuurlijk een heel verschil of je een serie van 100.000 identieke lcd tvs produceert, of een serie van 50 woningen.
Zelfs voor een particulier is het tegenwoordig zeer goedkoop om een serie van 10 printplaten te laten maken laat staan voor bedrijven...
En elektronica kun je makkelijk over laten vliegen, een woning wordt iets lastiger.
Je vergelijkt appels met rioleringen....
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar toch... was het híer maar zo'n feest. Voor die prijs kun je in mijn buurt nog steeds alleen (kleine) appartementjes krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg wel(!) dat 93m2 woonopp. op een kavel van 124m2 met maar 2 woonlagen in de middle of fucking Enkhuizen met 179k.k. wellicht wat te hoog geprijsd is.
Dat gaat hier ook gebeuren, de laatste tien jaar was absolute waanzin en overal stort het weer in, alleen goud wordt duurderquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vergelijk Duitsland: na inflatie worden de huizenprijzen langzaam goedkoper. Vergelijk (vrijwel) alle grondstoffen: deze worden op lange termijn (zeg 30 jaar) ook allemaal goedkoper (olie is dankzij het OPEC-kartel een van de weinige uitzonderingen).
Locatie, locatie, locatie...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef Jane het volgende:
Maar ja, het is dan ook geen (fucking) Enkhuizen.
Yep, en de arbeid, die 70% van de bouwkosten uitmaakt (kan iedere aannemer je uitleggen) wordt ook elk jaar goedkoper.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Vergelijk Duitsland: na inflatie worden de huizenprijzen langzaam goedkoper. Vergelijk (vrijwel) alle grondstoffen: deze worden op lange termijn (zeg 30 jaar) ook allemaal goedkoper (olie is dankzij het OPEC-kartel een van de weinige uitzonderingen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |