Ik nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef nectarientje het volgende:
http://www.paard.nl/event/GLITTERCLUB-HITS-BACK-1-1_1
Wie gaat er mee?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:10 schreef WheeleE het volgende:
Naja, ververst het oude topic ineens niet meer. En ik had nog wel zo'n leuke TT verzonnen
Trillian?quote:
oei jaren 70..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef nectarientje het volgende:
Wie gaat er mee?
Ik ben laatst uit mijn glitterbroek gescheurd, dus ik moet verstek laten gaan denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:09 schreef nectarientje het volgende:
Wie gaat er mee?
trillianquote:
zal ik em even branden??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:10 schreef nectarientje het volgende:
damn, tijd om the Boondock Saints eens op dvd te halen
Hoeveel details wil je daarover kwijt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:10 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben laatst uit mijn glitterbroek gescheurd, dus ik moet verstek laten gaan denk ik.
thnx maar ik wil op het doosje kunnen kwijlenquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
thnx maar ik wil op het doosje kunnen kwijlen
Nou, toen ik ondersteboven in de paaldanspaal hing zei ie ineens krak. Daar hang je dan ineens voor 50 manquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hoeveel details wil je daarover kwijt?
Ik hoop op een fijn plaatje van de heren, vooral de blonde als ik dan toch mag kiezenquote:
ai.. ja lullig..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:12 schreef WheeleE het volgende:
Nou, toen ik ondersteboven in de paaldanspaal hing zei ie ineens krak. Daar hang je dan ineens voor 50 man
Dat nog net niet. Ik had mijn string wel aan.quote:
Met dezelfde kleur glitters neem ik aan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:15 schreef WheeleE het volgende:
Dat nog net niet. Ik had mijn string wel aan.
Nee, smaakvol roze. Als accentkleur zegmaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Met dezelfde kleur glitters neem ik aan?
Welke kleur heeft de broek dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:16 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, smaakvol roze. Als accentkleur zegmaar.
Zilverquote:
oh dan is roze wel leuk ja!quote:
Dat kan prima samenquote:
yupquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef WheeleE het volgende:
Ik wilde eigenlijk stoppen met foute uitspraken om te voorkomen dat mijn imago helemaal naar de knoppen gaat. Maar volgens mij is het al te laat![]()
Nee hoor, dit bevestigt je imago slechtsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:20 schreef WheeleE het volgende:
Ik wilde eigenlijk stoppen met foute uitspraken om te voorkomen dat mijn imago helemaal naar de knoppen gaat. Maar volgens mij is het al te laat![]()
Hij wil niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yup
Maar prima imago hoorIk probeer Negerientje al een tijdje in een zilveren broek met roze string te krijgen en jij doet het gewoon!
Botte weigering.. ik kan erbij zeggen dat ik er echt van zou gaan glijden maar ho maar..quote:
Ho ho! Kies maar wat anders voor m. We kunnen niet ineens hetzelfde dragen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
yup
Maar prima imago hoorIk probeer Negerientje al een tijdje in een zilveren broek met roze string te krijgen en jij doet het gewoon!
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor, dit bevestigt je imago slechts
Roze broek met zilveren stringquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ho ho! Kies maar wat anders voor m. We kunnen niet ineens hetzelfde dragen...
[..]
Oh, misschien is dat het wel!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef WheeleE het volgende:
Ho ho! Kies maar wat anders voor m. We kunnen niet ineens hetzelfde dragen...
Probeer hem eens over te halen met een gouden glitterbroek en oranje stringquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, misschien is dat het wel!Andere kleurencombi zou het kunnen doen!
ik vind een blauwe string dan een beter idee. Goud zou 'm wel heel goed staan, hij komt denk ik poepiebruin terug van vakantie en dan kleurt dat wel mooiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:24 schreef WheeleE het volgende:
Probeer hem eens over te halen met een gouden glitterbroek en oranje string
Dan zou ik m een zeegroene glitterbroek aantrekken. Goud kleurt niet zo lekker bij blauw.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:25 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik vind een blauwe string dan een beter idee. Goud zou 'm wel heel goed staan, hij komt denk ik poepiebruin terug van vakantie en dan kleurt dat wel mooi
oh, ik ben gek op zeegroen!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:26 schreef WheeleE het volgende:
Dan zou ik m een zeegroene glitterbroek aantrekken. Goud kleurt niet zo lekker bij blauw.
Dat moet ik ook maar gaan doen. Hopelijkzijn de wegwerkers morgen niet zo vroeg...quote:
Op zondag?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat moet ik ook maar gaan doen. Hopelijkzijn de wegwerkers morgen niet zo vroeg...
ja, dan ga ik ook naar bed natuurlijk hequote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:29 schreef WheeleE het volgende:
Dat moet ik ook maar gaan doen. Hopelijkzijn de wegwerkers morgen niet zo vroeg...
Tt mijn verbazing waren ze vandaag ook om 7 uur aan de slag. Blijkbaar tijdsdruk om de kruising snel weer open te hebben...quote:
Hehe.. nou ja.. Weinig tijd om in die kist te liggenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]het is opgestaan uit zijn kist
![]()
Ik doe het dan wel met de foto'squote:Op zondag 10 juli 2011 09:40 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen!
Zo op naar Madestijn om onze nieuwe villa op te zetten en schoon te maken
Ja! Dat is een bon idee! Wanneer ga je? Want ik moet nog wel even iets eten danquote:Op zondag 10 juli 2011 09:42 schreef WheeleE het volgende:
MoggehEn hallo Civ
Geen wegwerkers vandaag, dus uit kunnen slapen. Het lijkt buiten best aardig weer,, dus ik ga mijn neus eens buiten de deur steken. Necta: doe je ene rondje mee op rolschaatsen?
Haha ik mag t hopen!quote:Op zondag 10 juli 2011 09:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik doe het dan wel met de foto'sIk moet eerst nog haren verven, douchen, thee drinken, puzzelen.. en tegen die tijd staat het ding wel denk ik
Ik zit nog aan de ontbijttafel, een beetje plannen te bedenken. Ik heb nog tot een uurtje of 3, dus geen haast.quote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja! Dat is een bon idee! Wanneer ga je? Want ik moet nog wel even iets eten dan
Een rij met toeschouwers op plastic stoeltjes met fototoestel in de hand, kijkennd hoe jullie staan te zwetenquote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ik mag t hopen!we krijgen een hoop toeschouwers
Zoietsquote:Op zondag 10 juli 2011 09:45 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een rij met toeschouwers op plastic stoeltjes met fototoestel in de hand, kijkennd hoe jullie staan te zweten
Ik breng mijn eigen stoel wel meequote:
Oh kijk, ik moet binnen nu en een half uur een heel eind zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 09:44 schreef WheeleE het volgende:
Ik zit nog aan de ontbijttafel, een beetje plannen te bedenken. Ik heb nog tot een uurtje of 3, dus geen haast.
1 uur ofzoquote:Op zondag 10 juli 2011 09:47 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik breng mijn eigen stoel wel mee. En een stopwatch. Wat is de streef-opzettijd? 5 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |