abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2011 @ 20:41:12 #251
37248 BertV
Klei indiaan
pi_99677163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:53 schreef BlackLodge het volgende:

[..]

Maar zolang de tijdreiziger niks veranderd, zal deze toekomst parallel lopen aan de toekomst waar hij origineel vandaan kwam.
Als je het echt consequent doortrekt:

Zodra je verschijnt in een andere tijd zit je al op een andere lijn. Wanneer je van die lijn "terug gaat naar de toekomst", ga je naar de toekomst van die lijn... uiteindelijk kom je nooit meer terug op je oude lijn. Het lijkt wellicht hetzelfde, het is het niet.

wellicht komt je voor de thuisblijvers op de originele lijn wel nooit terug.

[ Bericht 2% gewijzigd door BertV op 19-07-2011 20:57:37 ]
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_99680044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 19:58 schreef Kikvors het volgende:

[..]

Wellicht bestaat er een oneindig aantal werkelijkheden, die allemaal een fractie van een seconde van elkaar verschillen, waardoor de gehele tijd dus inderdaad "nu" bestaat, verdeeld over een oneindig aantal werkelijkheden.
Zoiets ja. Tijd is dan nu en alles bestaat al. Uitgaande van dit idee zou je dan 'theoretisch' van de ene tijdlijnwerkelijkheid naar de andere kunnen 'sliden' wanneer je weet hoe. Dat zou dan kunnen overkomen als reizen naar het verleden of de toekomst, maar misschien zou je dan ook in een andere tijdlijnwerkelijkheid kunnen belanden waarin bv Duitsland de 2e WO heeft gewonnen...

Ofwel, zou je dan dit 'sliden' (bij dit idee) naar bv 1 januari 1945 zodanig kunnen sturen dat je in het verleden terecht komt zoals de geschiedenis van je eigen verleden is, of zou dat dan niet kunnen en zou je dan terecht kunnen komen in een alternatief verleden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_99680437
Dit is trouwens een mooi filmpje dat aansluit bij dit onderwerp, al gaat het er niet direct over:
  dinsdag 19 juli 2011 @ 21:59:12 #254
347693 BlackLodge
Beauty is truth, truth beauty
pi_99680907
Hier nog een mooie aflevering uit Through The Wormhole. Een documentaire over de ruimte met een aflevering over time travel.

pi_99684625
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:59 schreef BlackLodge het volgende:
Hier nog een mooie aflevering uit Through The Wormhole. Een documentaire over de ruimte met een aflevering over time travel.

Zeker het bekijken waard! Al zou het alleen al om Morgan Freeman als verteller zijn. :D
  woensdag 20 juli 2011 @ 08:37:04 #256
37248 BertV
Klei indiaan
pi_99694634
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 21:50 schreef Kikvors het volgende:
Dit is trouwens een mooi filmpje dat aansluit bij dit onderwerp, al gaat het er niet direct over:
aiai, zware kost, zelfs al is het best visueel uitgelegd.

De dimensies boven 4 gaan mijn pet te boven en voor wat ik ervan begrijp, te ver gezocht.
Meerdere heelalen aan elkaar koppelen alsof het weer om dimensie 1 t/m 4 gaat?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_99695342
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 08:37 schreef BertV het volgende:

[..]

aiai, zware kost, zelfs al is het best visueel uitgelegd.

De dimensies boven 4 gaan mijn pet te boven en voor wat ik ervan begrijp, te ver gezocht.
Meerdere heelalen aan elkaar koppelen alsof het weer om dimensie 1 t/m 4 gaat?
Als je het helemaal begrijpt, is het juist niet vergezocht. ;)
  woensdag 20 juli 2011 @ 12:14:03 #258
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_99699950
Je zou (om geen paradoxen te veroorzaken) elke lijn kunnen binnenstappen maar alleen op een punt dat verder in de toekomst ligt dan waar je ooit in die lijn geweest bent.
In een paralelle wereld zou je kunnen binnenstappen in het jaar 3000, maar dan zou je nooit meer de dinosauriers in diezelfde lijn kunnen bezoeken, omdat deze tijd al vaststaat (je zou het dan weer wel kunnen zien zonder dingen te veranderen).
Je kan wel eerst de dinosauriers bezoeken en daarna het jaar 3000, omdat wanneer je de dinosauriers bezoekt, het jaar 3000 nog niet vaststaat en door jouw binnenstappen beïnvloed zou kunnen worden.
Jesus hates you.
pi_99700373
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juli 2011 12:14 schreef Hondenbrokken het volgende:
Je zou (om geen paradoxen te veroorzaken) elke lijn kunnen binnenstappen maar alleen op een punt dat verder in de toekomst ligt dan waar je ooit in die lijn geweest bent.
In een paralelle wereld zou je kunnen binnenstappen in het jaar 3000, maar dan zou je nooit meer de dinosauriers in diezelfde lijn kunnen bezoeken, omdat deze tijd al vaststaat (je zou het dan weer wel kunnen zien zonder dingen te veranderen).
Je kan wel eerst de dinosauriers bezoeken en daarna het jaar 3000, omdat wanneer je de dinosauriers bezoekt, het jaar 3000 nog niet vaststaat en door jouw binnenstappen beïnvloed zou kunnen worden.
Dat je naar de toekomst kunt reizen binnen dezelfde tijdlijn is een bewezen feit, dus het klopt wat je zegt. :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 00:49:53 #260
316920 DonnyDarko
It's a mad world
pi_99824665
Zou tijd geen illusie zijn die de mens zelf heeft gemaakt?
Tonight Is On Again I Talked To All My Friends Into The Village We Get Down Down Down
pi_99825136
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:49 schreef DonnyDarko het volgende:
Wat heeft dat voor consequenties voor de mogelijkheid tot tijdreizen?
pi_99863575
Zonder tijd geen leven. Zonder tijd geen oorzaak en gevolg. Maar als tijdreizen kan bestaan dan is tijd minder relevant dan leven en actie/reactie. Tijd buigt zich dan naar de wensen (acties) van diegene.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 24 juli 2011 @ 13:00:28 #263
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_99872764
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 01:17 schreef Montagui het volgende:
Zonder tijd geen leven. Zonder tijd geen oorzaak en gevolg. Maar als tijdreizen kan bestaan dan is tijd minder relevant dan leven en actie/reactie. Tijd buigt zich dan naar de wensen (acties) van diegene.
Causaliteit is een menselijke uitvinding, gelijk aan tijd. Zeker als je denkt aan oneindig veel dimensies is het totaal niet relevant of je in een tijdlijn iets wijzigt. Dat zit al verscholen in het woord 'oneindig'. Oorzaak en gevolg is een volkomen oninteressant begrip voor quantumtheoretici.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zondag 24 juli 2011 @ 16:26:44 #264
253713 Maitje
Hihi.. hai
pi_99881303
Ha, die titor, had er nog nooit van gehoord maar erg grappig!

In ieder geval ik geloof niet zo in tijdreizen..

Tijden liggen niet horizontaal zoals wij denken (het vooruitgaan) maar alles is in het hier en nu, dat betekend dat tijd verticaal zou liggen en tijdreizen niet mogelijk maakt omdat als je hier bent, ben je ook daar omdat alles in het hier en nu is.
Er was eens....
pi_99889785
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 16:26 schreef Maitje het volgende:
Tijden liggen niet horizontaal zoals wij denken (het vooruitgaan) maar alles is in het hier en nu
Naar wat wij waarnemen bestaat er inderdaad alleen ''hier en nu'' Maar verklaar nu nog maar eens dat er voor de toekomst geen ''hier en nu'' bestaat op hetzelfde moment van het heden ''hier en nu''
Rustig aan.
pi_99889991
quote:
Nee, gebeurtenissen gebeuren in chronologische volgorde en daar gaat tijd overheen... Ik zou niet weten hoe je dit een illusie zou kunnen noemen...
Rustig aan.
pi_104082527
quote:
Snap opzich wel wat je bedoeld, de tijd is ook maar 'verzonnen' door iemand. Maar weet niet wat ik er van moet denken eigenlijk.

Ik vond wel een apart artikel waarin veel over tijdreizen wordt uitgelegt, als ik dat zo lees wordt tijdreizen nog echt mogelijk ook in de toekomst. Zal wel vet zijn!

http://wetenschap.infonu.(...)wordt-realiteit.html
pi_104083724
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 17:42 schreef Galaxy007 het volgende:

[..]

Snap opzich wel wat je bedoeld, de tijd is ook maar 'verzonnen' door iemand. Maar weet niet wat ik er van moet denken eigenlijk.

Ik vond wel een apart artikel waarin veel over tijdreizen wordt uitgelegt, als ik dat zo lees wordt tijdreizen nog echt mogelijk ook in de toekomst. Zal wel vet zijn!

http://wetenschap.infonu.(...)wordt-realiteit.html
Daartegenover staat dan weer een onderzoek als in dit artikel behandeld is:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ndig-onmogelijk.html

Het onderzoek waar jij naar verwees kan op zijn vroegst over twee jaar worden herhaald:
http://tweakers.net/nieuw(...)worden-gecheckt.html

...maar is wel al gewezen op een mogelijke fout bij de berekening met de meetresultaten:
http://tweakers.net/nieuw(...)-licht-neutrino.html
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:12:27 #269
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_104110748
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 8 november 2011 @ 09:38:15 #270
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_104111277
Wow wat een topic, kan alleen een quote toevoegen uit de Hitchhikers Guide.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
  dinsdag 8 november 2011 @ 15:13:28 #271
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_104121943
Waarom zou deze zelfde planeet een seconde geleden 300.000 km 'terug' nog een keer bestaan? Mensen die ook maar lichtelijk hierin geloven.. :')
  dinsdag 8 november 2011 @ 21:38:24 #272
6616 Scully
Just vodka.
pi_104139599
I don't have to runaway and live in the street. I can runaway and I can go to the ocean, I can go to the country, I can go to the mountains. I could go to Israel, Africa, Afghanistan.
pi_104143340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef baaart het volgende:
Waarom zou deze zelfde planeet een seconde geleden 300.000 km 'terug' nog een keer bestaan? Mensen die ook maar lichtelijk hierin geloven.. :')
Voor een waarnemer op 300000 km afstand is dat zo. Hij ziet de realiteit van dat moment zoals die een seconde geleden op hem af kwam.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_104275345
Een 100 jaar oud Swiss horloge gevonden in een tombe die 400 jaar lang gesloten is geweest:
http://www.dailymail.co.u(...)ealed-400-years.html

Bewijs van tijdreizigers?
pi_104278608
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 00:55 schreef Gray het volgende:
Een 100 jaar oud Swiss horloge gevonden in een tombe die 400 jaar lang gesloten is geweest:
http://www.dailymail.co.u(...)ealed-400-years.html

Bewijs van tijdreizigers?
Misschien was de tombe niet goed afgesloten? Want een Swisshorloge kruipt niet vanzelf naar binnen.
Vreemde zaak :o
pi_104287852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 09:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Misschien was de tombe niet goed afgesloten? Want een Swisshorloge kruipt niet vanzelf naar binnen.
Vreemde zaak :o
Zeker een vreemde zaak!

Deze ook:
pi_104288022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 15:13 schreef baaart het volgende:
Waarom zou deze zelfde planeet een seconde geledenlater 300.000 km 'terug'verder nog een keer bestaan? Mensen die ook maar lichtelijk hierin geloven.. :')
Omdat licht met +- 300.000km/s reist... zodat je de waarneming van bewegingen op 300.000km met een seconde vertraging waarneemt.

Nog een keer bestaan... nee, nog een keer waargenomen worden? Ja
Rustig aan.
pi_104289209
Weet niet of het hier gezegd is, maar tijdreizen is niet mogelijk. Je leeft altijd "Nu", nooit straks, of gister, of morgen ;)
pi_104289279
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet niet of het hier gezegd is, maar tijdreizen is niet mogelijk. Je leeft altijd "Nu", nooit straks, of gister, of morgen ;)
Toch verloopt de tijd anders als je met een hogere snelheid voortbeweegt, hoezo kan je dat geen tijdreizen noemen dan? We ''reizen'' toch allemaal door de tijd?
Rustig aan.
pi_104290980
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Toch kan het soms aanvoelen alsof de tijd sneller gaat...of langzamer.
pi_104293123
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch kan het soms aanvoelen alsof de tijd sneller gaat...of langzamer.
Gezelligheid kent geen tijd! c_/
  zondag 13 november 2011 @ 13:07:50 #282
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104313793
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2011 20:41 schreef BertV het volgende:

[..]

Als je het echt consequent doortrekt:

Zodra je verschijnt in een andere tijd zit je al op een andere lijn. Wanneer je van die lijn "terug gaat naar de toekomst", ga je naar de toekomst van die lijn... uiteindelijk kom je nooit meer terug op je oude lijn. Het lijkt wellicht hetzelfde, het is het niet.

wellicht komt je voor de thuisblijvers op de originele lijn wel nooit terug.
Als je door tijd heen kan reizen, waarom kan je dan wel terug en niet naar voren?
Stel je bent terug in de tijd, is het dan mogelijk om op hetzelfde moment terug te komen in de toekomst?
The truth was in here.
pi_104314653
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:07 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je door tijd heen kan reizen, waarom kan je dan wel terug en niet naar voren?
Stel je bent terug in de tijd, is het dan mogelijk om op hetzelfde moment terug te komen in de toekomst?
De toekomst van het verleden is anders als je het verleden aanpast --> Toekomst wordt anders...

Dus dan zou alles niet gebeurt zijn, dus ik geloof niet in die hypothetische veronderstelling dat je voor de thuisblijvers van de originele tijdslijn nooit meer terugkomt... die originele tijdslijn zou dan namelijk nooit bestaan hebben :)

En de andere optie is gewoon dat je je eigen tijdslijn kan kiezen en dat daar er immens veel van zijn (tijdslijnen)
Rustig aan.
pi_104314960
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

De toekomst van het verleden is anders als je het verleden aanpast --> Toekomst wordt anders...

Dus dan zou alles niet gebeurt zijn, dus ik geloof niet in die hypothetische veronderstelling dat je voor de thuisblijvers van de originele tijdslijn nooit meer terugkomt... die originele tijdslijn zou dan namelijk nooit bestaan hebben :)

En de andere optie is gewoon dat je je eigen tijdslijn kan kiezen en dat daar er immens veel van zijn (tijdslijnen)
Dat zou het tijdreizen een heel egoïstische zaak maken, aangezien jij in je eentje nieuwe universa creëert. Bovendien ben je de enige die erop vooruit gaat, aangezien jij de enige bent die de verandering ervaart.
pi_104315164
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 13:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat zou het tijdreizen een heel egoïstische zaak maken, aangezien jij in je eentje nieuwe universa creëert. Bovendien ben je de enige die erop vooruit gaat, aangezien jij de enige bent die de verandering ervaart.
Je bent de enige die zich bewust is van het creëren van nieuwe universa, de oude universa gaan er niet op voorruit of achteruit tenzij jij na je time-travel terugkeert in die tijdslijn en het aan je oude medetijdsbewoners mededeelt (En dan nog is het moeilijk om dan een significant verschil te maken)

Dus... mwah egoïstisch wil ik het niet noemen. Het is eerder egoïstisch om het te verbieden omdat er iemand gelukkig van kan worden :o
Of het bestaan van een universum moet bij voorbaat als negatief beschouwt worden....
Rustig aan.
pi_104877432
niet mogelijk
slotje
juistja
pi_105040990
interessant!
Ik wil terug naar 1983 en dan koop ik heel veel aandelen in Microsoft. :P
Wel een retourtje, uiteraard. Anders heb ik er geen profijt van.
  woensdag 14 december 2011 @ 20:17:49 #289
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_105589666
In tijd reizen betekent uit het "menselijk bewustzijn van de huidige realiteit" treden. Volgens de huidige realiteit kan dit niet. Want 150 jaar verder of terug reizen kan lichamelijk simpelweg niet . Wil je dit wel kunnen moet je een entiteit van jezelf maken, waarin je bewust bent dat het in het menselijk bestaan niet kan maar wel in entiteit. Met deze overtuiging bestaan zowel het terug als heen reizen in de tijd.

Ieder entiteit creeert zijn eigen wereld en gebeurtenissen. Dit staat los van de entiteit van de ander. Dat betekent dat elke mens zijn eigen tijdslijn heeft. Miljarden tijdslijnen, net zoals de sterren. Ieder zijn eigen. Er is niet 1 tijdslijn voor iedreen, maar voor ieder 1 tijdslijn! Denk zo! En waar je bent bepaal jezelf.

Als je in tijd reizen gelooft (ik niet volgens mijn huidige realiteit) kun je het verleden noch heden beinvloeden. Je bent slechts een observant, die enkel met de opgedane kennis zijn huidige levenskoers in realtiteit kan beinvloeden. Maar dat zijn slechts keuzes die je maakt door je eigen gedachtengang. Wat wel kan betekenen dat als je een week later gaat tijdreizen naar dezelfde tijd in een andere situatie terrecht komt. Maar let op, slechts in je eigen tijdslijn. Collectiviteit is niets meer of minder dan je eigen relaliteit wat los staat van de ander.

Het beinvloeden van de geschiedenis is aan enkele mensen voorbehouden. Dit is de zogehete "god" die bepaalt wie deze kennis bezit. Hij wil zich niet bemoeien met levensvormen in ons universum, ieder moet zijn eigen pad bewandelen, goed of slecht.

Maarja, zoveel mensen, zoveel theorieën. Wat is waarheid???

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr-Anderson op 14-12-2011 20:23:31 ]
Graag je reactie
pi_105590023
Stel dat het bestaat, tijdreizen, hoe zit het dan met de naaste omgeving, die merken het toch? Of gaan die allemaal mee?
pi_105590936
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
Stel dat het bestaat, tijdreizen, hoe zit het dan met de naaste omgeving, die merken het toch? Of gaan die allemaal mee?
Uiteraard merken ze het... Tenzij ze het niet merken :) --> Als je bijvoorbeeld weer terugkeert in dezelfde tijdslijn zonder dat iemand je afwezigheid opgemerkt heeft oid.
Rustig aan.
  woensdag 14 december 2011 @ 20:38:41 #292
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_105590987
Dat is dus mijn punt. Ik denk dat ieder zijn eigen tijdslijn heeft. Dus als de jouwe stilstaat gaat de rest door. Allemaal parallelle wereldjes naast elkander...
Graag je reactie
pi_105591090
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Dr-Anderson het volgende:
Dat is dus mijn punt. Ik denk dat ieder zijn eigen tijdslijn heeft. Dus als de jouwe stilstaat gaat de rest door. Allemaal parallelle wereldjes naast elkander...
Maar ofc, de geschiedenis wordt niet opnieuw geschreven of iets dergelijk.. De toekomst alleen :P Die is ongeschreven... En de toekomst is voor het verleden anders als er andere dingen gebeuren in die tijdslijn (mits significante gebeurtenis)
Rustig aan.
pi_105591562
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Uiteraard merken ze het... Tenzij ze het niet merken :) --> Als je bijvoorbeeld weer terugkeert in dezelfde tijdslijn zonder dat iemand je afwezigheid opgemerkt heeft oid.
Maar stel, je gaat vooruit in de tijd terwijl bijv je collega naast je staat. Die merkt dat dan toch?
Dat is wat ik niet begrijp. Hoe kun je zoiets ongemerkt doen, tenzij het alleen in een droom gebeurt, wat ik dus ook vermoed.
  woensdag 14 december 2011 @ 20:55:05 #295
362990 Dr-Anderson
In haar hoedanigheid
pi_105591911
Ik denk dat geschiedenis (in beginsel) niet kan worden herschreven. Tijdreizigers in het verleden zijn slechts observanten.

En je collega heeft een andere tijdslijn die niet centraal staat in die van jou. Jullie staan los van elkander (anders dan in je huidige realiteit). Ik denk dat mensen dit bewustzijn niet kunnen bevatten (we gebruiken tenslotte maar een geringe percentage van onze hersenen). Ik geloof dat wij mensen (althans een deel van) een entiteit bezitten waar we onszelf niet bewust van zijn.
Graag je reactie
pi_105592887
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar stel, je gaat vooruit in de tijd terwijl bijv je collega naast je staat. Die merkt dat dan toch?
Dat is wat ik niet begrijp. Hoe kun je zoiets ongemerkt doen, tenzij het alleen in een droom gebeurt, wat ik dus ook vermoed.
Dat kan toch? Als niemand naast je staat? En je terug bent voor etenstijd...
Rustig aan.
pi_105594209
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Dr-Anderson het volgende:
Ik denk dat geschiedenis (in beginsel) niet kan worden herschreven. Tijdreizigers in het verleden zijn slechts observanten.

En je collega heeft een andere tijdslijn die niet centraal staat in die van jou. Jullie staan los van elkander (anders dan in je huidige realiteit). Ik denk dat mensen dit bewustzijn niet kunnen bevatten (we gebruiken tenslotte maar een geringe percentage van onze hersenen). Ik geloof dat wij mensen (althans een deel van) een entiteit bezitten waar we onszelf niet bewust van zijn.
Ja, zo zou je het ook kunnen zien idd.
En wellicht bezitten we een deel van een entiteit waar we geen idee van hebben. Moeilijke materie.
pi_105595595
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:22 schreef Lavenderr het volgende:
Volgens Einstein hangt het tijdverloop af van je standpunt.. Voor iemand in een vliegtuig in de vlucht verloopt de tijd trager. Vreemd genoeg zou je wel gewoon een telefoongesprek met hem kunnen voeren.. Heel eigenaardig.
pi_105596041
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Volgens Einstein hangt het tijdverloop af van je standpunt.. Voor iemand in een vliegtuig in de vlucht verloopt de tijd trager. Vreemd genoeg zou je wel gewoon een telefoongesprek met hem kunnen voeren.. Heel eigenaardig.
Ja, vreemd he? Kan het eigenlijk niet bevatten..
pi_105596195
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef Dr-Anderson het volgende:

Het is niet zo dat een deel van je hersenen er dood bij liggen, elke cel is levend en actief. Alleen is het zo dat wanneer je de hersenen zou vergelijken met een computer (wat overigens geen goede vergelijking is), de hersenen van de gemiddelde mens niet het maximaal theoretisch haalbare bereiken, maar slechts een deel daarvan. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')