Dat wist je tochquote:
Kut he, zo'n lapo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh het topic zit alweer bijna dichtgaat hard!
het blijft pijnlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wist je toch!
[..]
Kut he, zo'n lapo.
Mijn 2e vandaag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat wist je toch!
[..]
Kut he, zo'n lapo.
Dat is toch niet sexy.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik had je wel verwacht in een elePHPant kostuum.
Weet je hoeveel lastiger dat wordt als je gebruikers ook nog dingen kunnen wijzigen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Het blijft lastig om te testen op een test omgeving ipv een live omgeving.
Waarschijnlijk moest er even een andere devver ingeschakeld worden om een backup terug te zettenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
De hamvraag is: "is dat de backup waar Freddie wél of geen automatische updates heeft?"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest er even een andere devver ingeschakeld worden om een backup terug te zetten
Misschien probeerde ze de Fred Filter te installeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
De hamvraag is: "is dat de backup waar Freddie wél of geen automatische updates heeft?"
smoooooth!quote:
QFT!quote:
Sinds wanneer heb jij een Mac?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Zo gewend zijn aan je MacBook dat je op een Windows laptop met twee vingers probeert te scrollen is nooit grappig.
Gaat prima hoor.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:49 schreef JDude het volgende:
Zo gewend zijn aan je MacBook dat je op een Windows laptop met twee vingers probeert te scrollen is nooit grappig.
Dat stond er bij de PMs eerst ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik zie geen nieuwe opmerking bij de settings, van dat crew meeleest.
Sinds de baas mij er een gaf.quote:
wat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu een indische nerd met twinkelende oogjes voor me?
wat??quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat stond er bij de PMs eerst ook niet.
Lang niet alles is dubbel uitgevoerd, het is een trade-off tussen downtime en ontwikkelsnelheid.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:44 schreef Anthraxx het volgende:
Dat GlowMouse ze kan lezen.quote:
Vanuit waar jij zit moet je eerder een keer rechts denk ik. Maar eh, gezellig!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Dat was de straat uit links toch? Misschien moet ik ook maar solliciteren daar.
Dat mag geen verrassing heten.quote:
Het hoeft ook niet dubbel uitgevoerd te zijn, dat heb ik op mijn werk ook niet. Maar voordat ik iets live knal zorg ik er wel voor dat het getest is. En door een collega getest is. Het kost je wat snelheid, maar het levert je wel een stuk minder witte schermen op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Lang niet alles is dubbel uitgevoerd, het is een trade-off tussen downtime en ontwikkelsnelheid.
damn! al mijn cybersexuitwisselingen en zoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat GlowMouse ze kan lezen.
Hey GlowMouse.
alles is voor mij een verrassingquote:
PMs die je wist blijven bestaan alleen zie jij ze niet meerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
damn! al mijn cybersexuitwisselingen en zo
ook pms die je zelf al gewist hebt en de ontvanger ook?
Is het ook niet. Nou ja, niet voor mij, ik kan voor rhu niet sprekenquote:
Niets op internet is eh.. uitwisbaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
PMs die je wist blijven bestaan alleen zie jij ze niet meer.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan moet je dus een testomgeving hebben. Voor de lay-out is die er, voor sommige forumonderdelen ook, maar niet voor alles: het blijft een trade-off.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet dubbel uitgevoerd te zijn, dat heb ik op mijn werk ook niet. Maar voordat ik iets live knal zorg ik er wel voor dat het getest is. En door een collega getest is. Het kost je wat snelheid, maar het levert je wel een stuk minder witte schermen op.
Niet waar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zie sowieso een hoop nieuwe (handige) dingetjes. Alleen de IE-versie op m'n werk is het er allemaal niet mee eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Maar goed, dit is wel het moment om Glowmouse te complimenteren, want dankzij hem zit er toch wat meer vaart in de ontwikkeling van Fok!
ik weet toch allemaal niks!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is vrij common practice hoor met een database.
En wordt het overgrote deel van wat ontwikkeld wordt, ook niet binnen een dag na livegang weer teruggetrokken. Kwaliteit én kwantiteit, hulde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef Anthraxx het volgende:
Maar goed, dit is wel het moment om Glowmouse te complimenteren, want dankzij hem zit er toch wat meer vaart in de ontwikkeling van Fok!
Met driehonderd crewleden is dat een logisch gevolgquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef Tegan het volgende:
Ik zie geen nieuwe opmerking bij de settings, van dat crew meeleest.
IE is een hel voor ontwikkelaars, als ik m'n collega's soms moet geloven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie sowieso een hoop nieuwe (handige) dingetjes. Alleen de IE-versie op m'n werk is het er allemaal niet mee eens.
internet zuigtquote:
Backups!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan moet je dus een testomgeving hebben. Voor de lay-out is die er, voor sommige forumonderdelen ook, maar niet voor alles: het blijft een trade-off.
[..]
Niet waar.
L.quote:
QFT.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:55 schreef JDude het volgende:
[..]
IE is een hel voor ontwikkelaars, als ik m'n collega's soms moet geloven.
Ik zou IE6 maar al te graag beaten. Met een honkbalknuppel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
QFT.
Ik moet IE6 nog ondersteunen. Beat that.
Ik heb ooit IE voor Pocket PC mogen ondersteunen. Nog nooit zo'n mix-and-match van MS-standaarden gezien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
QFT.
Srsly?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
QFT.
Met een goede architectuur heb je die uiteraard pas nodig bij stresstesten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan moet je dus een testomgeving hebben. Voor de lay-out is die er, voor sommige forumonderdelen ook, maar niet voor alles: het blijft een trade-off.
Okee, je hebt mij overtroffen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb ooit IE voor Pocket PC mogen ondersteunen. Nog nooit zo'n mix-and-match van MS-standaarden gezien.
Ja, nice is datquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou niet eens weten welke versie we op het werk hebben. Maar die popupjes zoals eh "de inhoud van het topic is gewijzigd.. " Nah, hoe vaak ik m'n browser niet af moet sluiten..
Hij is toch ouder dan jou, dus had ie dat toch allang?quote:
Heeft mijn leven nog wel zin nu?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij is toch ouder dan jou, dus had ie dat toch allang?
Wel voor geprogrammeerd, maar gelukkig is dat zo'n vijftien jaar geledenquote:
Ik kan op mijn werk tegenwoordig ook alleen nog maar met IE browsen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou niet eens weten welke versie we op het werk hebben. Maar die popupjes zoals eh "de inhoud van het topic is gewijzigd.. " Nah, hoe vaak ik m'n browser niet af moet sluiten..
Dat zat hem niet in de leeftijd, Kuuksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hij is toch ouder dan jou, dus had ie dat toch allang?
Oh ..quote:
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef JDude het volgende:
Ik héb niet eens IE op het werk, al zou ik het willen.
Once you go Mac, you never go back.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef JDude het volgende:
Ja nu weet ik het zeker. Doe nog eens één keer het adres?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef JDude het volgende:
Owja, de kassa draait op XP.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ik heb niet eens een computer op het werk.
Ik wil er wel op stampen.quote:
ik ook nietquote:
Je kan wel stiekem Patience spelen als het rustig is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt zeker niet gewaardeerd als je daarmee inlogt op FOK!?
Voor je het weet leest Danny alle bonnetjes mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Het wordt zeker niet gewaardeerd als je daarmee inlogt op FOK!?
Doet me denken aan InHolland.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook niet
ja er is een werkruimte maar daar staan 10 computers voor 170 mensen haha
Dan denk ik toch aan andere dingen.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan wel stiekem Patience spelen als het rustig is.
Een tientje en een diploma rijker?quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor je het weet leest Danny alle bonnetjes mee.
Toch wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:02 schreef Tegan het volgende:
De fles Baileys proberen open te draaien terwijl de dop naast je ligt is niet grappig.
Zoiets.quote:
Verplicht advertenties weergeven op de kassa.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Voor je het weet leest Danny alle bonnetjes mee.
vriendje kreeg een uitnodiging voor de verkeerde diploma uitreiking deze weekquote:
170 man een gebouw in sturen met 10 vrije computers, om aan een verslag te werken, dat was in mijn tijd ook heel gewoon daar hoor.quote:
Gewoon andere headers instellen, opgelost.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Verplicht advertenties weergeven op de kassa.
hoeveel heb je er al van op?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:02 schreef Tegan het volgende:
De fles Baileys proberen open te draaien terwijl de dop naast je ligt is niet grappig.
Da's op iedere school denk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
170 man een gebouw in sturen met 10 vrije computers, om aan een verslag te werken, dat was in mijn tijd ook heel gewoon daar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |