abonnement Unibet Coolblue
pi_99264229
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:59 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Vuelta 2009 is de beste Gesink die ik heb gezien. Hij koerste daar echt. Als ik hem was zou ik eens kappen met die Tour. Er zijn genoeg renners die nooit de Tour hebben gereden maar wel uiterst succesvol zijn geweest. Of in ieder geval een slecht huwelijk met de Tour hadden. Simoni, Di Luca bijvoorbeeld. Bettini vond het ook niet veel.

Gewoon een keer een Touretappe winnen, een keer podium maar zolang anderen beter zijn, niet elk jaar die Kut Tour rijden.
Ben ik met je eens hoor, ik zou ook een Giro/Vuelta combinatie veel mooier vinden voor Gesink, zoals Nibali en Rodriguez dit jaar doen.

Maar ik denk dat Gesink voor de sponsor altijd naar de Tour zal gaan, zoals ook Boogerd elk jaar weer naar de Tour ging, terwijl hij veel meer gemaakt was voor de Giro.
pi_99264240
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:51 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Gesink heeft ook al aardig wat gewonnen inmiddels..
Hij heeft leuke dingen gewonnen, maar wat is zn specialiteit? Ronderenner, en zou ie dus als eerste ritten als PN, Baskenland, Romandië, Zwitserland moeten gaan winnen. Dan krijg je een idee wat het is om een ronde te winnen. Gek genoeg wint ie juist etappes of eendagskoersen.
pi_99264285
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor, ik zou ook een Giro/Vuelta combinatie veel mooier vinden voor Gesink, zoals Nibali en Rodriguez dit jaar doen.

Maar ik denk dat Gesink voor de sponsor altijd naar de Tour zal gaan, zoals ook Boogerd elk jaar weer naar de Tour ging, terwijl hij veel meer gemaakt was voor de Giro.
Ja, dat is jammer. Tour is mooi hoor, maar ik denk dat de helft van Boogerd zn Tours zwaar kut waren, en de helft erg mooi. Elk jaar die Tour, ja dan heb je een grotere kans dat alles een keer meezit, maar je verliest zulke mooie kansen in de Giro of Vuelta.
pi_99264299
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:01 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Hij heeft leuke dingen gewonnen, maar wat is zn specialiteit? Ronderenner, en zou ie dus als eerste ritten als PN, Baskenland, Romandië, Zwitserland moeten gaan winnen. Dan krijg je een idee wat het is om een ronde te winnen. Gek genoeg wint ie juist etappes of eendagskoersen.
Hij heeft al een hele lading ereplaatsen in die rittenkoersen van een week behaald ja. Die zege zal er ook wel eens komen.
pi_99264379
En top 10 rijden in een grote ronde en zeker de Tour is een geweldige prestatie. Maar zoiets 3,4,5,6... keer doen dat is toch helemaal niet leuk of interessant. Podium rijden snap ik nog, maar een keer 6e in de Tour worden. Leuk voor een Boogerd, maar een echte goede ronderenner heeft liever uitschieters of etappes.
Zon VDB, heb veel waardering voor zn toewijding, maar die jongen wil toch ook niet jaar in jaar uit figurant zijn want dat ben je.
pi_99264430
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hij heeft al een hele lading ereplaatsen in die rittenkoersen van een week behaald ja. Die zege zal er ook wel eens komen.
Het is zeker een getalenteerd renner maar de kans dat het altijd net niet blijft met 'm is levensgroot.

Karakter, moraal, afzien is nog erg lastig tot nu.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2011 01:09:18 ]
pi_99264437
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:03 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Hij heeft al een hele lading ereplaatsen in die rittenkoersen van een week behaald ja. Die zege zal er ook wel eens komen.
Dat moet dan maar eens. Het kan ook zo, ik mis alleen de passie en liefde voor de sport. Zon Evans zegt een gele trui of bollentrui niks. Een Vinokourov zou ervoor vechten. Vino heeft een groter palmares dan Evans, maar Vino is de echte liefhebber. Kun je nagaan. Dat soort coureurs zijn veel mooier in mijn ogen.

Die Gesink totaal depri met die witte trui op het podium. Het is echt raar om te zien. Nu is dit ook een rare ronde met Kreuziger die al op minuten staat, maar ja wel interessant. Het kan echt wel heel raar gaan worden in de bergen heb ik het idee.
pi_99264511
quote:
3s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is zeker een getalenteerd renner maar de kans dat het altijd net niet blijft met 'm is levensgroot.

Karakter, moraal, afzien is nog erg lastig tot nu.
Afzien kan ie echt wel als ik dat zo zie, maar afzien op kwaliteit is anders dan afzien op karakter en wilskracht. Valverde vind ik ook geen vechter maar dat is zon klasbak, die wint elke moeilijke sprint.
pi_99264540
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Lagrinta het volgende:


Die Gesink totaal depri met die witte trui op het podium. Het is echt raar om te zien. Nu is dit ook een rare ronde met Kreuziger die al op minuten staat, maar ja wel interessant. Het kan echt wel heel raar gaan worden in de bergen heb ik het idee.
Hij had pijn maar een echte verliest niets en ligt daarna aan de zuurstof.
pi_99264618
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:07 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Dat moet dan maar eens. Het kan ook zo, ik mis alleen de passie en liefde voor de sport. Zon Evans zegt een gele trui of bollentrui niks. Een Vinokourov zou ervoor vechten. Vino heeft een groter palmares dan Evans, maar Vino is de echte liefhebber. Kun je nagaan. Dat soort coureurs zijn veel mooier in mijn ogen.

Die Gesink totaal depri met die witte trui op het podium. Het is echt raar om te zien. Nu is dit ook een rare ronde met Kreuziger die al op minuten staat, maar ja wel interessant. Het kan echt wel heel raar gaan worden in de bergen heb ik het idee.
Bij TdJ werd gezegd dat vandaag de verjaardag zou zijn van zijn vader. Ik weet het niet, maar het zou me niks verbazen als hij daar even aan denkt na zo'n etappe.

En volgens mij is Gesink ook wel een echte liefhebber, alleen zie je het bij hem iets minder.
pi_99264624
Wie is een goede ploegmaat die Gesink kan motiveren. Ik zie geen Jens Voigt of Cancellara in het team. Als je dat soort gasten - die naast keihard kunnen trappen ook door de wolf geverfd zijn - om je heen hebt sta je veel sterker.
pi_99264629
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:10 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Afzien kan ie echt wel als ik dat zo zie,
Iedereen in het peleton mankeert wel wat inmiddels.
Een echte kopman doet net of er niets aan de hand is en gooit er nog extra schep bovenop.
pi_99264681
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Bij TdJ werd gezegd dat vandaag de verjaardag zou zijn van zijn vader. Ik weet het niet, maar het zou me niks verbazen als hij daar even aan denkt na zo'n etappe.

En volgens mij is Gesink ook wel een echte liefhebber, alleen zie je het bij hem iets minder.
Ja klopt hoorde ik ook. Dat is volstrekt logisch. Maar als ie goed was vandaag werkt zoiets in positieve zin. Nu werkt het in negatieve.

Ja hij zal wel liefhebber zijn, ik zie het bij heel veel coureurs niet goed, maar je kan geen prof zijn als je er geen zin in hebt.
pi_99264696
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Lagrinta het volgende:
Wie is een goede ploegmaat die Gesink kan motiveren. Ik zie geen Jens Voigt of Cancellara in het team. Als je dat soort gasten - die naast keihard kunnen trappen ook door de wolf geverfd zijn - om je heen hebt sta je veel sterker.
Tjallingii en Garate kunnen die rol wel aan, lijkt me.
pi_99264720
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Marcoss het volgende:


En volgens mij is Gesink ook wel een echte liefhebber, alleen zie je het bij hem iets minder.
Prima wielrenner, hij is introvert en geen leider.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2011 01:17:04 ]
pi_99264745
quote:
3s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Iedereen in het peleton mankeert wel wat inmiddels.
Een echte kopman doet net of er niets aan de hand is en gooit er nog extra schep bovenop.
Het is makkkelijk praten maar ben het wel met je eens hoor. Maar als zn lichaam niet wil dan wil het niet. Denk toch dat er al meer aan de hand was, ook voor die val. Hij is gewoon niet in orde en dan is zon val fataal.
pi_99264755
quote:
14s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Prima wielrenner, hij is introvert en geen leider.
Dat maakt je nog geen slecht kopman.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_99264768
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Tjallingii en Garate kunnen die rol wel aan, lijkt me.
Garate verbaast me in positieve zin. Leuke vent ook wel, en Tjallingii dacht ik ook aan. Boom niet, LTD is te soft.
pi_99264784
quote:
3s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Iedereen in het peleton mankeert wel wat inmiddels.
Een echte kopman doet net of er niets aan de hand is en gooit er nog extra schep bovenop.
Er is veel verschil tussen iets mankeren en iets mankeren natuurlijk. Bij Gesink is het vooral de rug die hem in de weg zit, volgens mij.

Vorig jaar had Gesink ook een blessure, daar heb je in de Tour ook weinig van gemerkt.
pi_99264807
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Het is makkkelijk praten maar ben het wel met je eens hoor. Maar als zn lichaam niet wil dan wil het niet. Denk toch dat er al meer aan de hand was, ook voor die val. Hij is gewoon niet in orde en dan is zon val fataal.
Hij had dit jaar al eerder motivatieproblemen, toen werd er gesuggereerd dat dit te maken hebben met een terugslag door de val zijn vader vorig jaar. Dan helpt dit natuurlijk niet.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_99264911
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:18 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hij had dit jaar al eerder motivatieproblemen, toen werd er gesuggereerd dat dit te maken hebben met een terugslag door de val zijn vader vorig jaar. Dan helpt dit natuurlijk niet.
Exact. Je ziet het vaker, op moeilijke momenten ga je ook weer verdriet hebben. Ik zou niet willen zeggen dat het aanstellerij is, maar het is de makkelijkste weg. Waarom zet je depri muziek op als je down hebt, dat is fijn. Zo werkt het soms. Maar ja, Gesink weet ook wel dat in de toekomst het niet gaat werken om op moeilijke momenten bij de pakken neer te gaan zitten.
pi_99265137
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Garate verbaast me in positieve zin.
Volg jij het e.e.a. wel? Garate is absoluut een goeie vent en was de aangewezen wegkapitein voor in de bergen voor Gesink, helaas is hij er na die val nog slechter aan toe dan Gesink.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_99265160
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:17 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat maakt je nog geen slecht kopman.
Daar denk ik wat anders over.
pi_99265162
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:28 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Volg jij het e.e.a. wel? Garate is absoluut een goeie vent en was de aangewezen wegkapitein voor in de bergen voor Gesink, helaas is hij er na die val nog slechter aan toe dan Gesink.
Ik ken em wel als wielrenner, maar als persoon niet echt. Leuke vent wel.
pi_99265210
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 01:28 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Volg jij het e.e.a. wel? Garate is absoluut een goeie vent en was de aangewezen wegkapitein voor in de bergen voor Gesink, helaas is hij er na die val nog slechter aan toe dan Gesink.
Die toont wel moraal, die klaagt niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')