Van Rhijn, Speelde best goed.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik volg zonder geluid, rechtsback is ligeon toch?
Matig middenveld een geen dynamiek bij de voorste 3, dan krijg je datquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:30 schreef Devz het volgende:
Wedstrijd niet gezien, maar slechts 1-0 tegen Emmen klinkt vrij matig.
Niet veel denk ik. Zeker gezien de hoeveelheid aan middenvelders, lijkt het een beetje op een einde verhaal voor Enoh bij Ajax.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Burrito het volgende:
Enoh viel keihard door de mand. Hij is echt het voorbeeld van een voetballer waar De Boer niet van houdt, ik ben benieuwd hoeveel minuten Enoh nog gaat maken in een Ajax shirt.
Jammer dat Boerrichter niet speelde (blessure) ik was wel benieuwd.
En zelfs dan, De Boer wilt het Cruyff voetbal en daarbij geldt: Als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren. Dan kan je beter nog Serero hebben die mee verdedigd dan een kerel als Enoh.quote:
Klopt. The best defense is offense huhquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Adames het volgende:
[..]
En zelfs dan, De Boer wilt het Cruyff voetbal en daarbij geldt: Als wij de bal hebben kunnen hun niet scoren. Dan kan je beter nog Serero hebben die mee verdedigd dan een kerel als Enoh.
Balbeheersing, techniek, en hoe hij wegdraaitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef Gwunnik het volgende:
Hmm, vond het allemaal niet bijster boeiend vanmiddag dus heb het niet afgekeken. Serero was dus de verrassing... wat maakte hem zo overtuigend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |