Ik was nog bezig...............quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:28 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten, zelfs R&P Autisten, ook al krijg je dan een note..
Nee hoor, je stijgt in achting.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef eriksd het volgende:
Ik vond Springsteens werk tijdens Tunnel of Love het beste eigenlijk
Zal ik ook wel weer voor gelynched worden.
Knal hem dan maar dichtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was nog bezig...............![]()
![]()
![]()
ik moest Bruce Springsteen nog uit mijn heilige anus halen.
Ik wist niet dat je kringspier zulke goede muziek kan maken, is die ook zo strak gespannen als een gitaarsnaar?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was nog bezig...............![]()
![]()
![]()
ik moest Bruce Springsteen nog uit mijn heilige anus halen.
Jawel hoor, maar ik ken de dynamiek van deze reeks ondertussen een beetjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef Cerbie het volgende:
Maarre remlof, je kon het donkerblauwe FA-kleurtje met bijbehorende privileges toch niet missen?
We zouden ook niet zonder je kunnen hoor ouwe rakker.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ken de dynamiek van deze reeks ondertussen een beetje
Ik denk het toch niet echtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Je tagje zegt anders nog steeds [Forum Admin]quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook niet helpenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je tagje zegt anders nog steeds [Forum Admin]
Je maakt jezelf onmogelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan jankbek remlof niet gewoon opbokken of mij met rust laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |