Ja, doe maar rustig met de munt ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:39 schreef Viking84 het volgende:
En nog meer vragen:
hoeveel sjalotjes?
bedoel je echt drie TAKJES munt? (want dat is best veel)
en bedoel je echt drie TAKJES koriander? (want dat is best weinig)
Boh, volgens mij gaat het mislukken.
Okquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, doe maar rustig met de munt ...
Moest wat invullen maar het meeste doe ik gewoon op gevoel, dus zint het je niet dan niet doen of aanpassen.
Niet al te gek doen dan smaakt het iig sowieso goed
Ook in het weekend moet je dus tussendoortjes nemen, dan ga je ook niet snaaienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:58 schreef Nallie het volgende:
Hahaha die TT, hilarischMooi crashdieet wel, niet gezond!
Mijn lijstje van vandaag:
O: allbran met sojamelk
S: uurtje sportschool cardio + kracht
L: 2 overheerlijke bruine boterhammen met pesto, sla, tomaat, gerookte kip en pijnboompitjes bij lunchtentje
T: appel en 4 dropjes
D: ga bij een vriendinnetje eten dus nog geen idee. Iets met vis
In t weekend heb ik altijd veel minder behoefte aan tussendoortjes, kennen jullie dat?
Wel meer snaaien altijd. Gister M&M's in de bioscoop...
weet niet of je een verstoorde suikerspiegel hebt, maar je hebt wel veel suikers en snelle KH's gegeten ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Pff, heb de hele dag al honger. Vraag me af of dat komt door m'n verstoorde suikerspiegel?.
Lijstje tot nu toe:
O: magere yoghurt met aardbeien
T: halve meloen
T: rijstwafel
L: twee bth met twee gekookte eitjes, twee beschuiten pindakaas
T: rijstwafel
T: raketje
T: hand nootjes
T: Griekse yoghurt met aardbeien
D: gevulde paprika's dus, ben benieuwd!
Ik doelde meer op de cola van gisterenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
weet niet of je een verstoorde suikerspiegel hebt, maar je hebt wel veel suikers en snelle KH's gegeten ja...
aardbeien, rijstwafel, rijstwafel, raketje, aardbeien... als je nou een paar volkorenboterhammen met beleg méér at was je er vanaf denk ik.
kun je lekker keuvelen over je kookavonturenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de cola van gisteren.
En waarom moet ik een kookblog beginnen, Blurred?.
Gezond Slank en alleen maar water, rozemarijn en gras drinken/eten is niet gezond. Zoiets, denk ikquote:
Nee hoor, dat doe ik fijn hier, want vorige keer vroegen mensen naar het recept van de Turkse tortilla'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
kun je lekker keuvelen over je kookavonturen
oh ja daar vroeg ik dus ook nog naar maar daar kreeg ik geen antwoord opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik fijn hier, want vorige keer vroegen mensen naar het recept van de Turkse tortilla's.
Ze staan nu in de oven.
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsausquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:58 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh ja daar vroeg ik dus ook nog naar maar daar kreeg ik geen antwoord opwth zijn turkse tortilla's? turkse pizza?
uugh, veel te veel werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Dat lijkt wel zo, maar het valt behoorlijk meequote:
ah turkse pizza dus maar dan op een tortilla! ziet er verder wel goed uit ja, maar ik ben juist op zoek naar een recept voor de bodem van turkse pizza.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Alleen zien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo, maar het valt behoorlijk mee. Kom ze hier maar een keer eten, kun je het zelf zien
.
Ik zeg toch "kom ze maar een keer ETEN!", dus helemaal niet alleen zienquote:
Yoghurtsaus maken = Bulgaarse yoghurt mengen met munt. Kan weinig misgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je wil mij gewoon vloekend in een keuken zien.
Vraag me alleen af welke koude nachten ze het over heeft.. Nerja, vlakbij Malaga, daar is het ´s nachts niet veel kouder dan 20 graden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Als je snel wilt afvallen, moet je verdwaald raken in Spanje
http://www.nu.nl/binnenla(...)-twaalf-kilo-af.html
En daar slaat de TT dus opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Als je snel wilt afvallen, moet je verdwaald raken in Spanje
http://www.nu.nl/binnenla(...)-twaalf-kilo-af.html
Finale seizoen 2 Fringe en daarna seizoen 3quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
StarTrek Voyager finaleen daarna pizza
![]()
![]()
Van het toetje wil ik wel een receptquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef progje het volgende:
ook weer eens in de keuken gestaan..
Vitello tonato gemaakt uit het kookboek de zilveren lepel, echt een aanrader dat kookboek
En een heerlijke limoncello toetje![]()
Owja en de tomaten zut al klaar voor de bruschetta
En de pasta saus ook al.
Komt een vriend eten vanavond, lekker Italiaans gemaakt.
Nu hopen dat hij dat ook lekker vindt
ik ben afgehaakt bij seizoen drie. Het soort spanning en frustratie waar ik niet tegen kan qua verhaallijn. Ik word dan gestresst van kijken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Finale seizoen 2 Fringe en daarna seizoen 3.
Jammer..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
*burp*, 1,5 paprika op, zo eens kijken of ik de rest nog op krijg. Ik vond ze OK, maar niet fantastisch. Denk dat ik ze een volgende keer met een Italiaanse vulling + kaas maak, dat is toch meer mijn ding
.
Oude bolletjes liggen achterin je broodtrommel. Gedateerde kledij en dergelijke heet oubollig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laat ze maar weten dat ik het win![]()
Boh interwebz heeft weinig puike solliciteerkleding. Alles is hetzij oudbollig, hetzij gemaakt voor ranke deernes
Gemalen koriander is iets heel anders dan verse korianderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Zo, het gehaktmengsel staat in de koelkast, ruikt lekker! Wel de verse koriander maar vervangen door gemalen, want die verse meurt... niet normaal. Miss is het wel heel lekker, maar goed, loop het risico liever niet
.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
() zere been, weer vroeg werken morgen, nu heel moe zijn
OMG, zwaar jaloers!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oude bolletjes liggen achterin je broodtrommel. Gedateerde kledij en dergelijke heet oubollig.
Geef die broodschrijverij maar op.
Gedeeltelijk. A) het is leuker niets doen met z'n tweën, B) ik heb moeite om me eraan over te geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
OMG, zwaar jaloers!respect Sigme.
Thanks Jeager.. Geniet jij nog lekker van het weekend met niks hoeven doen?
De hele week keihard werken. En vandaag shoppen in Antwerpen. Vooral dat laatste is heel vervelend natuurlijk.quote:
moeten ze op?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog 2 bonnen van Zalando maar kan niets leuks vinden.
Ik nog nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
moeten ze op?
Belachelijke lijstjes inderdaad Perruche en Amsel! En je schoenen vind ik ook niet zo mooi..Ik snap ze nooit zo goed, die schoenen.
Die van jou vind ik wel okay, geloof ik, MI-tje!
heb jij ergens een foto rondzwerven van je groentetuin? Later als ik groot ben wil ik dat ook!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Wel goed bezig geweest al voor maandag en vd winter.
2 porties sperziebonen geplukt en ingevroren en kapuchijners voor maandag
Maar ik heb wel een leuke dag gehad (de eerste dag van m'n vakantie eigenlijk!) en dat is óók belangrijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Belachelijke lijstjes inderdaad Perruche en Amsel!
Post 89 Het Moestuin-topic #3quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb jij ergens een foto rondzwerven van je groentetuin? Later als ik groot ben wil ik dat ook!
Hoe lang ben je vrij en nog meer leuke plannen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een leuke dag gehad (de eerste dag van m'n vakantie eigenlijk!) en dat is óók belangrijk
Ik ga maandag voor een weekje naar Italië (waarvan drie dagenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe lang ben je vrij en nog meer leuke plannen?
Oh heerlijk! Geniet er lekker van meid!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor een weekje naar Italië (waarvan drie dagenRome
), kom de maandag daarna weer terug. Acht dagen dus maar, maar ik kijk er heel erg naar uit
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor een weekje naar Italië (waarvan drie dagenRome
), kom de maandag daarna weer terug. Acht dagen dus maar, maar ik kijk er heel erg naar uit
Mooi is het hé? Ik heb er nog wat in gebladerd, kreeg nog bijna hartzeer. Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
omg omg omg![]()
Ik ben helemaal hyper!
![]()
sigme, je pakketje is aangekomen en wat is ie dik!!![]()
![]()
Het voelt aan als een kostbare schat en en en...wow, zo fijn om vast te houden
Met een groep vriendinnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*jaloers
ga je alleen of met een vriendin?
Yes! Ik moet alleen wel even goed op tijd naar bed vandaag en morgen, want ik merk dat ik een beetje kriegel word doordat ik zo moe ben. Liep me vandaag tijdens het winkelen in Antwerpen ook heel erg aan m'n gezelschap te ergeren, maar dat lag eigenlijk gewoon aan mij en niet aan henquote:
Antaflu blauw? Pijnstiller oid? Waar heb je last van?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weer onderweg naar huis
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag, met roomboter
L: rode bietjessalade met appel en 2 ei
T: antaflu blauw 1x
D: tomatensoep met croutons, spekpannekoek met appel, rozijn en stroop, ijs met koffie en slagroom
T: antaflu blauw 1x
Mintsnoepjes, toegestopt door mn broer. (Witgestreepte verpakking, zijn er in blauw, rood en groen)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Antaflu blauw? Pijnstiller oid? Waar heb je last van?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Yes! Ik moet alleen wel even goed op tijd naar bed vandaag en morgen, want ik merk dat ik een beetje kriegel word doordat ik zo moe ben. Liep me vandaag tijdens het winkelen in Antwerpen ook heel erg aan m'n gezelschap te ergeren, maar dat lag eigenlijk gewoon aan mij en niet aan hen
Ik ga zo een glaasje wijn aan m'n belabberde lijstje toevoegen
Oeh, al een dodelijke ziekte van kloppende benen die voelen als onderhuidse uitslag gevonden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Was ik niet degene die zei dat je niet moet googlen op pijntjes?![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, al een dodelijke ziekte van kloppende benen die voelen als onderhuidse uitslag gevonden?
Doet het zeer of is het vervelend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]je hebt me aan het lachen.
Het doet zeer helaas ik ben fijn aan het schuiven op de bank.
-edit- het is net zo rood als dit en warm maar soit ik ga eens een creme opzoeken en smerenHa! Trombose, longembolie en hartklachten. Nou, daar ben je mooi meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maandag even langs de huisarts toch?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Maandag? Ehh dan ken je mijn huisarts nog nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ha! Trombose, longembolie en hartklachten. Nou, daar ben je mooi mee.
Maandag even langs de huisarts toch?
Het is rood en opgezet maar heb het al eens eerder gehad (in mindere mate) en dat trok weer weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is niet het eerste waar je aan zou denken gelukkig, maar het doet zo veel meer om het te zien! Daarom huisarts. Indien koorts en/of groter worden van roodheid/zwelling: huisartsenpost.
Ik had een tijdje dat als ik met mijn muis over de onderste menu's scrolde dat er dan steeds iets anders kwam te staan. Dus ik zette zomaar topics op slot of zwiepte ze naar een totaal ander forumquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
had je 'm geslot?
De donderwolken zijn hier vervangen door een strak blauwe luchtmorgen een eindje met de motor weg
En hardlopenuiteraard!
Ik kan hem altijd een keer meebrengen naar een meet oid om vast te houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef sigme het volgende:
Mooi is het hé? Ik heb er nog wat in gebladerd, kreeg nog bijna hartzeer. Veel plezier ermee!
Maar als er nou nog maar een riem omheen kon oid, dan wil het altijd nog wel (soms ook geen gezicht, maar soit het blijft zitten).quote:
O geweldigquote:Op zondag 10 juli 2011 00:31 schreef Goodbye het volgende:
Net een dagje sauna achter de rug, het was heerlijk
Geen hele grote, dus ik stuur je even een DM [/paranoia]quote:
ok!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:35 schreef Goodbye het volgende:
Geen hele grote, dus ik stuur je even een DM [/paranoia]
Al bijlezend in de nacht lees ik dit als een onnodig onvriendelijke opmerking. Zal gezien de PI niet zo bedoeld zijn, maar ik haal dat er niet echt uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oude bolletjes liggen achterin je broodtrommel. Gedateerde kledij en dergelijke heet oubollig.
Geef die broodschrijverij maar op.
nou... alleen als ze wilquote:Op zondag 10 juli 2011 05:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Bijna op het werk..
Sigme is ook lief Isa
Het is bijna 8 uur! Ik heb al uitgeslapen, honden uitgelaten, varkens gevoerd en 5 emmers water voor hun poel geputquote:Op zondag 10 juli 2011 06:51 schreef Viking84 het volgende:
Nu weet ik nog steeds niet wat isa van sigme heeft gekregencuriosity is killing me
![]()
Goeiemorgen, ik moet tot 8 uur in bed blijven van mezelf
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
had je 'm geslot?
De donderwolken zijn hier vervangen door een strak blauwe luchtmorgen een eindje met de motor weg
En hardlopenuiteraard!
Huh?quote:
Of ik hem geslot hebquote:Op zondag 10 juli 2011 10:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Huh?
Ik ben weer een weekmenu aan het maken. Hoeft voor maar 5 dagen deze week, want vrij t/m zo zijn we allebei weg. Heb al kipquesadillaschotel voor vanavond erop gezeten dinsdag moet Mark de Turkse tortilla's even oefenen. De andere dagen worden tortillavrij
.
Oh je kwam een beetje boos over en zo ken ik je niet, vandaar de huhquote:Op zondag 10 juli 2011 10:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Of ik hem geslot heb
Jeetje wat een moeilijke gerechten kies je
Hihi klopt eer ik boos ben duurt het wel even, maar dannnnnquote:Op zondag 10 juli 2011 10:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh je kwam een beetje boos over en zo ken ik je niet, vandaar de huh.
Moeilijke gerechten?. Valt wel mee toch? En ik vind het leuk om nieuwe dingen uit te proberen!
Zo ziet het er tot nu toe uit:
zondag: kip-quesadillaschotel
maandag: spinaziebollen
dinsdag: Turkse tortilla's
woensdag: gesmolten kaaspasta met gegrilde kip en groenten
Nu voor dodag nog even iets leuks met rijst vinden en dan m'n boodschappenlijstje op orde brengen. Smulweb is echt een fantastische site
. Ik wil ook een keer nachos con todo maken en een zelfgemaakte hamburger en de couscoussalade van HPKW, maar dat moet allemaal maar niet in één week
.
Oeh falafel lijkt me ook nog wel eens lekker!!!! Heb je daar ook een receptje van? Ik twijfel nog een beetje over de pilaf, omdat we wel veel kip/vlees eten.quote:Op zondag 10 juli 2011 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Goedemorgen!
Hier ook uitgeslapen, wederomDe buurt is ook zo rustig, dat dat kan!
Zodadelijk maar's broodjes in de oven gooien, ontbijten en op pad wellicht, of even in de tuin aan de slag, of allebei: kort ritje en daarna nog even 'tuinieren'.
Vanavond eten we falafelomnomnomzinin
Weekmenu bedenken we vanavond weer. Morgen doen we warm eten overdag omdat Mr.Mo 's avonds moet vliegen en di en wo eet ik alleen. Dat wordt dus zeker een keer biefstuk of entrecote!
Thx!quote:Op zondag 10 juli 2011 11:10 schreef motorbloempje het volgende:
Virtually fat-free falafels
(in the soups, starters and snacks section)
preparation: 15 minutes
cooking: 15 minutes
serves 4 (16 falafels)
225g (8oz) dried chick peas, soaked overnight in water
1 teaspoon salt
1 teaspoon cumin seeds
1 teaspoon ground coriander
½ teaspoon cayenne pepper
1 garlic clove, crushed
2 tablespoons chopped fresh parsley
juice of ½ lemon
1 egg
oil, for spraying
to serve:
4 pitta bread
mixed salad leaves
low fat natural yogurt
cherry tomatoes (optional)
Drain the chickpeas and place in a pan, cover with fresh water, bring to the boil and boil rapidly for 20 minutes.
Drain and place in a food prcessor with the salt, cumin, coriander, cayenne, garlic, parsley, lemon juice and egg. Whizz until very finely chopped but not puréed.
If you have time, set the mixture aside for a couple of hours so that the flavours can mingle, but it’s not imperative.
Pre-heat the over to 220ºC/425ºF/Gas mark 7.
Using wet hands, shape the mixture into 16 balls, then flatten slightly into patties.
Spray the oil very lightly onto a baking sheet and arrange the falafels evenly spaced apart. Spray lightly with oil and bake for 15-20 minutes.
Place 4 falafels inside each warm pitta bread with mixed salad leaves, and cherry tomatoes. Serve the low-fat yogurt in a separate bowl to drizzle over the top.
Notes:
Don’t be tempted to use tinned chickpeas for this recipe. It is worth the extra cooking time to use dried and cook them yourself – the texture is truly excellent.
Calories per serving: 214
Wat is dan het verschil tussen falafel en kikkererwtenburgers? Ik gebruik zelf dit keer een ander recept en ben bang dat de balletjes uit elkaar vallen. Kan het kwaad om er een beetje ei doorheen te doen?quote:Op zondag 10 juli 2011 11:35 schreef Blurred86 het volgende:
falafel met gekookte kikkererwten, ei, en gebakken in de ovendat zijn kikkererwtenburgers, geen falafel!
lijkt me wel lekker though
Het is niet dat het 'kwaad kan' het is dan alleen geen falafel. Ken je die Marokkaanse schijf van de vegaburgers van de ah? het zal eerder zoiets worden denk ik! lekker, maar geen falafelquote:Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dan het verschil tussen falafel en kikkererwtenburgers? Ik gebruik zelf dit keer een ander recept en ben bang dat de balletjes uit elkaar vallen. Kan het kwaad om er een beetje ei doorheen te doen?
Edit: vast niet als Mo t ook doet.
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
schrijf een klachtenbrief naar ainsley
Zie onderstaandequote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Iemand nog een tip om te voorkomen hoe falafelballetjes uit elkaar vallen zonder ei te gebruiken omdat het dan geen falafel meer is?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
hehe ik had ook gewoon niks moeten zeggenquote:Op zondag 10 juli 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
Iemand nog een tip om te voorkomen hoe falafelballetjes uit elkaar vallen zonder ei te gebruiken omdat het dan geen falafel meer is?.
Gebruik eigks nooit eiquote:Op zondag 10 juli 2011 12:53 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
hehe ik had ook gewoon niks moeten zeggen
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie onderstaandeDank! Wel goed om even te weten, want het is echt wat voor mij om vrijdag 5 minuten voor ik die dingen wil gaan maken erachter te komen dat ze moeten weken enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik bereid me erop voor dat ze de eerste keer niet heel stevig zijn, want het luistert blijkbaar erg nauw.
Ik frituur ook niet. Ga ze bakken in een pan. Maar dat is dan zeker ook geen falafel, culisnobs?![]()
.
Niet meer actief op Fok!
Wel gezonderquote:Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank! Wel goed om even te weten, want het is echt wat voor mij om vrijdag 5 minuten voor ik die dingen wil gaan maken erachter te komen dat ze moeten weken enzo.
En ik bereid me erop voor dat ze de eerste keer niet heel stevig zijn, want het luistert blijkbaar erg nauw.
Ik frituur ook niet. Ga ze bakken in een pan. Maar dat is dan zeker ook geen falafel, culisnobs?![]()
.
ik zou het high-fat diet-induced obesity maken. Geloof ik. Maar ik ben geen anglist.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:52 schreef Blurred86 het volgende:
voor de anglisten hier:
ik weet dat het high-fat diet is en dat het diet-induced obesity is, maar is het dan ook high-fat-diet-induced obesity? ik vind dat zo stom staan al die streepjes
I'm with jagär!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou het high-fat diet-induced obesity maken. Geloof ik. Maar ik ben geen anglist.
Yeah babyquote:Op zondag 10 juli 2011 13:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I'm with jagär!
Syrena: jij bent God![]()
.
Misschien nog een komma tussen de opties van jag? Is er geen Het Groene Boekje voor het Engels te vinden op het internet?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:27 schreef Blurred86 het volgende:
maar ik wil graag weten wat correct is, niet wat jullie het mooist vinden staan
Scheelt weer dat je het zelf niet hoeft te doen.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Blurred86 het volgende:
mijn kat at altijd dikke spinnen voor mij op
ja ik worstel me nu hier doorheen http://en.wikipedia.org/w(...)_compound_adjectivesquote:Op zondag 10 juli 2011 13:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Misschien nog een komma tussen de opties van jag? Is er geen Het Groene Boekje voor het Engels te vinden op het internet?.
Hou me aanbevolenquote:Op zondag 10 juli 2011 13:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
Ik heb gisteren zelfs een jumpsuit gekochtKrijg het alleen niet goed op de foto want zwart en op de site van Esprit staat ie nog niet. Het is geen strakke jumpsuit overigens
maar hij zit zaaaaaaaalig.
Herkenbaarquote:Op zondag 10 juli 2011 13:30 schreef Syrena het volgende:
In m'n dorp is sinds 26 juni geen supermarkt meer open op zondag. Eerst alleen de Jan Linders, maar de vergunning is niet verlengdEcht jammer, want die ligt op loopafstand. En was trouwens altijd maar open van 16-20 uur op zondag.
Aww Cootjequote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef conleche het volgende:
Damn, het is niet mijn week. Eerst is mijn ex-die-niet-echt-mijn-ex-was nu toch wel echt mijn ex geworden en nu is ook nog eens Sjakie, mijn lievelingskat, dood. Of tenminste, dat denkt P. Want hij is oud en blind en al 4 dagen weg. En laatst was hij in de vijver gevallen en kon er niet meer uitkomen omdat hij niet zag welke kant hij moest uitzwemmen en toen heeft P. hem nog gered. Ik moet er niet aan denken dat hij nu weer in de vijver is gevallen en dat niemand het heeft gehoord. En dat hij dan net zo lang heeft gesparteld tot hij te moe was. Het erge is dat ik er dus wél aan moet denken. En aan alle andere mogelijke horrorscenario's. Ik denk dat ik de galerie maar even dicht doe.
Ja, da's een andere. P. is ook een ex, maar een echte, zeg maar.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aww Cootjede exdienietechtjeexwas is een andere dan P., toch?
Dikke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in een sportschool of thuis met een video ofzo? is dat leuk? ik wil toch ook wel iets aan spieroefeningen oid gaan doen denk ik.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, ik heb net m'n eerste uur callentetics gedaan, en nu doen al m'n spieren zeer.Zwaar, man!
thuis, met een video inderdaad...makkelijk te vindne. Als je eens gaat googelen dat zie je dat mensen verbluffende resultaten hebben, dat wil ik ook!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:30 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
in een sportschool of thuis met een video ofzo? is dat leuk? ik wil toch ook wel iets aan spieroefeningen oid gaan doen denk ik.
mijn sodabread staat in de oven, ik hoop dat hij lukt!
Bierquote:Op zondag 10 juli 2011 14:30 schreef MarMar het volgende:
Nog goede tips om vocht af te drijven? Ik geef de pijnstillers de schuld, maar mijn nonexisting enkels zijn nu bijna dikker dan mijn kuit.. blergh.
ja dat was ik net aan het doenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
thuis, met een video inderdaad...makkelijk te vindne. Als je eens gaat googelen dat zie je dat mensen verbluffende resultaten hebben, dat wil ik ook!
quote:Op zondag 10 juli 2011 14:38 schreef Blurred86 het volgende:
ik heb ook wel een pilates geprobeerd met zo'n video maar als het me dan allemaal niet goed lukt dan haak ik heel snel af
lol dat ontdek je vandaag pas? beter laat dan nooitquote:Op zondag 10 juli 2011 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Oh lente-uitjes zien er totaal anders uit dan gewone uien, vandaar dat ik ze niet kon vinden![]()
.
Ja, dat is iets wat ik nog nooit gebruikt hebquote:Op zondag 10 juli 2011 14:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol dat ontdek je vandaag pas? beter laat dan nooit
uhm huh?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is iets wat ik nog nooit gebruikt heb. En omdat verse koriander iets heel anders is dan gemalen koriander heb ik ook maar gemalen komijnzaad gekocht ipv komijn
.
Kon de bakpoeder ook niet vinden.
En nu heb ik eieren, kristalsuiker en vanillesuiker en ik ben aan het overwegen om schuimpjes te maken.
Hoe maak je schuimpjes?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is iets wat ik nog nooit gebruikt heb. En omdat verse koriander iets heel anders is dan gemalen koriander heb ik ook maar gemalen komijnzaad gekocht ipv komijn
.
Kon de bakpoeder ook niet vinden.
En nu heb ik eieren, kristalsuiker en vanillesuiker en ik ben aan het overwegen om schuimpjes te maken.
Ja sigme zei gisteren dat verse koriander iets heel anders is dan gemalen korianderZAAD, dus ik dacht dat die redenering ook wel op zou gaan voor komijn vs gemalen komijnZAADquote:Op zondag 10 juli 2011 15:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhm huh?![]()
gedroogde kikkererwten koop je trouwens bij een turkse supermarkt oid, of bij een natuurvoedingswinkel.
Hou je mond!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoe maak je schuimpjes?![]()
Boter en bloem en je kan cupcakes maken!
ah zo! gaat alleen niet helemaal op want verse komijn wordt niet gegetenquote:Op zondag 10 juli 2011 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja sigme zei gisteren dat verse koriander iets heel anders is dan gemalen korianderZAAD, dus ik dacht dat die redenering ook wel op zou gaan voor komijn vs gemalen komijnZAAD.
En thx! Zoek ik nog even zo'n winkel. Als ik jullie toch niet had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100% volkorenmeel, en het is lekkerrr
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Verhouding suiker - eiwit: als het goed aan de garde blijft kleven.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:14 schreef MarMar het volgende:
heb je het masterchefvirus vik?volgens mij is merinque gewoon heel hard opkloppen van eiwit met suiker en dan in de oven, de verhoudingen suiker en ei weet ik niet precies.
Met bessensap: Haagse Bluf.quote:Thuis kregen we dat op de vla ipv slagroom als goedkoop alternatief ... geklopt eiwit met suiker.. vroeger toen men nog niet bang was voor salmonella enzo
quote:Op zondag 10 juli 2011 12:52 schreef Blurred86 het volgende:
voor de anglisten hier:
ik weet dat het high-fat diet is en dat het diet-induced obesity is, maar is het dan ook high-fat-diet-induced obesity? ik vind dat zo stom staan al die streepjes
Jaquote:
ik vond het moeilijk, callenetics, maar wel meevallen. Ik voel wel al m'n spieren nu! Net lekker 45 minuten in bad gelegen en m'n boek uitgelezen. Beetje jammer dat ik een smsje van vrienden gemist heb om wat te gaan doen, en nu is het te laat. Ach ja, tour de france kijken is ook lekker!quote:Op zondag 10 juli 2011 14:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Herkenbaar![]()
Daarom vond ik yoga en pilates idd niks, ik ben zo onflexibel als een baksteen. En dan zeggen ze: "Jamaar je wórdt flexibel hierdoor!
" Maar da's niet goed genoeg voor mij, want ik wil wel een soort basisvaardigheid hebben
Het is een sodabread, er zit dus geen gist in maar het rijst door de natriumbicarbonaat (baking soda).quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ach Co wat vervelend, altijd erg zoiets
Thuis, nu een week vrij
Nu heb ik ook zin om schuimpjes te maken en brood
Ziet er schitterend uit Blurred, hoe hebbie die gemaakt? Ik heb ook nog een kg volkorentarwemeel en 2 zakjes gist liggen.
Heb ook zin te bakken
Klinkt erg goed! Komende twee weekenden ben ik niet thuis, maar daarna ga ik het ook eens proberen!quote:Op zondag 10 juli 2011 15:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Het is een sodabread, er zit dus geen gist in maar het rijst door de natriumbicarbonaat (baking soda).
Het is super simpel om te maken: 4 cups meel, kleine theelepel zout en flinke theelepel baking soda goed mengen. 2 cups karnemelk erbij (ik deed 1 melk, 1 yoghurt want ik had geen karnemelk. gewoon melk kan niet want je hebt het zuur nodig om het te laten rijzen). Roeren en dan met je handen een bal van maken (zo min mogelijk roeren en niet kneden, net genoeg om het tot een bal te kunnen drukken), plat drukken, kruis insnijden en dan de oven in. 30-40 minuten tot het klaar is (gas mark 8, volgens mij is dat ongeveer 220C)
speciaal voor jou danquote:Op zondag 10 juli 2011 16:12 schreef uniekhoorn het volgende:
dat klinkt ontzettend goed Blurred.
Wil je het recept ook Brood bakken in de oven #5: Waar we lekker verder kneden.. zetten?
Wat gaat er mis?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok, zoete dingen bakken doe ik al nooit zo vaak, ik kan verdorie nog geen eiwit kloppen
Dankjewel Blurred
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar ik normaal gesproken nooit klachten over heb gehad:
Hij wordt niet stijf
quote:Op zondag 10 juli 2011 16:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Waar ik normaal gesproken nooit klachten over heb gehad:
Hij wordt niet stijf
hahaquote:Op zondag 10 juli 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Is er per ongeluk eigeel in gekomen? Gewoon stug door blijven kloppen, zou ik zeggen.
Hier staan wat tips: http://forum.viva.nl/forum/list_message/1790773
quote:Op zondag 10 juli 2011 15:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben dus niet de enige met bakkriebels. Wat ziet dat brood er lekker uit!
Ik heb carrot cake gemaakt.
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef V1z0R het volgende:
Ze zijn in de buurt aan het BBQen![]()
Het ruikt hier nu dus naar speklappen en karbos en ik eet witvis...
Steek even je hoofd over de schuttingquote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef V1z0R het volgende:
Kun je ook zittend doen hoorquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vraag of hij even op de bbq mag
Het is dat ik niet makkelijk sta anders ging ik merengues maken
Dit dusquote:Op zondag 10 juli 2011 17:27 schreef Ewelina het volgende:
Hoi, weer thuis. Was leuk en we hadden prachtig weer!
Oh haha toen jij dit postte had ik net mn tram gemistquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Phaidra, chico of ewelina, wil een van jullie een theedoek en een fatsoenlijk (zak)mes meenemen? Ik ben die van mij vergeten!
Is in dat gehucht van je niet alles familie?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef V1z0R het volgende:
Iiieeehl speklappenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:04 schreef V1z0R het volgende:
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je ook zittend doen hoor. Bij de eettafel gaan zitten
.
Verrassend snel een tent opgezet, lunchen in Delft, de bh-outlet van loveli bezocht, een suuuuperlekkere BBQ met een asociaal groot stuk biefstuk erop, wijntjes bij een vuurkorf, ontbijten met verse broodjes, verrassend snel diezelfde tent weer ingepakt en gekanoot. Zoiets is het denk ik wel in grote lijnen?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Leuk dat het leuk was, dames (en heer P?). Wat hebben jullie gedaan? /aagje.
Klinkt cool!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verrassend snel een tent opgezet, lunchen in Delft, de bh-outlet van loveli bezocht, een suuuuperlekkere BBQ met een asociaal groot stuk biefstuk erop, wijntjes bij een vuurkorf, ontbijten met verse broodjes, verrassend snel diezelfde tent weer ingepakt en gekanoot. Zoiets is het denk ik wel in grote lijnen?
Oh en we zijn de stroopwafels vergeten Henk!Nu hebben we alsnog niet kunnen proeven hoe ongelooflijk veel lekkerder verse zijn dan supermarkt.
Tieten.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt cool!. Kanoën
.
Nog iets leuks gezien bij de outlet van loveli?.
Klinkt leuk!!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Verrassend snel een tent opgezet, lunchen in Delft, de bh-outlet van loveli bezocht, een suuuuperlekkere BBQ met een asociaal groot stuk biefstuk erop, wijntjes bij een vuurkorf, ontbijten met verse broodjes, verrassend snel diezelfde tent weer ingepakt en gekanoot. Zoiets is het denk ik wel in grote lijnen?
Oh en we zijn de stroopwafels vergeten Henk!Nu hebben we alsnog niet kunnen proeven hoe ongelooflijk veel lekkerder verse zijn dan supermarkt.
Ik zou geen ruit ingooien, want dan gaat het alarm zéker af.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil vogende keer ook mee kamperen! klinkt echt leuk
hier gaat al 15 minuten het huisalarm van een van mijn buren afvoor de derde keer vanmiddag. terwijl ik probeer te werken. ik krijg er heel erg de behoefte van om iets kapot te gooien
Ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt cool!. Kanoën
.
Klopt. Ik vind hem prachtig. Met 40% kortingquote:
Ja.quote:
Hoeveel betaalde je er uiteindelijk voor?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind hem prachtig. Met 40% korting
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:30 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]Bewbs so wild they need to be strapped in?!
Zit dat huis aan jouw huis vast?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:26 schreef Blurred86 het volgende:
ik wil vogende keer ook mee kamperen! klinkt echt leuk
hier gaat al 15 minuten het huisalarm van een van mijn buren afvoor de derde keer vanmiddag. terwijl ik probeer te werken. ik krijg er heel erg de behoefte van om iets kapot te gooien
Genoeg gezien niets gekocht. Had ik iets waar ze in pasten, gaf het 0.0 steun en dat moet ik ook niet hebben. Ik wil gek kunnen springenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klinkt cool!. Kanoën
.
66 euro voor de beha.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoeveel betaalde je er uiteindelijk voor?
nope? ik weet niet zeker welk huis het is maar ze moeten echt hun alarm eens na laten kijkenquote:
Jaquote:
Een km verderop hier staat een huis met buitenalarm en schijnwerpersquote:Op zondag 10 juli 2011 18:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nope? ik weet niet zeker welk huis het is maar ze moeten echt hun alarm eens na laten kijken
Ah,noteren voor de volgende keer danquote:Op zondag 10 juli 2011 18:35 schreef Viking84 het volgende:
Zo, eten bijna op. Was wel lekker, maar ik mis een soort saus (zure room ofzo) en ik heb liever gehakt dan kip (tenzij de kip echt heel mals is, zoals bij de Mexicaan).
Foto, waar?quote:Op zondag 10 juli 2011 18:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah,noteren voor de volgende keer dan
Die foto van je merengues
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef Viking84 het volgende:
Mijn merengues(gare foto want ik moest print screen doen
)
Oeh. Ik heb ook nog wel eieren liggen die op moeten ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei ik keek net in de spiegel (ja haha). Mijn borst, schouders en gezicht zijn verbrand. Een keer zonnebrand is blijkbaar niet genoeg als je op het water zit
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik eet ze ook samen op, samen met Markquote:Op zondag 10 juli 2011 18:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
bra ganger, dalich ganger
Mooie merenguez Vik, samen opeten? Dat scheelt je de helft calorieën!!
Awwquote:Op zondag 10 juli 2011 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)vs._enge_dingen.html
Appels zijn gevaarlijk, jeweetz.
ik ook niet. Maar de Zweedse TV is ruk. En ik heb geen TV!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:41 schreef Ewelina het volgende:
Op zich vind ik Zweeds (oa) leren door tv te kijken geen gek idee Jagar!
Dan krijg ik ongeveer 240 calorieën binnen. Mwah, is te overzien voor een keertjequote:Op zondag 10 juli 2011 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nice Vik.. die van mij heb ik maar 1 groot stuk van gemaakt, die staat nog in de oven
zo'n toefje is geloof ik iets van 40 kcal
Truequote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je met grote regelmaat zoiets 'voor een keertje' doet, kan het toch wel z'n sporen achterlaten.
Dit is pas de eerste keer dat ik dit doequote:Op zondag 10 juli 2011 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je met grote regelmaat zoiets 'voor een keertje' doet, kan het toch wel z'n sporen achterlaten.
En die fles cola?quote:Op zondag 10 juli 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ik dit doe.
Ik vind het een beetje zeuren, to be honest. Ik doe eens gek en meteen doen jullie alsof ik dit elke week doe. Verder ben ik atm niet zo bezig met afvallen. Probeer erop te letten dat het niet de spuigaten uitloopt, maar m'n nieuwe broek zit zelfs losser nu, dus ik heb de indruk dat ik met m'n fatsoenlijke maaltijden van de afgelopen week en m'n vier keer hardlopen per week best goed bezig ben.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En die fles cola?
Ik wil echt niet naggen ofzo, maar zo kan het zomaar gebeuren dat je niet afvalt of misschien zelfs wat groeit.
Geloof dat ook wel maar dan zijn het bij mij meer de weekenden al probeer ik dat ook een beetje in de hand te houden en het gesnoep door de week heen te verdelen.quote:Op zondag 10 juli 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
Het kan net een valkuil zijn in de richting van jojo-en, lijkt me niet slecht om je daarvan bewust te zijn. En voor de rest moet iedereen het zelf weten.
Merengues!quote:Op zondag 10 juli 2011 19:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geloof dat ook wel maar dan zijn het bij mij meer de weekenden al probeer ik dat ook een beetje in de hand te houden en het gesnoep door de week heen te verdelen.
Lasagne is opnu wil ik een toetje
Dat was en ben ik niet van planquote:
Je meent hetquote:Op zondag 10 juli 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
Kwak is blijkbaar (ook) een Belgisch biertje.
ik vind het een erg lekker biertje!quote:Op zondag 10 juli 2011 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Je meent het!
Geen lekker biertje. Wel heel aparte glazen, ik heb er ook wel eens de bijbehorende houder van gehad.
Brrrrrrrr.quote:
nee, geloof ik niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Brrrrrrrr.
Ken je deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien vind je die dan ook wel lekker (het is denk ik het enige bier dat ik ooit heb weggespoeld in de gootsteen).
Oh, maar Maredsous lust ik graag! Vooral de 10, die twee andere vind ik een stuk minder.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, geloof ik niet.
Ik ben ook een grote fan van maredsous...Heerlijk. Heel soms koop ik dat hier ook, voor een zondagmiddag ofzo. Lang geleden, trouwens!
Ik vond het ook leuk om jou eens te ontmoeten!!quote:Op zondag 10 juli 2011 18:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dit dus. Leuk om weer wat meer gezichten bij de UI's te zien. En mijn linkerschouder is dus toch echt verbrand. En als ik de volgende keer tevoren genoeg slaap val ik misschien niet in slaap naast de vuurkorf of in de auto
.
[..]
Oh haha toen jij dit postte had ik net mn tram gemist.
Nope. Vaagheid! En jaloers op berg Turks fleisch.quote:Op zondag 10 juli 2011 20:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De stroopwafels! Geen idee waar ze zijn!
Bijna alles is uitgepakt en ik ben ze niet tegen gekomen.
Misschien heeft Phaidra ze meegenomen?
Was een erg tof weekendje!Bijzonder relaxed, heerlijk gegeten en op de terugweg nog een berg vlees bij de Turk gekocht. Want dat was zo lekker!
Geen biefstuk van 7 ons overigens.
De Nijlganzen zullen ze wel gejat hebbenquote:Op zondag 10 juli 2011 21:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nope. Vaagheid! En jaloers op berg Turks fleisch.
Insgelijksquote:Op zondag 10 juli 2011 20:55 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk om jou eens te ontmoeten!!
Ja, zoiets idd!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De Nijlganzen zullen ze wel gejat hebben.
Eens!!!!quote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, zoiets idd!
Nouja, volgende keer beter.
Had ik trouwens al gezegd dat ik een echt vakantiegevoel had?En dat ik het heel leuk vond? En ik absoluut voor een herhaling ben?
Nee joh, niets van gemerktquote:Op zondag 10 juli 2011 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, zoiets idd!
Nouja, volgende keer beter.
Had ik trouwens al gezegd dat ik een echt vakantiegevoel had?En dat ik het heel leuk vond? En ik absoluut voor een herhaling ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |