Ja, doe maar rustig met de munt ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:39 schreef Viking84 het volgende:
En nog meer vragen:
hoeveel sjalotjes?
bedoel je echt drie TAKJES munt? (want dat is best veel)
en bedoel je echt drie TAKJES koriander? (want dat is best weinig)
Boh, volgens mij gaat het mislukken.
Okquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, doe maar rustig met de munt ...
Moest wat invullen maar het meeste doe ik gewoon op gevoel, dus zint het je niet dan niet doen of aanpassen.
Niet al te gek doen dan smaakt het iig sowieso goed
Ook in het weekend moet je dus tussendoortjes nemen, dan ga je ook niet snaaienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:58 schreef Nallie het volgende:
Hahaha die TT, hilarischMooi crashdieet wel, niet gezond!
Mijn lijstje van vandaag:
O: allbran met sojamelk
S: uurtje sportschool cardio + kracht
L: 2 overheerlijke bruine boterhammen met pesto, sla, tomaat, gerookte kip en pijnboompitjes bij lunchtentje
T: appel en 4 dropjes
D: ga bij een vriendinnetje eten dus nog geen idee. Iets met vis
In t weekend heb ik altijd veel minder behoefte aan tussendoortjes, kennen jullie dat?
Wel meer snaaien altijd. Gister M&M's in de bioscoop...
weet niet of je een verstoorde suikerspiegel hebt, maar je hebt wel veel suikers en snelle KH's gegeten ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Pff, heb de hele dag al honger. Vraag me af of dat komt door m'n verstoorde suikerspiegel?.
Lijstje tot nu toe:
O: magere yoghurt met aardbeien
T: halve meloen
T: rijstwafel
L: twee bth met twee gekookte eitjes, twee beschuiten pindakaas
T: rijstwafel
T: raketje
T: hand nootjes
T: Griekse yoghurt met aardbeien
D: gevulde paprika's dus, ben benieuwd!
Ik doelde meer op de cola van gisterenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
weet niet of je een verstoorde suikerspiegel hebt, maar je hebt wel veel suikers en snelle KH's gegeten ja...
aardbeien, rijstwafel, rijstwafel, raketje, aardbeien... als je nou een paar volkorenboterhammen met beleg méér at was je er vanaf denk ik.
kun je lekker keuvelen over je kookavonturenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de cola van gisteren.
En waarom moet ik een kookblog beginnen, Blurred?.
Gezond Slank en alleen maar water, rozemarijn en gras drinken/eten is niet gezond. Zoiets, denk ikquote:
Nee hoor, dat doe ik fijn hier, want vorige keer vroegen mensen naar het recept van de Turkse tortilla'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
kun je lekker keuvelen over je kookavonturen
oh ja daar vroeg ik dus ook nog naar maar daar kreeg ik geen antwoord opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik fijn hier, want vorige keer vroegen mensen naar het recept van de Turkse tortilla's.
Ze staan nu in de oven.
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsausquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:58 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh ja daar vroeg ik dus ook nog naar maar daar kreeg ik geen antwoord opwth zijn turkse tortilla's? turkse pizza?
uugh, veel te veel werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Dat lijkt wel zo, maar het valt behoorlijk meequote:
ah turkse pizza dus maar dan op een tortilla! ziet er verder wel goed uit ja, maar ik ben juist op zoek naar een recept voor de bodem van turkse pizza.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Alleen zien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo, maar het valt behoorlijk mee. Kom ze hier maar een keer eten, kun je het zelf zien
.
Ik zeg toch "kom ze maar een keer ETEN!", dus helemaal niet alleen zienquote:
Yoghurtsaus maken = Bulgaarse yoghurt mengen met munt. Kan weinig misgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je wil mij gewoon vloekend in een keuken zien.
Vraag me alleen af welke koude nachten ze het over heeft.. Nerja, vlakbij Malaga, daar is het ´s nachts niet veel kouder dan 20 graden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Als je snel wilt afvallen, moet je verdwaald raken in Spanje
http://www.nu.nl/binnenla(...)-twaalf-kilo-af.html
En daar slaat de TT dus opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Als je snel wilt afvallen, moet je verdwaald raken in Spanje
http://www.nu.nl/binnenla(...)-twaalf-kilo-af.html
Finale seizoen 2 Fringe en daarna seizoen 3quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
StarTrek Voyager finaleen daarna pizza
![]()
![]()
Van het toetje wil ik wel een receptquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef progje het volgende:
ook weer eens in de keuken gestaan..
Vitello tonato gemaakt uit het kookboek de zilveren lepel, echt een aanrader dat kookboek
En een heerlijke limoncello toetje![]()
Owja en de tomaten zut al klaar voor de bruschetta
En de pasta saus ook al.
Komt een vriend eten vanavond, lekker Italiaans gemaakt.
Nu hopen dat hij dat ook lekker vindt
ik ben afgehaakt bij seizoen drie. Het soort spanning en frustratie waar ik niet tegen kan qua verhaallijn. Ik word dan gestresst van kijken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Finale seizoen 2 Fringe en daarna seizoen 3.
Jammer..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
*burp*, 1,5 paprika op, zo eens kijken of ik de rest nog op krijg. Ik vond ze OK, maar niet fantastisch. Denk dat ik ze een volgende keer met een Italiaanse vulling + kaas maak, dat is toch meer mijn ding
.
Oude bolletjes liggen achterin je broodtrommel. Gedateerde kledij en dergelijke heet oubollig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laat ze maar weten dat ik het win![]()
Boh interwebz heeft weinig puike solliciteerkleding. Alles is hetzij oudbollig, hetzij gemaakt voor ranke deernes
Gemalen koriander is iets heel anders dan verse korianderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Zo, het gehaktmengsel staat in de koelkast, ruikt lekker! Wel de verse koriander maar vervangen door gemalen, want die verse meurt... niet normaal. Miss is het wel heel lekker, maar goed, loop het risico liever niet
.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
() zere been, weer vroeg werken morgen, nu heel moe zijn
OMG, zwaar jaloers!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oude bolletjes liggen achterin je broodtrommel. Gedateerde kledij en dergelijke heet oubollig.
Geef die broodschrijverij maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |