Ja, doe maar rustig met de munt ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:39 schreef Viking84 het volgende:
En nog meer vragen:
hoeveel sjalotjes?
bedoel je echt drie TAKJES munt? (want dat is best veel)
en bedoel je echt drie TAKJES koriander? (want dat is best weinig)
Boh, volgens mij gaat het mislukken.
Okquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, doe maar rustig met de munt ...
Moest wat invullen maar het meeste doe ik gewoon op gevoel, dus zint het je niet dan niet doen of aanpassen.
Niet al te gek doen dan smaakt het iig sowieso goed
Ook in het weekend moet je dus tussendoortjes nemen, dan ga je ook niet snaaienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:58 schreef Nallie het volgende:
Hahaha die TT, hilarischMooi crashdieet wel, niet gezond!
Mijn lijstje van vandaag:
O: allbran met sojamelk
S: uurtje sportschool cardio + kracht
L: 2 overheerlijke bruine boterhammen met pesto, sla, tomaat, gerookte kip en pijnboompitjes bij lunchtentje
T: appel en 4 dropjes
D: ga bij een vriendinnetje eten dus nog geen idee. Iets met vis
In t weekend heb ik altijd veel minder behoefte aan tussendoortjes, kennen jullie dat?
Wel meer snaaien altijd. Gister M&M's in de bioscoop...
weet niet of je een verstoorde suikerspiegel hebt, maar je hebt wel veel suikers en snelle KH's gegeten ja...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:36 schreef Viking84 het volgende:
Pff, heb de hele dag al honger. Vraag me af of dat komt door m'n verstoorde suikerspiegel?.
Lijstje tot nu toe:
O: magere yoghurt met aardbeien
T: halve meloen
T: rijstwafel
L: twee bth met twee gekookte eitjes, twee beschuiten pindakaas
T: rijstwafel
T: raketje
T: hand nootjes
T: Griekse yoghurt met aardbeien
D: gevulde paprika's dus, ben benieuwd!
Ik doelde meer op de cola van gisterenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
weet niet of je een verstoorde suikerspiegel hebt, maar je hebt wel veel suikers en snelle KH's gegeten ja...
aardbeien, rijstwafel, rijstwafel, raketje, aardbeien... als je nou een paar volkorenboterhammen met beleg méér at was je er vanaf denk ik.
kun je lekker keuvelen over je kookavonturenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de cola van gisteren.
En waarom moet ik een kookblog beginnen, Blurred?.
Gezond Slank en alleen maar water, rozemarijn en gras drinken/eten is niet gezond. Zoiets, denk ikquote:
Nee hoor, dat doe ik fijn hier, want vorige keer vroegen mensen naar het recept van de Turkse tortilla'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:56 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
kun je lekker keuvelen over je kookavonturen
oh ja daar vroeg ik dus ook nog naar maar daar kreeg ik geen antwoord opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doe ik fijn hier, want vorige keer vroegen mensen naar het recept van de Turkse tortilla's.
Ze staan nu in de oven.
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsausquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:58 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
oh ja daar vroeg ik dus ook nog naar maar daar kreeg ik geen antwoord opwth zijn turkse tortilla's? turkse pizza?
uugh, veel te veel werk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Dat lijkt wel zo, maar het valt behoorlijk meequote:
ah turkse pizza dus maar dan op een tortilla! ziet er verder wel goed uit ja, maar ik ben juist op zoek naar een recept voor de bodem van turkse pizza.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)illa-met-yoghurtsaus
Alleen zien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo, maar het valt behoorlijk mee. Kom ze hier maar een keer eten, kun je het zelf zien
.
Ik zeg toch "kom ze maar een keer ETEN!", dus helemaal niet alleen zienquote:
Yoghurtsaus maken = Bulgaarse yoghurt mengen met munt. Kan weinig misgaanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je wil mij gewoon vloekend in een keuken zien.
Vraag me alleen af welke koude nachten ze het over heeft.. Nerja, vlakbij Malaga, daar is het ´s nachts niet veel kouder dan 20 graden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Als je snel wilt afvallen, moet je verdwaald raken in Spanje
http://www.nu.nl/binnenla(...)-twaalf-kilo-af.html
En daar slaat de TT dus opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:13 schreef Viking84 het volgende:
Als je snel wilt afvallen, moet je verdwaald raken in Spanje
http://www.nu.nl/binnenla(...)-twaalf-kilo-af.html
Finale seizoen 2 Fringe en daarna seizoen 3quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
StarTrek Voyager finaleen daarna pizza
![]()
![]()
Van het toetje wil ik wel een receptquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef progje het volgende:
ook weer eens in de keuken gestaan..
Vitello tonato gemaakt uit het kookboek de zilveren lepel, echt een aanrader dat kookboek
En een heerlijke limoncello toetje![]()
Owja en de tomaten zut al klaar voor de bruschetta
En de pasta saus ook al.
Komt een vriend eten vanavond, lekker Italiaans gemaakt.
Nu hopen dat hij dat ook lekker vindt
ik ben afgehaakt bij seizoen drie. Het soort spanning en frustratie waar ik niet tegen kan qua verhaallijn. Ik word dan gestresst van kijken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Finale seizoen 2 Fringe en daarna seizoen 3.
Jammer..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:02 schreef Viking84 het volgende:
*burp*, 1,5 paprika op, zo eens kijken of ik de rest nog op krijg. Ik vond ze OK, maar niet fantastisch. Denk dat ik ze een volgende keer met een Italiaanse vulling + kaas maak, dat is toch meer mijn ding
.
Oude bolletjes liggen achterin je broodtrommel. Gedateerde kledij en dergelijke heet oubollig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Laat ze maar weten dat ik het win![]()
Boh interwebz heeft weinig puike solliciteerkleding. Alles is hetzij oudbollig, hetzij gemaakt voor ranke deernes
Gemalen koriander is iets heel anders dan verse korianderquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Zo, het gehaktmengsel staat in de koelkast, ruikt lekker! Wel de verse koriander maar vervangen door gemalen, want die verse meurt... niet normaal. Miss is het wel heel lekker, maar goed, loop het risico liever niet
.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
() zere been, weer vroeg werken morgen, nu heel moe zijn
OMG, zwaar jaloers!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Oude bolletjes liggen achterin je broodtrommel. Gedateerde kledij en dergelijke heet oubollig.
Geef die broodschrijverij maar op.
Gedeeltelijk. A) het is leuker niets doen met z'n tweën, B) ik heb moeite om me eraan over te geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
OMG, zwaar jaloers!respect Sigme.
Thanks Jeager.. Geniet jij nog lekker van het weekend met niks hoeven doen?
De hele week keihard werken. En vandaag shoppen in Antwerpen. Vooral dat laatste is heel vervelend natuurlijk.quote:
moeten ze op?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog 2 bonnen van Zalando maar kan niets leuks vinden.
Ik nog nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
moeten ze op?
Belachelijke lijstjes inderdaad Perruche en Amsel! En je schoenen vind ik ook niet zo mooi..Ik snap ze nooit zo goed, die schoenen.
Die van jou vind ik wel okay, geloof ik, MI-tje!
heb jij ergens een foto rondzwerven van je groentetuin? Later als ik groot ben wil ik dat ook!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
Wel goed bezig geweest al voor maandag en vd winter.
2 porties sperziebonen geplukt en ingevroren en kapuchijners voor maandag
Maar ik heb wel een leuke dag gehad (de eerste dag van m'n vakantie eigenlijk!) en dat is óók belangrijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Belachelijke lijstjes inderdaad Perruche en Amsel!
Post 89 Het Moestuin-topic #3quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heb jij ergens een foto rondzwerven van je groentetuin? Later als ik groot ben wil ik dat ook!
Hoe lang ben je vrij en nog meer leuke plannen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:47 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een leuke dag gehad (de eerste dag van m'n vakantie eigenlijk!) en dat is óók belangrijk
Ik ga maandag voor een weekje naar Italië (waarvan drie dagenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe lang ben je vrij en nog meer leuke plannen?
Oh heerlijk! Geniet er lekker van meid!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor een weekje naar Italië (waarvan drie dagenRome
), kom de maandag daarna weer terug. Acht dagen dus maar, maar ik kijk er heel erg naar uit
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor een weekje naar Italië (waarvan drie dagenRome
), kom de maandag daarna weer terug. Acht dagen dus maar, maar ik kijk er heel erg naar uit
Mooi is het hé? Ik heb er nog wat in gebladerd, kreeg nog bijna hartzeer. Veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:11 schreef Isabeau het volgende:
omg omg omg![]()
Ik ben helemaal hyper!
![]()
sigme, je pakketje is aangekomen en wat is ie dik!!![]()
![]()
Het voelt aan als een kostbare schat en en en...wow, zo fijn om vast te houden
Met een groep vriendinnenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*jaloers
ga je alleen of met een vriendin?
Yes! Ik moet alleen wel even goed op tijd naar bed vandaag en morgen, want ik merk dat ik een beetje kriegel word doordat ik zo moe ben. Liep me vandaag tijdens het winkelen in Antwerpen ook heel erg aan m'n gezelschap te ergeren, maar dat lag eigenlijk gewoon aan mij en niet aan henquote:
Antaflu blauw? Pijnstiller oid? Waar heb je last van?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Weer onderweg naar huis
Lijstje
O: dubbele boterham hagelslag, met roomboter
L: rode bietjessalade met appel en 2 ei
T: antaflu blauw 1x
D: tomatensoep met croutons, spekpannekoek met appel, rozijn en stroop, ijs met koffie en slagroom
T: antaflu blauw 1x
Mintsnoepjes, toegestopt door mn broer. (Witgestreepte verpakking, zijn er in blauw, rood en groen)quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Antaflu blauw? Pijnstiller oid? Waar heb je last van?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Yes! Ik moet alleen wel even goed op tijd naar bed vandaag en morgen, want ik merk dat ik een beetje kriegel word doordat ik zo moe ben. Liep me vandaag tijdens het winkelen in Antwerpen ook heel erg aan m'n gezelschap te ergeren, maar dat lag eigenlijk gewoon aan mij en niet aan hen
Ik ga zo een glaasje wijn aan m'n belabberde lijstje toevoegen
Oeh, al een dodelijke ziekte van kloppende benen die voelen als onderhuidse uitslag gevonden?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Was ik niet degene die zei dat je niet moet googlen op pijntjes?![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, al een dodelijke ziekte van kloppende benen die voelen als onderhuidse uitslag gevonden?
Doet het zeer of is het vervelend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]je hebt me aan het lachen.
Het doet zeer helaas ik ben fijn aan het schuiven op de bank.
-edit- het is net zo rood als dit en warm maar soit ik ga eens een creme opzoeken en smerenHa! Trombose, longembolie en hartklachten. Nou, daar ben je mooi meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maandag even langs de huisarts toch?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Maandag? Ehh dan ken je mijn huisarts nog nietquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ha! Trombose, longembolie en hartklachten. Nou, daar ben je mooi mee.
Maandag even langs de huisarts toch?
Het is rood en opgezet maar heb het al eens eerder gehad (in mindere mate) en dat trok weer weg.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dat is niet het eerste waar je aan zou denken gelukkig, maar het doet zo veel meer om het te zien! Daarom huisarts. Indien koorts en/of groter worden van roodheid/zwelling: huisartsenpost.
Ik had een tijdje dat als ik met mijn muis over de onderste menu's scrolde dat er dan steeds iets anders kwam te staan. Dus ik zette zomaar topics op slot of zwiepte ze naar een totaal ander forumquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
had je 'm geslot?
De donderwolken zijn hier vervangen door een strak blauwe luchtmorgen een eindje met de motor weg
En hardlopenuiteraard!
Ik kan hem altijd een keer meebrengen naar een meet oid om vast te houdenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:02 schreef sigme het volgende:
Mooi is het hé? Ik heb er nog wat in gebladerd, kreeg nog bijna hartzeer. Veel plezier ermee!
Maar als er nou nog maar een riem omheen kon oid, dan wil het altijd nog wel (soms ook geen gezicht, maar soit het blijft zitten).quote:
O geweldigquote:Op zondag 10 juli 2011 00:31 schreef Goodbye het volgende:
Net een dagje sauna achter de rug, het was heerlijk
Geen hele grote, dus ik stuur je even een DM [/paranoia]quote:
ok!quote:Op zondag 10 juli 2011 00:35 schreef Goodbye het volgende:
Geen hele grote, dus ik stuur je even een DM [/paranoia]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |