Och, ik ben zelf ook een jaloerse eikel dus het zou een beetje hypocriet zijn om haar daarop te veroordelen, niet?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ik denk dat je beter een klacht over jouw chick kan indienen..
tering wat een uptight wijf zeg. En dan vind jij jezelf heel mooi? Had je dan niet een wat gezelliger meisje kunnen uitkiezen?
Bij mijn vriend ga ik er gewoon heel droog bij staan, met een over geïnteresseerde blik @ meisje "Ah, je hebt er eentje gevonden om ons subje te spelen vanavond? Zou ze onze nieuwe plafon haken willen proberen?"
Gevalletje playerhater.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik hap niet. Ik deel mede. Lezen, kotsbak.
Waarom ben ik een player hater als ik je vertel dat je vriendin een kansloze drama hoer is?quote:
Ooh snel editen...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Och, ik ben zelf ook een jaloerse eikel dus het zou een beetje hypocriet zijn om haar daarop te veroordelen, niet?
HIJ HAD HET NIET TEGEN JOU, VROUWquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Waarom ben ik een player hater als ik je vertel dat je vriendin een kansloze drama hoer is?
Was een quotefail van mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:06 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Waarom ben ik een player hater als ik je vertel dat je vriendin een kansloze drama hoer is?
[..]
Ooh snel editen...
En niet zo overdrijven he, ik denk niet dat er heel veel vrouwen zijn die het chill vinden als iemand haar vriend gaat lopen versieren waar ze bij staat.quote:
Ik kan er altijd wel om lachen,quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
En niet zo overdrijven he, ik denk niet dat er heel veel vrouwen zijn die het chill vinden als iemand haar vriend gaat lopen versieren waar ze bij staat.
OH SH-quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
maar misschien zijn mijn relaties over het algemeen wat beter dan die van jouw?
?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:54 schreef Micson het volgende:
[..]
Vuile racist, niet beginnen over haar nationaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |