Okay ik was dus met mijn homies en wat chicks op stap en shit was gruwelijk. Iedereen was lekker dronken en ik stond op de dansvloer mijn bovengemiddelde moves te doen.
Komt er ineens een chick aan waar ik vroeger wel eens wat lichaamssappen heb geuitwisseld eraan;
"Heyy Jajong alles goed? hihihi (Ze is een beetje jong, je weet de eckte bazen prefer them young)
Nu probeerde ik zo koeltjes mogelijk te doen omdat mijn vriendin erbij was en ik wilde natuurlijk geen drama in de club, shit is niet ok. Maar ze bleef maar doorgaan, en als mijn vriendin eventjes niet keek ging ze aan mijn kont zitten en aan mijn intens gespierde armen voelen etc.
"Oh je bent vet lekker, jammer dat je een vriendin hebt blablablalblalblabla"
Het laatste gedeelte hoorde ik niet meer omdat ik de duivelse blik van mijn chick had gezien. Ze weet van mijn historie met dit meisje en is geen fan. Dus na een tirade van m'n chick over hoe ik andere meisjes aan 't versieren ben ga ik verder met partytime. Ik denk geen probleem want de stoorzender is naar huis en ik kan rustig mijn gang gaan.
KOMT ZE ER WEER AAN.
"Heyyy ik ga naar huis *KNIPOOG* *STREEL OVER ARM*. Goddamn en natuurlijk zag mijn vriendin dit weer dus nu was het helemaal aan. Drama, drama, drama. En ik maar ontkennen dat er iets speelde, wat ook gewoon waar was snapje, ik mag dan vroeger een hustler geweest zijn, maar nu ben ik gewoon monogaam!
Safe to say, i did not get lucky that night.
Klacht: Vrouwen kunnen niet van me af blijven.
Anti-Klacht: Vrouwen kunnen niet van me af blijven.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!