SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef Nibb-it het volgende:
Inbreker (17) vrij na waarschuwingsschot politie
Van mij mogen ze gericht schietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef Nibb-it het volgende:
Inbreker (17) vrij na waarschuwingsschot politie
Nja hij is op vrije voeten gesteld, so what? De zaak word er niet minder om. Het voorarrest is enkel niet verlengd. Kom op mensen, jullie doen net alsof de zaak afgeketst is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens mag je niet zomaar schieten en ook in dit soort gevallen zijn er een aantal criteria. Hoe en wat weet ik natuurlijk niet na dit nieuwsbericht.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
schijtquote:
Oook zoquote:
Nieuwe F16's kopen is sowieso veeeel voordeliger dan een paar van die domme JSF's naar Nederland te halen.. + meent Hillen het serieus? Wat is een leger zonder cavalerie ondersteuning? Ja, ok we hebben gelukkig onze CV-90's nog (nog..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:51 schreef Royyy het volgende:
Ja ze vliegen op het moment nog prima, totdat ze over een paar jaar midden in de lucht door metaalmoeheid in stukken breken...
11quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nieuwe F16's kopen is sowieso veeeel voordeliger dan een paar van die domme JSF's naar Nederland te halen.. + meent Hillen het serieus? Wat is een leger zonder cavalerie ondersteuning? Ja, ok we hebben gelukkig onze CV-90's nog (nog..).
Welk regiment Huzaren is dat van Puma eigenlijk? Sytzama of Prins Oranje?
F-35 vergelijken met de SU-37quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:52 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik kan toch niet anders dan me er elke keer boos om maken (en ik ben geeneens werkachtig bij defensie): schrap die verdomde shit-JSF en behoud onze Huzaren (go cavalerie!)! Onze F-16's vliegen nog prima, en de specs wijzen er echt op dat die nieuwe Russische SU-37 de JSF er keihard uitvliegt (en daar zijn experts het ook over eens)..
![]()
Na deze rant over de bezuinigingen kan ik gaan slapen, trustah.
F-22 misschien?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat voor straaljager heeft Amerika die over de F-35 heen gaat qua prestaties dan?
Hm, idd.. misschien wel een eerlijkere vergelijking.quote:
Heb je tegenwoordig nog heel veel meer nodig dan? Wanneer was de laatste keer dat een Nederlandse kist een echte dogfight had. Precies, WOII. Die MIG van Servië was een BVR kill met een AMRAAM. En heli's kan je met alles wel neerhalen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, idd.. misschien wel een eerlijkere vergelijking.
Maar toch, met zo'n JSF hebben we een vliegtuig dat alleen uitblinkt in air-ground en voor de rest niet echt.
Lightning_NL kom er maar inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig nog heel veel meer nodig dan? Wanneer was de laatste keer dat een Nederlandse kist een echte dogfight had. Precies, WOII. Die MIG van Servië was een BVR kill met een AMRAAM. En heli's kan je met alles wel neerhalen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:58 schreef Thaboel het volgende:
Weet niet. Steel dr vanacht gewoon een paar van je buren en probeer wat
Eerste uur is kintikken daarna heul tof! En die vrouw is godver lekker!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:12 schreef Braamyo het volgende:
Whoei, zometeen naar het derde deel van de transformeerders !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |