robots zag ik! die vind ik zelf leuk maar maat 92 dus te groot om alvast te halen voor de baby en te klein voor elinquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:33 schreef weerwolfje het volgende:
Nou KD, Als ze nog retro kleding voor jongens hebben in maat 92...(kon op hun website niks vinden helaas, ze hebben vaak wel shirts met lange mouwen met auto's of fietsen ed erop)
jumpsuits in die maat betwijfel ik! maar ik ga zeker ff voor jullie kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:39 schreef weerwolfje het volgende:
Oww gaaf! als je die wilt halen heel graag! Heel erg bedankt. En als je nog iets vind met auto's of vliegtuigjes of ander stoer jongensspul (jumpsuits mag ook, is wel gokje of hij t past met zn lange lijf maar voor 50 ct waag ik de gok wel
)
haha geen idee, maar wil best kijken hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
euh KD!! badstof pyama's im maat 158-164 daar ergens? en 134? hadden ze die??
noted!quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:56 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey KD; ook jumpsuits in meisjes kleine maatjes? 50 t/m 74 ofzo?? zo ja; wil je dan voor mij ook ff kijken graaaaaaag???
nee hoor, ik heb de buit al lekker binnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou, nu je het hier groot hebt verkondigd mag je er wel om openingstijd staan morgen KD
Note!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Ssserpente het volgende:
Oh Kadee, neem je voor Lente ook een verrassing mee? Maatje 86/92.
Deze:quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:58 schreef Kleurdoos het volgende:
welke natuurmonumentenshirts?
en welke maat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |