abonnement Unibet Coolblue
pi_100541704
Voor MSR hebben ze ook de winnaar van dit jaar al ;)
pi_100541744
Huh, hebben ze Goss dan al vastgelegd?
pi_100541776
Zo'n sprint als in die MSR zie ik Haussler ook niet snel meer rijden nee denk... Heeft dit jaar vrij weinig gebracht (en ook wel wat blessuregevoelig dus...).
Jack does it in real time...
pi_100541851
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:51 schreef DeeBee het volgende:
Zo'n sprint als in die MSR zie ik Haussler ook niet snel meer rijden nee denk... Heeft dit jaar vrij weinig gebracht (en ook wel wat blessuregevoelig dus...).
Hij was toch samen met Martijn Maaskant hard gevallen in Parijs Nice?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_100542119
Het is dus zo goed als zeker, Renshaw gaat voor twee jaar naar Rabo en mag voor de eigen sprints gaan.

Aparte (sportief) maar niet geheel bizarre aankoop, lijkt me.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_100542151
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:49 schreef Leatherface het volgende:
Huh, hebben ze Goss dan al vastgelegd?
Nog niet officieel, maar de kans is groot dat hij komt:

The GreenEDGE team

Confirmed: Jack Bobridge (Garmin-Cervelo), Cameron Meyer (Garmin-Cervelo), Travis Meyer (Garmin-Cervelo), Stuart O’Grady (Leopard), Daniel Teklehaymanot (Eritrea).

Likely to join: Michael Albasini (Swtz/HTC-Highroad), Simon Clarke (Astana), Baden Cooke (Saxo Bank-SunGard), Allan Davis (Astana), Julian Dean (NZ/Garmin-Cervelo), Luke Durbidge (Jayco-AIS), Mitch Docker (Skil-Shimano), Simon Gerrans (Sky), Matt Goss (HTC-Highroad), Michael Hepburn (Jayco-AIS), Leigh Howard (HTC-Highroad), Brett Lancaster (Garmin-Cervelo), Sebastian Langeveld (Neth/Rabobank), Matt Lloyd (released Omega Pharma -Lotto), Jens Mouris (Neth/Vacansoleil), Luke Roberts (Saxo Bank-SunGard), Wesley Sulzberger (FDJ), Matt Wilson (Garmin-Cervelo), Tomas Vaitkus (Lith/Astana), Pieter Weening (Neth/Rabobank)

Targeted: Tony Martin (Ger/HTC-Highroad).

Two places remain
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:07:47 #232
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_100542190
Je kunt een nederlandse ploeg niet met louter nederlanders invullen. Hoe langer een ploeg bestaat des te meer buitenlanders er komen rijden.
Net efkes anges
pi_100542556
Hmm, Haussler staat niet tussen de likely to join-renners.
pi_100542653
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:05 schreef Doff het volgende:
Het is dus zo goed als zeker, Renshaw gaat voor twee jaar naar Rabo en mag voor de eigen sprints gaan.

Aparte (sportief) maar niet geheel bizarre aankoop, lijkt me.
Anders lees je het topic ook even voordat je iets dumpt... :{

Gaat al de hele pagina over dit nieuws... _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:55 schreef franklop het volgende:

[..]

Hij was toch samen met Martijn Maaskant hard gevallen in Parijs Nice?
Ja ok ook wel veel pech inderdaad maar vorig jaar met blessures ook wel aardig op de sukkel... :) Weinig constant iig en 2009 lijkt nu gewoon wel een heel uitzonderlijk jaar te zijn geweest voor hem...
Jack does it in real time...
pi_100542722
Ik denk inderdaad dat 2009 een piekjaar voor Haussler was.

Wat was ie toen sterk trouwens. Al heel goed in Algarve en Qatar, tot 200 meter van de streep nog in positie om de Omloop Het Nieuwsblad te winnen, rit in Parijs-Nice gewonnen. Op een haar na winnaar in Milaan-San Remo, 4e in Dwars door Vlaanderen. Tweede in de Ronde van Vlaanderen en ook nog eens top 10 in Parijs-Roubaix.

Hij won geen grote klassieker, maar wat een voorjaar reed ie toen. 8)7
pi_100542993
Kroon weg bij BMC
Moreno Moser naar Liquigas
Pipo schijnbaar naar Lampre
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_100543179
De naam Maaskant is gevallen, blijft die bij Garmin eigenlijk?
pi_100543216
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:29 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Van de renners in kwestie of van het management?

Bobridge en Cameron Meyer (de namen die al zeker zijn) gelden als talenten. Je kunt daar niet een heel Worldtour-team om bouwen, maar ze zijn een goede toekomstinvestering als Australische ploeg.
In totaal, als ze geen WT-status behalen zal het toch lastig worden om aansprekende wedstrijden te rijden.

Bobridge, Goss en de Meyers zijn leuke namen maar verder worden er toch bijzonder weinig winnaars in verband gebracht met Greenedge en in feite is alleen Goss momenteel een veelwinnaar. De Meyers en Bobridge zijn ook (nog) geen veelwinnaars op de weg. Maar misschien dat de Tour Down Under het speerpunt wordt, dan is succes wel verzekerd met deze ploeg.
pi_100543228
quote:
2s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 09:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik vind ze eerder op Milram lijken. Zo'n bende waar geen slechte renners tussen zitten, maar waarvan je je ook afvraagt wat ze hiermee hopen te bereiken.
Met wat ze nu lijken aan te trekken, hebben ze wat mij betreft echt wel wat meer te bieden dan Milram destijds. Goss, Gerrans, Langeveld, Albasini, Davis. Daar kon Milram niet aan tippen.

Aan de andere kant hangt het nu allemaal wel een beetje af van de komst van Martin.
What's it going to be then, eh?
pi_100543553
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Met wat ze nu lijken aan te trekken, hebben ze wat mij betreft echt wel wat meer te bieden dan Milram destijds. Goss, Gerrans, Langeveld, Albasini, Davis. Daar kon Milram niet aan tippen.
Dat lijkt ACHTERAF bekeken zo, maar alleen omdat bijna alle Milram renners veel slechter zijn geworden bij Milram. Als je dat rijtje namen vooraf beoordeelde was dat echt niet minder met bv. Gerdemann, Wegmann, Ciolek en Markus Fothen.
(ik negeer de periode dat ze eigenlijk een Italiaanse ploeg waren dan maar even voor het gemak, want toen hadden ze met o.a. Petacchi, Zabel, Astarloa, Visconti etc al helemaal een hogere status)
  woensdag 10 augustus 2011 @ 10:57:54 #241
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_100543577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:45 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Met wat ze nu lijken aan te trekken, hebben ze wat mij betreft echt wel wat meer te bieden dan Milram destijds. Goss, Gerrans, Langeveld, Albasini, Davis. Daar kon Milram niet aan tippen.
Aan Goss misschien niet (al heeft die het dit jaar wel enorm hard laten lopen na zijn grote overwinning en als Sagan en Boasson Hagen helemaal doorbreken, lijkt het tijdperk Goss ook al terug bijna gedaan), maar de rest vind ik toch van het niveau Gerdemann, Ciolek, Terpstra, Wegmann.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_100543825
Fair enough. Misschien heb ik die indruk inderdaad vooral doordat Milram ook nog eens ondermaats presteerde voor de renners die ze hadden.
What's it going to be then, eh?
  woensdag 10 augustus 2011 @ 12:59:56 #243
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_100547823
Kroon na dit seizoen weg bij BMC aldus prikpagina
Net efkes anges
pi_100548977
Martin en Degenkolb ook in beeld bij de Russen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_100549468
quote:
1s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 10:24 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Anders lees je het topic ook even voordat je iets dumpt... :{

Gaat al de hele pagina over dit nieuws... _O-

[..]

Anders doe je even relaxed en lees je zelf wat zorgvuldiger?

Ik zie nergens staan dat het al zo serieus is. Bovendien - mocht het je interesseren - kan je hier lezen dat het om een tweejarig contract gaat, dat hij waarschijnlijk voor eigen kans mag gaan en dat tourdeelname is heel waarschijnlijk is.

Denken, schrijven, posten. In die volgorde.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_100550201
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:32 schreef Steven184 het volgende:
Martin en Degenkolb ook in beeld bij de Russen.
Kathusa wou toch volledig Russisch zijn en blijven?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_100550626
quote:
13s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 13:45 schreef Doff het volgende:

[..]

Anders doe je even relaxed en lees je zelf wat zorgvuldiger?

Ik zie nergens staan dat het al zo serieus is. Bovendien - mocht het je interesseren - kan je hier lezen dat het om een tweejarig contract gaat, dat hij waarschijnlijk voor eigen kans mag gaan en dat tourdeelname is heel waarschijnlijk is.

Denken, schrijven, posten. In die volgorde.
Post 202 linked precies jouw nieuwsbericht. :) Dus het lezen vergat je nog even in je volgorde, maar dat had ik samen met denken dus heus wel gedaan hoor. :)

En dat je vervolgens in je post meer info zet / kopieert van het artikel dan de poster van 202 ok, maar dat viel daar dus al te lezen... Ik stoor mij er echt niet zo snel aan, maar nu ging het al 40 posts over Renshaw o.a. én was dat bericht al wel genoemd en die details duidelijk. :)

Over Katusha: tsja het gebrek aan successen zet hun 'Russian Global Cycling-team' motto misschien wat naar achter, zeker als er nu ineens relatief veel toppers beschikbaar komen. :)
Jack does it in real time...
pi_100550943
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2011 14:02 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kathusa wou toch volledig Russisch zijn en blijven?
Alleen de Tourploeg was volledig Russisch, ze mogen blij zijn dat ze nog een paar Spanjaarden die wel presteren hebben.
  woensdag 10 augustus 2011 @ 16:28:15 #249
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_100556318
Piva is aangetrokken als sportief manager om te helpen het tij te doen keren. Voor zover dat hier nog niet gemeld was.

Tchmil was volgens Piva ook niet tevreden over het imago van de ploeg. Blijkbaar zoekt hij de schuld niet bij zichzelf.

http://www.sporza.be/cm/sporza/wielrennen/110810_piva_katjoesja
  woensdag 10 augustus 2011 @ 17:39:06 #250
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_100559098
Als Greenedge de renners haalt die genoemd worden, vind ik ze een vergelijkbare ploeg als Movistar. Dat is een hele leuke ploeg met grotendeels renners die goede uitslagen kunnen rijden, maar echte veelwinnaars zitten daar niet tussen. Tegenover Rojas en Ventoso hebben ze dan ook al wat rappe mannen.

Puur op de selectie zouden ze dus zeker thuishoren in de WT, maar of ze genoeg punten zullen hebben als er gekeken wordt naar het schizofrene systeem van de UCI zal het afwachten worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')