Dat voor jou het niet om de inhoud gaat is prima, maar niet iedereen denkt zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me echt af hoe er hier gereageerd zou zijn als dit voorstel van de PvdA of D66 was gekomen.
Ja, en daar is dan ook alles mee gezegd. Moet er daarom een Nederlandse vlag op? Weten mensen in Utrecht niet dat ze in Nederland zijn? Als ik de Domtoren beklim, denk ik 'wat een mooie toren, en wat een mooi uitzicht' en hooguit 'wat is Utrecht toch een mooie stad'. Ik denk niet 'wat is Nederland toch prachtig'. Dat soort torens zijn kenmerkend voor de middeleeuwen, overal in Europa staan dat soort bouwwerken mbt het christendom. De Nederlandse vlag op een kerktoren is absoluut ongepast.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Claimerig? Die toren staat toch in Nederland
Wat is daar nou mis mee? Ik denk dat het juist heel goed is! In Amerika hebben ze ook overal de Amerikaanse vlag wapperen. Wat heeft dat met buitenlanders te maken???quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waarom alleen op scholen? Elk bedrijf moet verplicht worden onze mooie driekleur fier te laten wapperen! Het moet voor iedere allochtone werknemer klip en klaar zijn dat dit nou echte Nederlandsche cultuur is!
Sinds wanneer zijn scholen (of bedrijven) de voorgevel van een land?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:58 schreef Mercer het volgende:
Als bedrijf wil je toch ook graag je bedrijfsnaam op de voorgevel. Als land is dat niet anders. Wij zijn ook een bedrijf of je het nu leuk vind of niet, en daar hoort de nederlandse vlag bij, simpel.![]()
Los daarvan denk ik dat verplicht vlaggen niet zal leiden tot meer vaderlandsliefde.....quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn scholen (of bedrijven) de voorgevel van een land?
Zet dan een vlag neer bij de grensovergangen.
Ah, de moslimextremist meldt zich ook. Heb je nog geoefend met je opblaasboot?quote:
In Nederlandse scholen wordt een nieuwe generatie Nederlanders opgeleid die gaan werken voor de BV Nederland. Nederlandse bedrijven die een Nederlandse vlag voeren. Logisch toch? Er wordt daar immers geld verdiend om NEDERLAND draaiende te houden. In Amerika is het niet anders. Dus wat is het probleem?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zet dan een vlag neer bij de grensovergangen.
Dit dus en ik heb nou niet bepaald het idee dat de verplicht vlaggen zorgen dat de kwaliteit van de lessen omhoog gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzinnige vraag. Bovendien zou ik dan hetzelfde reageren. Scholen moeten niet worden verplicht om elke dag de vlag te hijsen, scholen moeten worden verplicht om goed les te geven.
Ik denk dat hij meer hier op doelde, mijn waarde "Dr"quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:10 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, de moslimextremist meldt zich ook. Heb je nog geoefend met je opblaasboot?
Maar leg mij eens uit wat racistisch is aan de Nederlandse vlag?
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Sja, ik verwacht niet anders van kleurlingen.
Precies en ook komen met een welkomstcommitee. Dat je daar niet trots op bent begrijp ik weer niet. Je landgenoten worden in de watten gelegd en nog heb je te zeiken.
Ja, landverraders zijn pas een aanwinst voor NL. Dat is pas echte VOC mentaliteit. Wees er trots op.
Je weet niet eens wat een vaderland is laat staan kritiek hebben.
Maargoed, ik zie hier vooral gekleurde kindertjes en moslims negatief reageren die geen enkele waarde hebben voor NL en ook nooit een waarde in de toekomst zullen hebben.
daar werd niet op gezinspeeld.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer hier op doelde, mijn waarde "Dr"
[..]
Zij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
daar werd niet op gezinspeeld.
Ik ken Re al langer dan vandaag en zij kan niet verkroppen dat ik niets van de islam moet hebben.
Ik ken Re misschien niet langer dan vandaag, maar ik weet wel zeker dat het deze keer niet daarover gingquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:19 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
daar werd niet op gezinspeeld.
Ik ken Re al langer dan vandaag en zij kan niet verkroppen dat ik niets van de islam moet hebben.
De meeste bedrijven hebben toch echt hun eigen vlag en geen Nederlandse vlag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef Mercer het volgende:
[..]
In Nederlandse scholen wordt een nieuwe generatie Nederlanders opgeleid die gaan werken voor de BV Nederland. Nederlandse bedrijven die een Nederlandse vlag voeren. Logisch toch? Er wordt daar immers geld verdiend om NEDERLAND draaiende te houden. In Amerika is het niet anders. Dus wat is het probleem?
Mee eens.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Het is jammer dat de PVV met dit voorstel komt, anders was ik er mee eens.
Ja jammer, gemiste kans naar mijn idee. Want ik denk dat je betere zaken doet met vlag.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De meeste bedrijven hebben toch echt hun eigen vlag en geen Nederlandse vlag.
Klopt maar toch zitten die wel op nederlands grondgebied, dus vind ik het vrij normaal om dan een nederlandse vlag te voeren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een heleboel bedrijven zijn geeneens Nederlands
Een heleboel bedrijven zijn geeneens Nederlandsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
De meeste bedrijven hebben toch echt hun eigen vlag en geen Nederlandse vlag.
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef Mercer het volgende:
Ja jammer, gemiste kans naar mijn idee. Want ik denk dat je betere zaken doet met vlag.
Mwoah. Als ze NL als belastingparadijs gebruiken mogen ze best met een vlaggetje zwaaienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een heleboel bedrijven zijn geeneens Nederlands
Et voiláquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Zou het erg zijn om ze zo te zien ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat het in de politiek om de inhoud ging, niet om de boodschapperquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:23 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Omdat je daarmee voor een "hoger doel" gaat. En of dat nou de nederlandse vlag is, of een weeshuis in Rwanda. Ik denk dat dat de prestaties verbeterd.quote:
Ze dragen al belasting af aan dit land, moeten ze dan ook nog eens met een vlag gaan zwaaien die niet de hunne is?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:27 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Mwoah. Als ze NL als belastingparadijs gebruiken mogen ze best met een vlaggetje zwaaien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |