quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:20 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ja, want die zullen wel moeten huilen als we de vlag uithangen... ?
Ik vind het een goed idee. Ik ben bijna vergeten hoe die Nederlandse vlag er uit ziet.
Agenda PVV:quote:Het moet voor jonge allochtonen klip en klaar zijn: dít is nou de Nederlandse cultuur
Danny dan geef jij toch het goede voorbeeld en plaatst op elke fok pagina een nl vlag groot in beeld. Of misschien wel voor de eerste fok sessie van de dag een verplicht geanimeerde vlaghijs sessie die de gebruikers moeten bekijken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:14 schreef Danny het volgende:
Ik vind 't wel een mooi idee. We mogen best de vaderlandse trots een beetje opkrikken.
Lekker optiefen dan, veel succes in geitenwollesokkenland.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Steek die vlag in je reet man. Wat kan mij die hele nationaliteit schelen. Net of ik trots ben op een land waar van die randfiguren als Wilders rondlopen.
Mensen die niet weten hoe de Nederlandse vlag er uit ziet zuipen te veel of hebben een vorm van Alzheimer. Koop lekker zelf een vlag, leg die over je dekbed en je kunt het nooit meer vergeten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
En als je bent vergeten hoe de Nederlandse vlag er uitziet let je echt niet op tijdens koninginnedag (uniek in de wereld) en de voetbal ek's en wk's. Volgens mij wordt er genoeg gedaan op dat vlak.
Je eigen vlag ophangen in je eigen land is trappen naar allochtonen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens dat het idee geen praktisch nut heeft? (los van het voor de zoveelste keer trappen naar 'allochtonen')
Ik herhaal:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je eigen vlag ophangen in je eigen land is trappen naar allochtonen?
quote:Het moet voor jonge allochtonen klip en klaar zijn: dít is nou de Nederlandse cultuur
dat kan ik me niet herinneren. PBS zenders in de VS sluiten nog wel af met the star spangled banner.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:31 schreef Re het volgende:
de tv vroeger werd altijd afgesloten met het Wilhelmus meen ik me te herinneren voordat het tesbeeld verscheen
En radio 3 begon om 6.00 uur ook pas met spelen met ook een stukje van het wilhelmus. Maar ja die neoliberalen die een 24 uurs economie willen hebben dat om zeep geholpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:31 schreef Re het volgende:
de tv vroeger werd altijd afgesloten met het Wilhelmus meen ik me te herinneren voordat het tesbeeld verscheen
Ik moest grinniken toen ik bij een paar huizen vanaf mijn schoonouders de Turkse vlag zag wapperen toen een kind van hun geslaagd was (zat op een Nederlandse school). Over Nationalistisch gesproken. Die van Finland heb ik ook wel eens zien wapperen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:46 schreef zarGon het volgende:
Portretfoto van Beatrix ophangen verdomme! Nederlanders kunnen nog wel wat leren van de Turken hoor. Turkije altijd nummer één.
Maar in Amerika zijn ze samen Amerikaan en de meesten zijn er trots op, ondanks achtergrond.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:24 schreef Re het volgende:
was de PVV niet van de oranje blanje bleu?
maar op zich vind ik het niet eens verkeerd, in de VS vind ik het altijd wel machtig staan
Een Turkse vlag op een school in Nederland? Net zo achterlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef paddy het volgende:
Ik snap niet wat de users er op tegen hebben, want we zijn in de eerste plaats toch samen Nederlander? Waarom hoor ik dan geen tegen geluiden wanneer bij een belangrijk evenement de Turkse vlag wappert? Dan is het toch ook geen probleem? Waarom is de Nederlandse vlag willen zien wapperen wel een probleem?
Ik ben in de eerste plaats mijzelf. Ik wil geen regering die mij dwingt mij Nederlander te voelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap niet wat de users er op tegen hebben, want we zijn in de eerste plaats toch samen Nederlander? ...
mwoa, niet overdrijven daar zijn ze voornamelijk latino, african american of rednecksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar in Amerika zijn ze samen Amerikaan en de meesten zijn er trots op, ondanks achtergrond.
Ik vraag mij eigenlijk af hoe dit in andere landen zit. Ik weet het van Amerika, maar hoe zit dat met andere landen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een Turkse vlag op een school in Nederland? Net zo achterlijk.
Nee, ook de Afrikanen. Al hebben veel van deze mensen nog wel iets tegen blanken, maar zijn wel Amerikaan en willen niet terug naar de roots van hun groot/bet-oudersquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:48 schreef Re het volgende:
[..]
mwoa, niet overdrijven daar zijn ze voornamelijk latino, african american of rednecks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |