Patat.quote:
WTFquote:
Even gefixt FOK!vriendjequote:
KIJK NAAR DAT DINGETJE DAAR STA IK BOVENAAN DUS IK VIND DAT WE VRIENDJES ZIJN.quote:
Fok! vriendje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
KIJK NAAR DAT DINGETJE DAAR STA IK BOVENAAN DUS IK VIND DAT WE VRIENDJES ZIJN.
nohomo natuurlijk wel he, laten we even serieus blijven. gewoon vriendjes. En niet zomaar vriendjes, nee, FOK!vriendjes.quote:
FOK! vriendjes ik snap het.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
nohomo natuurlijk wel he, laten we even serieus blijven. gewoon vriendjes. En niet zomaar vriendjes, nee, FOK!vriendjes.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:04 schreef Dalando het volgende:
I'm feeling lost, I want to cry
I wanna see your face
Feels like I'm goin' insane
I want to run, I want to find
I wanna be myself
Please take me away
Ze is best lekker wel.quote:
NIET HATEN OP WASTED PENGUINZ.quote:
Goede Lyrics.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:06 schreef Dalando het volgende:
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM
Laatste stukje van Resistance.quote:
JIJ ZO HARDE BAASquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme Youtube filmpjes die niet 1080p zijn
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:08 schreef Dimens het volgende:
Godverdomme Youtube filmpjes die niet 1080p zijn
Doe eerst maar een verjaardagskaartje in mijn brievenbus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja want ik vroeg me af waar je bleefquote:
Wat het beschamend?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:14 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde een topic uit MyAT verwijderen maar toen postte iemand hier iets, waardoor ik misklikte en nu weet ik niet welk topic ik weg heb gehaald.
Was met meisje praten op msn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
ja want ik vroeg me af waar je bleef
prime techno techno techno techno techno prime
picsquote:
Ik ga meteen zoeken.quote:
Geen last van.quote:
OH MIJN GOD HOE WEET DAT PLAATJE DATquote:
Waarom?quote:
wrmquote:
wie is er dan nog meer geband waar jij van weet met de reden?quote:
Wat was de reden dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:20 schreef MajorTom. het volgende:
Mods/admins hebben de laatste tijd trouwens wel een kort lontje, ik moet nog steeds lachen om mijn vorige ban.
quote:
5 dagen wtf?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:21 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Paar dagen later:
[ afbeelding ]
Mja mja.quote:
Ik weet niks, wollah a sahbi ik klap ze voor jou, ik zweer, jouww back 24/8 want in Japan acht dagen toch? XDquote:
Japan 8 dagen alles ik weet samen met OV.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:24 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik weet niks, wollah a sahbi ik klap ze voor jou, ik zweer, jouww back 24/8 want in Japan acht dagen toch? XD
Oh daar heb je die baasquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:25 schreef Hooidraad het volgende:
Think about putting a toothpick under your big toenail and kicking a wall really hard.
Als ik mee ga, ga je dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
ik heb morgenavond een feestje van een kennis die ik vaag ken, er komen alleen ontiegelijke kutkneuzen maar er is gratis drank.![]()
moet ik gaan of niet, dilemma
Gaan voor de drank en je daarna laten uitwonen door zoldernerds wegens beergogglesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
ik heb morgenavond een feestje van een kennis die ik vaag ken, er komen alleen ontiegelijke kutkneuzen maar er is gratis drank.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef Hooidraad het volgende:
Bedtijd jongons, voorlopig laatste nachtbagger voor mij
Veel Fok!kers dus?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef Hooidraad het volgende:
Bedtijd jongons, voorlopig laatste nachtbagger voor mij
Als er neukbaar goed tussen zit gaan, anders niet. Drank zal dan misschien wel je avond verleuken, maar zonder keiharde neuqsecks komt de avond nooit tot een knallend einde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
Heb je een spycam? Die kutkneuzen gaan je proberen te versieren en dan ga jij dat filmen, en aan ons laten zienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef monkyyy het volgende:
Baas enzoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:31 schreef Dimens het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn layour op Fok!?
Het heeft niet genoeg rozen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:31 schreef Dimens het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn layour op Fok!?
seksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gaan voor de drank en je daarna laten uitwonen door zoldernerds wegens beergoggles
Ja toch, al dat smerige zweet enzo.quote:
Deze week druk op het werk omdat collega's op vakantie zijn, vroeg beginnen dit dat, heb dan echt even m'n slaap nodig.quote:
Ik werk 24/8 G, niet te stoppen. Die paper blijft maar komen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze week druk op het werk omdat collega's op vakantie zijn, vroeg beginnen dit dat, heb dan echt even m'n slaap nodig.
Maar misschien ben ik zondag alweer in NB want mijn voornemens om op tijd te gaan slapen lukken niet vaak
Jij frigide trut jijquote:
Eeeh ja, dat telt niet als seks.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Deze week druk op het werk omdat collega's op vakantie zijn, vroeg beginnen dit dat, heb dan echt even m'n slaap nodig.
Maar misschien ben ik zondag alweer in NB want mijn voornemens om op tijd te gaan slapen lukken niet vaak
Wil ik ook weten.quote:
bagger topics openen, yvonne heeft zn laatste topic gesloten dus ik denk iets met baggeren, maar hij post echt als een debiel.quote:
Ik heb er ook een.quote:
Ben niet zo'n werkpaard hoor, maar nu even 4 weken wel.quote:
Azoolaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:40 schreef Floxcie het volgende:
Websites die serieus genomen willen worden met dit soort knoppen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Kan ik dat wel aan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:42 schreef Dalando het volgende:
Ik heb net van een anonieme bron gehoord dat, nu dat er een aantal bazen geband zijn waarvan ik de namen niet ga zeggen, wij de nieuwe generatie FOK!kers moeten worden.
hvjquote:
Ik weet het niet...quote:
WATquote:
Aww ik jou ook niet schattie mafkeesie dat je bent hequote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:46 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Aww ik jou ook niet schattie mafkeesie dat je bent he
Trio?quote:
spatiegebruik.nlquote:
overmatig. pokerze kan je wel als een woord gebruiken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:51 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarom? Leg uit, die website doet dat namelijk niet.
Ik heb even gezocht op Google en kwam deze beer tegen, die beer is genoeg bewijs dat met een spatie ertussen correct is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
overmatig. pokerze kan je wel als een woord gebruiken.
Hmm, reden om te gaan slapen denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:55 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht op Google en kwam deze beer tegen, die beer is genoeg bewijs dat met een spatie ertussen correct is.
[ afbeelding ]
Ik ga gapen als ik naar die smiley kijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hmm, reden om te gaan slapen denk ik.
Hopelijk gaat er niet zo'n kutalarm (zo goed Dalando? iksdee) af, maandag zat ik goedverdoemme koffie te drinken en schrok me de pleuris.quote:
niksquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:02 schreef Dimens het volgende:
Knap gemaakt trouwens die deze UI gemaakt heeft, precies zoals het liefde loopt de tekst synchroon.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:03 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er niet zo'n kutalarm (zo goed Dalando? iksdee) af, maandag zat ik goedverdoemme koffie te drinken en schrok me de pleuris.
Terecht wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:06 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik blijf hontenknuppel lezen.Een knuppel om honten neer te slaan.
Zeker wel, ik zal jou altijd adoreren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:07 schreef Dalando het volgende:
Dimens volgensmij zijn wij BFFF's, met 3 f-en.
Best FOK!Friends forever hihi leuck woordgarpjen haha rofl lol xd lawl
Oke maar niet over deze lijn gaan hequote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker wel, ik zal jou altijd adoreren.
Ik moet iedereens vriend zijn. Ben ik nou populair?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:08 schreef Floxcie het volgende:
Dalando laten we daar gewoon BFFFwF van maken.
Best FOK!Friends Forever with Floxcie.
Wij alle drie zijn populair.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik moet iedereens vriend zijn. Ben ik nou populair?
Ik heb veel invloed op je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik moet iedereens vriend zijn. Ben ik nou populair?
Al een tijdje niet aangepast enzo.quote:
SPOILER: HIER IS GEEN FOTO VAN LELIJK WIJF OF ZO TE ZIEN MAAR DOE TOCH MAAR NIET KLIKKEN EN ZO.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2011 05:13:42 ]
En wie zijn sommige vrouwen dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:13 schreef MajorTom. het volgende:
Bij sommige vrouwen staat kort haar wel.. maar als het dan niet staat staat het ook echt niet.
Het meisje op wie ik ontgroend was 7 jaar geleden had ook kort haar.quote:
Pics or she doesn't exist.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het meisje op wie ik ontgroend was 7 jaar geleden had ook kort haar.
Nooit zin om aan te passen, weet nooit wat ik er op moet zetten. Jailbait misschien?quote:
I don't have pics of her, you know, it was 2004quote:
In 2005 hadden we al YouTube.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
I don't have pics of her, you know, it was 2004
Best snel eigenlijk, in 5 jaar zo groot.quote:
Bij Shannyn Sossamon stond het wel.quote:
Ik zou ze beide niet geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:18 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Bij Shannyn Sossamon stond het wel.
[ afbeelding ]
Edie Sedgwick
[ afbeelding ]
En dat mens van harry potter is ook niet afschuuwlijk.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:20 schreef Floxcie het volgende:
Emma Watson is gewoon een jongetje goedverdooemme.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:20 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Mja mja.. als het net iets langer was.. maar lang haar staat haar inderdaad wel beter.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:20 schreef Floxcie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere soep wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:22 schreef Floxcie het volgende:
Kippensoep (voor de ziel).
[ afbeelding ]
Hier kijk ik wel graag naar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:24 schreef Floxcie het volgende:
Vroeger, toen was alles beter.
[ afbeelding ]
http://wallpaperswide.com/quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:27 schreef Floxcie het volgende:
Ik zocht op "emma watson wallpaper" en kreeg dit, ook erg mooi.
[ afbeelding ]
Yahoo chat van vroeger.quote:
Godverdomme Floxc, gordverdommequote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:36 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mensen die niet op ieder moment van de dag kunnen werken.
Preciesquote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Wat? Binnenkort neem ik je gewoon aan en alles.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 05:37 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Welterusten schoonbroertje van me.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 06:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Welterusten broeder van een andere moeder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |