quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:44 schreef snetje het volgende:
Jeff en Jordan zijnDick is echt
een sterke speler! en ojeee!! die Rachel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door mazaru op 09-07-2011 16:15:51 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door mazaru op 09-07-2011 16:16:14 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Een mod dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je van dit topic een reeks kan maken, zodat je een nieuw deel kan openen en de OP behouden blijft...
Of kan alleen een MOD dat???
[ Bericht 29% gewijzigd door mazaru op 09-07-2011 12:58:35 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Good evening...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Ransjih het volgende:
hoe laat is het daar nu?
morgen de afleveringen afkijken om erin te komen
dan kan ik een groot deel van de dag wel zienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Good evening...
Het scheelt 8 uur, dus het is daar nu 2 uur 's middags...
Ik las dat ze afgelopen nacht tot bijna 4 uur, hun tijd, doorgingen... Dan kan je de hele ochtend kijken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dan kan ik een groot deel van de dag wel zien
ach als we de uitzendingen hier kunnen volgen is het eigenlijk best te doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik las dat ze afgelopen nacht tot bijna 4 uur, hun tijd, doorgingen... Dan kan je de hele ochtend kijken...![]()
Maar regelmatig streamlocks, ik hoop dat dat met het vertrek van Dick te maken heeft en dat dat weer minder wordt...
Die zit ik nu ook te kijken... Maar heb gewoon de oude link gebruikt en dan wordt die laatste cijferreeks vanzelf toegevoegd...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream link is gewijzigd, nu via: http://de.justin.tv/bbf82#/w/1448392480
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |