Daarvoor moet je niet alleen de vorige seizoenen gezien hebben maar ook nog eens alles onthouden hebben...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Very nice, thanks !!
Zit nu even naar al die vragen te kijken, lijkt me verdomd moeilijk.
OK, staat er nu ook bij...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 03:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echt snel hier, gisteren begonnen en nu al een topic ...![]()
Hier nog meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Brother_13
Ja, hoop dat dit topic gaat lopen, aan ons zal het niet liggen in ieder geval ...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Mooi!!! Met wat CAPs ziet het er meteen wat gezelliger uit...![]()
Heb nog wat links aan de OP toegevoegd, meer weet ik er op het moment niet...
Wij hebben ons best gedaan, een goed begin... Ik verwacht best wel dat er hier veel mensen gaan posten. Dit is voor de meesten veel beter te volgen dan BBDE.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, hoop dat dit topic gaat lopen, aan ons zal het niet liggen in ieder geval ...
Ze draaien best goede muziek inderdaad, de vorige nummers waren ook niet slecht...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, ze draaien nu gewoon MeatLoaf op de stream, Bat ouf of Hell
Beter gaat het echt niet meer worden .....
Die heb ik helaas gemist, maar dit topic rocksquote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ze draaien best goede muziek inderdaad, de vorige nummers waren ook niet slecht...
Slaap lekker... Ik kruip er ook zo in...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die heb ik helaas gemist, maar dit topic rocks
Ga er nu ook vandoor, welterusten allen ...![]()
Je kent niemand in die chat of van de bewoners?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:50 schreef beequeen het volgende:
Hoi mazaru. Ik ken niemand en ze fluisteren nogal veel.
In de chat zie ik wel wat bekende namen, maar neen, geen bewoners.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:10 schreef mazaru het volgende:
Je kent niemand in die chat of van de bewoners?
Ik ken de 3 koppels die zijn binnengekomen wel van de vorige BB's.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de chat zie ik wel wat bekende namen, maar neen, geen bewoners.
Hier staat ook wat info over de bewoners: http://www.cbs.com/shows/big_brother/cast/quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:25 schreef beequeen het volgende:
Ok, bedankt voor de update. Ik er even weg van, boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:44 schreef snetje het volgende:
Jeff en Jordan zijnDick is echt
een sterke speler! en ojeee!! die Rachel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door mazaru op 09-07-2011 16:15:51 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 61% gewijzigd door mazaru op 09-07-2011 16:16:14 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Een mod dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:30 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet alleen niet hoe je van dit topic een reeks kan maken, zodat je een nieuw deel kan openen en de OP behouden blijft...
Of kan alleen een MOD dat???
[ Bericht 29% gewijzigd door mazaru op 09-07-2011 12:58:35 ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Good evening...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Ransjih het volgende:
hoe laat is het daar nu?
morgen de afleveringen afkijken om erin te komen
dan kan ik een groot deel van de dag wel zienquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Good evening...
Het scheelt 8 uur, dus het is daar nu 2 uur 's middags...
Ik las dat ze afgelopen nacht tot bijna 4 uur, hun tijd, doorgingen... Dan kan je de hele ochtend kijken...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:28 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dan kan ik een groot deel van de dag wel zien
ach als we de uitzendingen hier kunnen volgen is het eigenlijk best te doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik las dat ze afgelopen nacht tot bijna 4 uur, hun tijd, doorgingen... Dan kan je de hele ochtend kijken...![]()
Maar regelmatig streamlocks, ik hoop dat dat met het vertrek van Dick te maken heeft en dat dat weer minder wordt...
Die zit ik nu ook te kijken... Maar heb gewoon de oude link gebruikt en dan wordt die laatste cijferreeks vanzelf toegevoegd...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream link is gewijzigd, nu via: http://de.justin.tv/bbf82#/w/1448392480
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |