Meer dailies!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:34 schreef Reuzelbek het volgende:
Wat gebeurt er als je 150 van die firelands token bij een van die twee questgivers inlevert?
Krijg je wel nieuwe rewards dan ofzo? Ik heb gehoord dat je bij een van deze nieuwe blacksmith recipes kan krijgen.quote:
http://www.wowheadnews.co(...)-4-2-patch-day-guidequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:37 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Krijg je wel nieuwe rewards dan ofzo? Ik heb gehoord dat je bij een van deze nieuwe blacksmith recipes kan krijgen.
Dus je moet zowel die Druids als Shadowwards recruteren voordat je nogmaals 250 van die tokens moet verzamelen om die Armorer vrij te spelen? Dat duurt wel erg lang dan allemaalquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://www.wowheadnews.co(...)-4-2-patch-day-guide
Hier staan alle stages beschreven
;--;, en raad is wie er vrijdag een week op vakantie gaat :"Dquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef lifeblind het volgende:
Je bent ongeveer een maand bezig om alles te halen, mits je iedere dag speelt en alle dalies doet.
Zorg ervoor dat iemand je dailies doetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
;--;, en raad is wie er vrijdag een week op vakantie gaat :"D
Begin met shadowwards, dan heb je 1 daily extra t.o.v. Druids.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:16 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Dus je moet zowel die Druids als Shadowwards recruteren voordat je nogmaals 250 van die tokens moet verzamelen om die Armorer vrij te spelen? Dat duurt wel erg lang dan allemaal
ik krijg dat echt niet voor elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben vorige week samen met twee anderen die ik officer gemaakt heb een guild begonnen en ik heb nu al 40 leden. (wel een aantal alts, maar toch). En het zijn ook nog niet eens slackers of noobs. Bovendien kunnen alleen de officers en ikzelf leden toevoegen, en is het dus geen invite iedereen guild. Heb ook al een aantal mensen geweigerd. Tot nu toe werkt iedereen nog hard mee om de guild naar een hoger level te brengen door in guildgroups te werken en hebben we ook al twee raids gedaan. De guild is nu al level 4
Doe eens wat tips dan. Opmerkingen hoe geweldig het is koopt de rest niets voor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:04 schreef Blistering het volgende:
Ik vind paladin tanken wel het tofst altijd. De animaties, gevoel van controle, 20 cooldowns ofzo
Eens! Heerlijk om met een paladin te tanken, zowel singletarget als multitarget heb ik nergens last van om aggro te houden, zolang je maar in de gaten houd wat je doet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:04 schreef Blistering het volgende:
Ik vind paladin tanken wel het tofst altijd. De animaties, gevoel van controle, 20 cooldowns ofzo
Ga niet lopen stacken op stamina, maar mastery, zodat je block omhoog gaat en je je inkomende damage verkleind.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:25 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Doe eens wat tips dan. Opmerkingen hoe geweldig het is koopt de rest niets voor.
Als ik dps en de tank gaat pullen target ik altijd de tank, zodra tie dan gaat pullen druk ik op F op m'n keyboard zodat ik zijn target zelf target, zo simpel is 'tquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:22 schreef pl4kkie het volgende:
Haha gisteren ook weer een actie in za gehad. De elemental shaman ging elke keer het target dpsen waar ik het minst agro op had. Oké kan, had niets gemarked omdat de meeste zien welk target je charged. 1x er wat van gezegd en skull mark gebruikt.
2de trash pack naar de boss. Hij blijft het doen. Ik wordt dat zo zat, ik aoe wel dat is meer als genoeg als ze mijn target killen, daarna mogen ze knallen op de rest. Uiteindelijk is hij 3x dood gegaan, ook omdat de healer niet zo heel goed was. Gaat hij samen met zn maat compleet nerdrage tegen mij over hoe een slechte tank ik ben![]()
moet altijd zo lachen om zulke mongolen. ze doen het echt zelf.
Ik heb tegenwoordig gewoon een macro waardoor ik alleen ff een keybind hoef aan te klikken en mijn huidige target heeft een skull op zijn knar. Werkt prima. Veel minder gezeik met dps die andere targets pakken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als ik dps en de tank gaat pullen target ik altijd de tank, zodra tie dan gaat pullen druk ik op F op m'n keyboard zodat ik zijn target zelf target, zo simpel is 'tJammer genoeg doen niet alle dps dat en zijn er een hoop die gewoon maar wat aanvallen helaas...
ja ik doe dat ook altijd op me shaman. Of ik zet er zelf een skull op. Voorkomt een hoop gezeik. Mja als je het dan nog steeds blijft doen laat ik ze het op de hard way lerenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Als ik dps en de tank gaat pullen target ik altijd de tank, zodra tie dan gaat pullen druk ik op F op m'n keyboard zodat ik zijn target zelf target, zo simpel is 'tJammer genoeg doen niet alle dps dat en zijn er een hoop die gewoon maar wat aanvallen helaas...
Macro's om targets te marken moet je als tank sowieso hebben, moet er niet aan denken om op iedere mob te klikken, rechts op hun unitframe klikken en dan apart alles gaan marken. Gewoon target en dan skull/moon/square/etc en gaan!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:57 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig gewoon een macro waardoor ik alleen ff een keybind hoef aan te klikken en mijn huidige target heeft een skull op zijn knar. Werkt prima. Veel minder gezeik met dps die andere targets pakken.
Ach, ik mark de rest nog lekker met rechtermuisknop etc. Gaat ook prima. Te veel binds is ook achterlijk. De helft gebruik je toch nauwelijks. Doe sowieso nauwelijks pugs en run heroics vooral met guildies die ook snappen dat ze een CC hebben. Doen ze lekker uit hunzelf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:15 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Macro's om targets te marken moet je als tank sowieso hebben, moet er niet aan denken om op iedere mob te klikken, rechts op hun unitframe klikken en dan apart alles gaan marken. Gewoon target en dan skull/moon/square/etc en gaan!
Ook leuk, mensen die niet weten wat sommige marks betekenen. Vind het zo vervelend als een skull gesheeped wordt en dps de moon aanvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |