In welk guild zit je? Want jouw guild doet alles in hetzelfde tempo als het mijnequote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:30 schreef D_tjuh het volgende:
Hier nogmaals dan! Weééééé! 4/7 HC. Alysrazor neer gisterenavond. God wat een leuke encounter.
Hier btw een makkelijke manier om tornado's te dodgen.![]()
Ik zit zelf in Nokturnia, weet niet of er oude guilds aanwezig zijn. Speel nog niet zo heel lang serieus, wel al heel lang aan het spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op Al'Akir zitIk speel al een tijd geen WoW meer maar daarvoor zat ik ook altijd op Al'Akir. Welke clan zit je? Zijn er nog een hoop 'oude clans' aanwezig?
Waarom doe je al die dailies dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Straks maar weer een stapeltje dailies afwerken; ik haal tegenwoordig bijna de 25
Firelands, Argent Tournament, Brunnhildar village, diverse cooking/fishing atm etcquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:12 schreef TwyLight het volgende:
Waarom doe je al die dailies dan?Ik doe alleen Firelands, voor de rest kan ik toch geen betere gear krijgen. Heb alles al 359 en een cloak en necklace 378 van de vendors in Firelands van trash reputation
fixedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:25 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Molten Front (Waar je Firelands Dailies doet)
Alleen maar pvp ganking
je kan beter potion of elixer master worden en dan voor 150g veranderen naar transmutation masterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:42 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ben nu Die Primals aan het farmen voor transmutation quest (Ik ga geen 2000g betalen) wat is dat saai zeg
Hoef je dan niet de quest te doen als je wisselt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
je kan beter potion of elixer master worden en dan voor 150g veranderen naar transmutation master
Nope je hoeft maar 1x een quest te doen daarna kan je gewoon voor 150g veranderen naar welke specialiteit je wil. zovaak als je wilquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:54 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Hoef je dan niet de quest te doen als je wisselt?
Voeg Cordem toequote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:41 schreef WishfulThinking het volgende:
Heyhey,
Zou iemand mij even kunnen toevoegen aan het character lijstje?![]()
Ik ben bang dat ik het helemaal verpest als ik het zelf probeer met urls enzo![]()
http://eu.battle.net/wow/en/character/alakir/Peggypoison/simple
Groetjes,
Oke, Bedanktquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nope je hoeft maar 1x een quest te doen daarna kan je gewoon voor 150g veranderen naar welke specialiteit je wil. zovaak als je wil
Nope, maakt niets uit.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:19 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Oke, Bedankt![]()
Je verliest ook geen skill level als je wisselt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |