SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatJe moeder is een hamster
koekhappen en de stoelendans tegelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
Bijna 200 al, damn.
Wat doen we als we de 200 bereiken?
Wat saai ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
koekhappen en de stoelendans tegelijk
Nou dan zou ik waarschijnlijk nog steeds smoorverliefd op haar zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gerritbieber, sorry voor het misverstand.
Ik was al vanaf dag 1 helemaal weg van Lena Meyer Landrut.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
@ TT als Songfestival liefhebber weet ik dat dit Duitse inzending is uit 2009.![]()
Vraag me ook niet waarom maar ik vind het gewoon leuk.
Songfestivalnerd aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik was al vanaf dag 1 helemaal weg van Lena Meyer Landrut.![]()
Wint ze ook nog.
Ik zoek het liedje van Malta uit 2004 of 2005 of 2006.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Songfestivalnerd aan
Dat was 2010 met Satelite en ook nog eens 2011, 2009 was Alex Swings en Oscar Sings met Kiss Kiss Bang Bang
Songfestivalnerd uit
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zoek het liedje van Malta uit 2004 of 2005 of 2006.
Dan haalt Daniel of Re het weg en gaan we verder met de orde van de dag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Al gaan we nu wel enorm off-topic.
Briljantquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooooooooh kijk ik heb echt iets gevonden voor MLiG:
http://www.ibo-nederland.org/
dan kan hij zeg maar naar gehandicapte kinderen in joegoslavië gaan en die zijn dan heeeel blij met zijn komst. die kinderen hebben geen vrienden en zitten maar de hele dag een beetje. MLiG kan ze dan gaan wassen en een beetje tegen ze aan praten.
en als hij terug is, kan hij een verslag erover schrijven en ermee opscheppen. dan valt hij ook in de smaak bij allemaal mensen, omdat hij die zielige kinderen zo geholpen heeft.
Wut? Ga jij echt nog energie in die gast steken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooooooooh kijk ik heb echt iets gevonden voor MLiG:
http://www.ibo-nederland.org/
dan kan hij zeg maar naar gehandicapte kinderen in joegoslavië gaan en die zijn dan heeeel blij met zijn komst. die kinderen hebben geen vrienden en zitten maar de hele dag een beetje. MLiG kan ze dan gaan wassen en een beetje tegen ze aan praten.
en als hij terug is, kan hij een verslag erover schrijven en ermee opscheppen. dan valt hij ook in de smaak bij allemaal mensen, omdat hij die zielige kinderen zo geholpen heeft.
Ik heb 'm:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Al gaan we nu wel enorm off-topic.
Wou hem net gaan posten man.quote:
Veldonderzoek piemel. Ik vroeg me al af, of je deze keer de tijd genomen had om het zaakje eens rustig te bekijken. Het blijft een wereldwonder, ook al zijn er vele kopieen van in omloop. Maar hoe was de jongen die aan deze piemel vastzat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet nu al wat meer hoe een piemel eruitziet
het topje is een soort bolletje en daar kun je huid van daaronder overheen schuiven
HOI!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:04 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig nog steeds geen hulp gezocht?
Trouwens HOI, mn ban zit erop
Komt er dan geen groot feest?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
Bijna 200 al, damn.
Wat doen we als we de 200 bereiken?
Ach, was te verwachten van jou.quote:
Jaja, we gaan weer ontopic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:40 schreef Re het volgende:
het ging een tijdje goed met deze reeks he?...
Of je waarschuwt degene die dat soort dingen doen even persoonlijk via pm/dm in plaats van meteen een heel topic dicht te gooien en daarmee mensen te benadelen die wel met dingen zitten. Vooralsnog wordt er zat advies gegeven richting de mensen die erom vragen en valt het off-topic gehalte wel mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed plan. Anders gooi ik de reeks weer een tijdje dicht en nu iets langer.
Voor sommige is dat ook echt zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Mja al die ruzies in dit topic steeds en die aanvallen richting mensen die volgens veel van jullie een psycholoog nodig hebben, is niet heel leuk.Verder zijn de meeste mensen hier wel tof hoor. :3
Iemand een labeltje opplakken of tegen iemand zeggen dat hij/zij met een deskundige moet praten over zijn problemen is groot verschil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:22 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan je niet zeggen aangezien jij niet de tot daar toe behorende kennis hebt.
Lol, wat gebruik jij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vooralsnog wordt er zat advies gegeven richting de mensen die erom vragen en valt het off-topic gehalte wel mee.
Nee hoor, immers plak je iemand dan een label op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand een labeltje opplakken of tegen iemand zeggen dat hij/zij met een deskundige moet praten over zijn problemen is groot verschil.
Als ik tegen iemand zeg dat hij/zij een keertje met zijn huisarts moet gaan praten over zijn problemen. Daarmee plak ik niemand een labeltje op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, immers plak je iemand dan een label op.
Als je lekker wil lopen stoken doe dat dan ergens anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lol, wat gebruik jij?Dit is één grote SLOWCHAT-REEKS, waar mensen die echt problemen hebben met versieren niet eens meer durven te posten!!
![]()
Sommige dingen kun je gewoon niet ontkennen en zullen ze met iemand moeten praten om hun problemen op te lossen. Niks met hokjes te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Jawel, immers geef je dan aan dat die personen problemen heeft. Geloof het of niet, maar we delen mensen heel snel in hokjes.
Bovendien word er hier niet alleen maar gezegd dat mensen over hun problemen moeten praten, het gaat veel verder dan dat. Dat weet jij en dat weet ik.
Waarom loop ik te stoken? Ik zeg exact zoals het is. Naar mijn idee is dat geen stoken. Maar ik snap dat je me weg wil hebben. Anders kan de oh zo interessante slowchat reeks niet verder, die 99% van de tijd niets met de titel van dit topic "Als versieren niet zo makkelijk gaat" te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je lekker wil lopen stoken doe dat dan ergens anders.
+1. Ik begin Tamashii heel lievv te vinden :3 Ze zegt dingen die mij bevallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:22 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan je niet zeggen aangezien jij niet de tot daar toe behorende kennis hebt.
En zelfs al zou het zo zijn, dan nog vind ik dat er teveel nadruk op ligt omdat die persoon het klaarblijkelijk niet wilt of doet en dan kan je er over door blijven gaan, maar dat verpest alleen dit topic lieve tijnbrein.
Exact zoals het is, die 2 posts die je hier neerzet once in a while?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Mercer het volgende:
[..]
Waarom loop ik te stoken? Ik zeg exact zoals het is. Naar mijn idee is dat geen stoken. Maar ik snap dat je me weg wil hebben. Anders kan de oh zo interessante slowchat reeks niet verder, die 99% van de tijd niets met de titel van dit topic te maken heeft.
Iedereen heeft zo'n beetje zijn problemen hier besproken de enige die op dit moment echt advies krijgt/nodig heeft is Newbie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lol, wat gebruik jij?Dit is één grote SLOWCHAT-REEKS, waar mensen die echt problemen hebben met versieren niet eens meer durven te posten!!
![]()
Omdat ze de waarheid niet durft te zeggen, natuurlijk bevalt dat je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
+1. Ik begin Tamashii heel lievv te vinden :3 Ze zegt dingen die mij bevallen
Als on-topic is...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef Tamashii het volgende:
Maar zullen/mogen we weer ontopic?
Ik heb een kater van het grijze vieze weer en het enige wat we vandaag gaan doen is niet veel.Terwijl ik echt alles wil doen, paardrijden bijvoorbeeld :3 of naar het Anne Frank museum :3 of zwemmen in een subtropisch zwembad met veel glijbanen :3 of misschien bungeejumpen. XD oke.
Ga je daar nog iemand versieren? Myr bvquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Als on-topic is...
Ik ga zo meteen naar een BBQ en ben me tas al aan het in pakken.
Ben doodmoe omdat ik gisteren tot 6 uur radio heb lopen kijken.
Nee joh die is veel te oud joh.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je daar nog iemand versieren? Myr bv
Anders had ik wel Huppel, Carool gezegdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh die is veel te oud joh.
Oh nee wacht die is maar 1 jaar ouder dan ik.
Waar slaat dit op? Als er een iemand hier zit die de waarheid spreekt ben ik het wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ze de waarheid niet durft te zeggen, natuurlijk bevalt dat je.
Het meeste is al bezet er blijft weinig te hosselen over.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders had ik wel Huppel, Carool gezegd
Jammerquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Het meeste is al bezet er blijft weinig te hosselen over.![]()
Maar even serieus ik ga daar niemand hosselen hoor.
Jij vind advies geven om met iemand te praten al een label opplakken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar slaat dit op? Als er een iemand hier zit die de waarheid spreekt ben ik het wel.
Onzin.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. De keren dat er hier advies word gegeven zijn op 1 hand te tellen. Iedereen wordt maar boos op elkaar en dat is niet echt bevorderend voor de sfeer.
Ik word boos op niemand.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Zucht. De keren dat er hier advies word gegeven zijn op 1 hand te tellen. Iedereen wordt maar boos op elkaar en dat is niet echt bevorderend voor de sfeer.
Ook niet als we zeggen dat Gerrie een lelijke troll isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word boos op niemand.
En hoeveel mensen hebben hier de laatste tijd om advies gevraagd? Zover ik me kan herrineren alleen benzin (die hier al 4 jaar rondloopt met hetzelfde probleem) en Newbie die gewoon advies krijgt van iedereen.
Nja, veel vragen om advies. Krijgen dat maar willen het niet horen of het is niet wat ze verwachten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word boos op niemand.
En hoeveel mensen hebben hier de laatste tijd om advies gevraagd? Zover ik me kan herrineren alleen benzin (die hier al 4 jaar rondloopt met hetzelfde probleem) en Newbie die gewoon advies krijgt van iedereen.
Gelukkig ken ik genoeg jongens/mannen die wel smaak hebben.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als we zeggen dat Gerrie een lelijke troll is
Beetje stom van je om iemand vals te beschuldigen van liegen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word boos op niemand.
Dat zijn vooral MLIG en benzin denk voor de rest valt het wel mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, veel vragen om advies. Krijgen dat maar willen het niet horen of het is niet wat ze verwachten.
Labels labels labelsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zijn vooral MLIG en benzin denk voor de rest valt het wel mee.
Heb je zelf problemen met versieren? Dan ben je bij deze uitgenodigd om erover te posten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lol, wat gebruik jij?Dit is één grote slowchatreeks, waar mensen die echt problemen hebben met versieren niet eens meer durven te posten!!
![]()
Dat boos worden heeft twee redenen:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:14 schreef Tamashii het volgende:
Een cursus begrijpend lezen zou je goed doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Beetje stom van je om iemand vals te beschuldigen van liegen.
Ken je mlig in het echt? Misschien is hij wel stabieler dan iemand anders op het forum (bijvoorbeeld). Er zijn mensen die dramatischeren op het internet, en er zijn mensen die gesloten zijn en waarbij de situatie veel erger is. Dus geen labels plakken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:22 schreef hasjman het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk, mlig is een compleet normaal persoon, totaal niks mis mee
Haha, zit mij nu te trollen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ken je mlig in het echt? Misschien is hij wel stabieler dan iemand anders op het forum (bijvoorbeeld). Er zijn mensen die dramatischeren op het internet, en er zijn mensen die gesloten zijn en waarbij de situatie veel erger is. Dus geen labels plakken.
Vind je het gek. Benzin worstelt hier op het forum al 3 jaar mee en MLiG praat ik ook al een jaar mee. Hoezo 'te snel'? Jij komt hier net kijken, doe niet alsof je alles weet. Het is niet bedoeld als labels geven, maar het is een feit dat ze te weinig doen om hun situatie te veranderen of niet de juiste dingen (PUA).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:21 schreef firefly3 het volgende:
Dat is dat in hokjes plaatsen waar zij het over had overigens. Mensen worden hier te snel een label op hun voorhoofd geplakt.
Je zei dat ze de waarheid niet sprak. Dus dat ze liegt. Lees een stukje terug.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Een cursus begrijpend lezen zou je goed doen.
Ze zegt dat iedereen op elkaar boos wordt, zover ik weet ben ik nog nooit echt boos geworden waarschijnlijk wel geïrriteerd of zo iets.
Jij bent de eerste die het woord liegen laat vallen hier.
Er is een meet geweest. En jij weet heel veel dingen nog niet over hem. Wij wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ken je mlig in het echt? Misschien is hij wel stabieler dan iemand anders op het forum (bijvoorbeeld). Er zijn mensen die dramatischeren op het internet, en er zijn mensen die gesloten zijn en waarbij de situatie veel erger is. Dus geen labels plakken.
Jongen die vent komt zelf met zijn problemen aan zetten. Wij verzinnen geen problemen bij zijn posts. Hij heeft het gewoon over ZIJN problemen die hij ZELF heeft gepost hier. Zelfde geld voor benzin die post hier ZELF ZIJN problemen om daar ADVIES voor te krijgen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee het is serieus. Net als de uitspraak "blaffende honden bijten niet". En mensen die zeggen dat ze zelfmoord plegen, doen dat meestal niet. Stille wateren hebben diepe gronden. Etc etc etc. Dus het is via het forum te lastig te bepalen hoe iemand is. Natuurlijk kan iemand wat advies geven, maar plak diegene niet in een hokje door dwingend te vertellen dat diegene een psycholoog moet bezoeken. Hier wordt het vaak te dwingend gedaan dus.quote:
Ze kan zich toch ook vergissen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zei dat ze de waarheid niet sprak. Dus dat ze liegt. Lees een stukje terug.
Echt, ga hier weg of zo. Als je hier wat langer was (of enigszins logisch kon nadenken) dan zou jij hem ook een psycholoog aanraden. Zijn problematiek gaat wel wat verder dan PUA geneuzel van jou kan oplossen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee het is serieus. Net als de uitspraak "blaffende honden bijten niet". En mensen die zeggen dat ze zelfmoord plegen, doen dat meestal niet. Stille wateren hebben diepe gronden. Etc etc etc. Dus het is via het forum te lastig te bepalen hoe iemand is. Natuurlijk kan iemand wat advies geven, maar plak diegene niet in een hokje door dwingend te vertellen dat diegene een psycholoog moet bezoeken. Hier wordt het vaak te dwingend gedaan dus.
Tuurlijk ben ik het met je eens dat je een persoon niet echt goed kan kennen via een forum. Maar alle verhalen die mlig zelf heeft gepost, zijn gedachten gangen en hoe hij over bepaalde situaties denkt geven mij zeker wel de indruk dat er iets niet helemaal goed is met die kerel. Zelfde geldt voor Benzin, die ook nodig naar de psych zou moeten. Zulk soort mensen kan je nou eenmaal niet helpen via een forum.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee het is serieus. Net als de uitspraak "blaffende honden bijten niet". En mensen die zeggen dat ze zelfmoord plegen, doen dat meestal niet. Stille wateren hebben diepe gronden. Etc etc etc. Dus het is via het forum te lastig te bepalen hoe iemand is. Natuurlijk kan iemand wat advies geven, maar plak diegene niet in een hokje door dwingend te vertellen dat diegene een psycholoog moet bezoeken. Hier wordt het vaak te dwingend gedaan dus.
En mens kan zelf bepalen wat hij met advies doet als iemand het niet wil doet hij het niet nou prima. Het wordt pas dwingend gedaan als iemand keer op keer met dezelfde problemen terug komt terwijl hij al tig keer advies heeft gekregen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:27 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een meet zegt niet veel. Waarom denk je dat mensen meerdere keren naar de psycholoog moeten voordat er maar iets geschetst kan worden? En deze mensen hebben ervoor gestudeerd. Verder, weleens gehoord van reverse psychology? Hoe vaker je gaat zeggen dat hij moet gaan, hoe hoger die drempel voor hem zal zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is een meet geweest. En jij weet heel veel dingen nog niet over hem. Wij wel.
Bij Benzin is het heel simpel. Als hij wel depressief is dan is er niets wat wij hier voor hem kunnen doen. Want al die adviezen kan hij niet uitvoeren omdat hij zich zo lamlendig voelt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:30 schreef hasjman het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik het met je eens dat je een persoon niet echt goed kan kennen via een forum. Maar alle verhalen die mlig zelf heeft gepost, zijn gedachten gangen en hoe hij over bepaalde situaties denkt geven mij zeker wel de indruk dat er iets niet helemaal goed is met die kerel. Zelfde geldt voor Benzin, die ook nodig naar de psych zou moeten. Zulk soort mensen kan je nou eenmaal niet helpen via een forum.
Haha, nou dan zal milg nooit van zijn leven dus hulp gaan zoeken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een meet zegt niet veel. Waarom denk je dat mensen meerdere keren naar de psycholoog moeten voordat er maar iets geschetst kan worden? En deze mensen hebben ervoor gestudeerd. Verder, weleens gehoord van reverse psychology? Hoe vaker je gaat zeggen dat hij moet gaan, hoe hoger die drempel voor hem zal zijn.
Ja, dat dwingen gewoon achterwege laten. Advies is goed, erop door blijven hameren niet. Al vaker worden er grapjes over hem gemaakt, dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:30 schreef heloef het volgende:
[..]
En mens kan zelf bepalen wat hij met advies doet als iemand het niet wil doet hij het niet nou prima. Het wordt pas dwingend gedaan als iemand keer op keer met dezelfde problemen terug komt terwijl hij al tig keer advies heeft gekregen.
Uit zichzelf zou hij sowieso nooit gaan. Je moet niet gaan praten over dingen waar je (blijkbaar) geen verstand van hebt. MLiG heeft enorm veel baat bij een psych, maar jij bent ineens als een soort God voor hem. Als jij dus zegt dat het nergens voor nodig is en hij waarschijnlijk heel normaal is, stel je het misschien onbewust weer jaren uit dat hij hulp gaat zoeken. Want de reden dat hij het niet doet is juist omdat hij niet inziet dat het nodig is en hij hier zelf niet meer uitkomt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een meet zegt niet veel. Waarom denk je dat mensen meerdere keren naar de psycholoog moeten voordat er maar iets geschetst kan worden? En deze mensen hebben ervoor gestudeerd. Verder, weleens gehoord van reverse psychology? Hoe vaker je gaat zeggen dat hij moet gaan, hoe hoger die drempel voor hem zal zijn.
Dan moeten ze hier toch niet meer komen klagen? Want ze weten dat je er dan reacties op gaat krijgen die niet altijd even florissant of aardig zijn. Je kan niet eeuwig de schijn ophouden dat het vanzelf goed komt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen haar: Je ziet het denk ik verkeerd, ik zie het anders". Maar dan zeg je niet: "Je spreekt de waarheid niet". Anders komt het zo vijandig over.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kan zich toch ook vergissen?Als iemand iets naar mijn mening verkeerd ziet liegt diegene niet meteen.
Ze kan het in mijn ogen gewoon verkeerd zien of hebben gemist. Want ze post hier pas sinds een weekje actief mee.
Dus voor de laatste maal, IK BESCHULDIG HAAR NERGENS VAN LIEGEN.
Ik dwing hem niet via advies je kan iemand niet dwingen via een forum. En mens kan alleen zichzelf dwingen in zo'n situatie. En als iemand 4 jaar terugkomt blijft er op gereageerd worden met hetzelfde advies.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, dat dwingen gewoon achterwege laten. Advies is goed, erop door blijven hameren niet. Al vaker worden er grapjes over hem gemaakt, dat vind ik jammer.
Ik weer leg haar uitspraak gewoon met een argument.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen haar: Je ziet het denk ik verkeerd, ik zie het anders". Maar dan zeg je niet: "Je spreekt de waarheid niet". Anders komt het zo vijandig over.
Dat is ontopic?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:50 schreef Tamashii het volgende:
Maar zullen/mogen we weer ontopic?
Ik heb een kater van het grijze vieze weer en het enige wat we vandaag gaan doen is niet veel.Terwijl ik echt alles wil doen, paardrijden bijvoorbeeld :3 of naar het Anne Frank museum :3 of zwemmen in een subtropisch zwembad met veel glijbanen :3 of misschien bungeejumpen. XD oke.
Jullie zijn al jaren met hem bezig blijkbaar, any progress?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit zichzelf zou hij sowieso nooit gaan. Je moet niet gaan praten over dingen waar je (blijkbaar) geen verstand van hebt. MLiG heeft enorm veel baat bij een psych, maar jij bent ineens als een soort God voor hem. Als jij dus zegt dat het nergens voor nodig is en hij waarschijnlijk heel normaal is, stel je het misschien onbewust weer jaren uit dat hij hulp gaat zoeken. Want de reden dat hij het niet doet is juist omdat hij niet inziet dat het nodig is en hij hier zelf niet meer uitkomt.
Jij versterkt dat idee nog even lekker. Way to go.
Nee de enige die voor progressie kan zorgen is hij zelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jullie zijn al jaren met hem bezig blijkbaar, any progress?
Je hebt wel erg weinig mensen kennis dat je niet eens kunt zien dat ze sarcastisch was. Heloef herkende het ook al niet. Dit doet me denken aanquote:
Zo post ze toch altijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt wel erg weinig mensen kennis dat je niet eens kunt zien dat ze sarcastisch was. Heloef herkende het ook al niet. Dit doet me denken aan
[ afbeelding ]
Ik herkende het prima knul.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt wel erg weinig mensen kennis dat je niet eens kunt zien dat ze sarcastisch was. Heloef herkende het ook al niet. Dit doet me denken aan
[ afbeelding ]
Het antwoord op die vraag kan je wel raden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jullie zijn al jaren met hem bezig blijkbaar, any progress?
Zijn positieve eigenschappen (die hij vast en zeker heeft) worden overschaduwd door vergaande sociale fobie, zelfverwaarlozing, gierigheid, gebrek aan sociale vaardigheden en vreemde opvattingen en taalgebruik. Het is belangrijk dat hij hulp zoekt zodat hij oa ook niet in de schulden komt en zijn leven nog kan oppakken. Vandaar dat er steeds meer 'dwang' achter komt omdat het anders niet lijkt door te dringen dat hij het echt nodig heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:51 schreef firefly3 het volgende:
Hij wordt hier niet gelijkwaardig behandeld, en dat is zeer belangrijk om het wel te doen, want iedereen is gelijkwaardig. Hij heeft vast zijn problemen, maar we kunnen ook van hem leren. In plaats van zijn problemen altijd maar naar de voorgrond te halen, is het belangrijk om zijn positieve dingen naar voren te halen.
Hoe meer je hem dwingt, hij meer hij gaat tegenstribbelen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zijn positieve eigenschappen (die hij vast en zeker heeft) worden overschaduwd door vergaande sociale fobie, zelfverwaarlozing, gierigheid, gebrek aan sociale vaardigheden en vreemde opvattingen en taalgebruik. Het is belangrijk dat hij hulp zoekt zodat hij oa ook niet in de schulden komt en zijn leven nog kan oppakken. Vandaar dat er steeds meer 'dwang' achter komt omdat het anders niet lijkt door te dringen dat hij het echt nodig heeft.
Jij noemt het dwingen, wij noemen het aanraden en stimuleren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je hem dwingt, hij meer hij gaat tegenstribbelen.
Daar moet hij zich maar overheen zetten. Hij verdoet zn tijd hier terwijl hij gewoon hulp aant zoeken zou moeten zijn. En we blijven het hem zeggen, en hij blijft maar niet luisteren. Stront eigenwijs, en vrij irritant.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe meer je hem dwingt, hij meer hij gaat tegenstribbelen.
Eerlijk gezegd, toen ik hier net kwam verdronk ik bijna door die "stimulerende posts" naar hem toe. Het was vrij dwingend.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij noemt het dwingen, wij noemen het aanraden en stimuleren.
Tegenstribbelen deed hij toch al.
Ik stuur ff een pmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Daar moet hij zich maar overheen zetten. Hij verdoet zn tijd hier terwijl hij gewoon hulp aant zoeken zou moeten zijn. En we blijven het hem zeggen, en hij blijft maar niet luisteren. Stront eigenwijs, en vrij irritant.
Wel mee eens. Alleen zijn er ook weer verschillende ideeen over motiveren. Sommige geloven in een harde aanpak anderen weer niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:49 schreef firefly3 het volgende:
Voordat hij naar de psycholoog gaat, moet hij het echt willen. Hij moet eerst gemotiveerd zijn.
Op het forum vind ik weinig motivatie. Mensen proberen hem alleen dieper in het dal te trekken. Hij heeft een opstapje nodig, niet een gemene duw in zijn rug.
Ook mee eens. Al zie ik hem zelf wel als gelijkwaardig, zie ik ook positieve dingen en benoem ik deze, het gebeurd te weinig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:51 schreef firefly3 het volgende:
Hij wordt hier niet gelijkwaardig behandeld, en dat is zeer belangrijk om het wel te doen, want iedereen is gelijkwaardig. Hij heeft vast zijn problemen, maar we kunnen ook van hem leren. In plaats van zijn problemen altijd maar naar de voorgrond te halen, is het belangrijk om zijn positieve dingen naar voren te halen.
Natuurlijk. Hij blijft hier terugkomen en wij kunnen hem geen adviezen geven behalve dan dat hij het beste hulp kan zoeken. Wat jij doet is precies het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, toen ik hier net kwam verdronk ik bijna door die "stimulerende posts" naar hem toe. Het was vrij dwingend.
In het afgelopen jaar zijn alle aanpakken al langsgekomen.quote:
Probeer wat minder te concluderen aan de hand van aannames die niet zeker zijn. Dit valt me op bij jou. Sommige valse aannames liggen soms dicht bij valse beschuldigingen. Hierin ga ik verder niet op in, want ik ben er zelf nog niet over uit wat mijn rol hierin gaat worden en of hij er wel behoefte aan heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het afgelopen jaar zijn alle aanpakken al langsgekomen.
Denk dat het voornaamste probleem is dat hij denkt dat een vriendin alles zal oplossen en een psycholoog/psychiater niet. En dat zijn sociale fobie hem belemmert om de stap naar de huisarts te zetten. Als jij dan het idee versterkt dat het allemaal meevalt met hem, haal je daar ook een stukje motivatie weg om er nu dan eindelijk wat aan te doen, te veranderen.
Rot op met je valse beschuldigingen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Probeer wat minder te concluderen aan de hand van aannames die niet zeker zijn. Dit valt me op bij jou. Sommige valse aannames liggen soms dicht bij valse beschuldigingen. Hierin ga ik verder niet op in, want ik ben er zelf nog niet over uit wat mijn rol hierin gaat worden en of hij er wel behoefte aan heeft.
Brainstorm ideetje:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:42 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als jij weet hoe je hem kunt helpen, is dat welkom.
"In het afgelopen jaar zijn alle aanpakken al langsgekomen."quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Rot op met je valse beschuldigingen.Het zijn geen aannames, het is hoe ik erover denk.
Hij zal het wel eng vinden, maar als die vrouwen niet al te dom reageren, kan het wel een leuke ervaring zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Brainstorm ideetje:
Als hij zo graag een vrouw wilt ontmoeten, dan zorgen we/ik er wel voor dat hij op een avondje 20 nieuwe vrouwen ontmoet. Puur om te laten zien dat het allemaal mogelijk is. Zodra hij ziet wat er allemaal mogelijk is, ziet hij het allemaal niet zo somber in, en begint hij meer aan zichzelf te werken.
Haha, in wat voor wereld leef jij echtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:50 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"In het afgelopen jaar zijn alle aanpakken al langsgekomen."
"Als jij dan het idee versterkt dat het allemaal meevalt met hem,"
Zou je dan zo moeten typen:
"Ik denk dat in het afgelopen jaar alle aanpakken al zijn langsgekomen"
"Ik heb een vermoeden dat jij het idee gaat versterken dat het allemaal meevalt met hem, waardoor het verkeerd gaat."
Door zulke aannames en vooroordelen te voorkomen, kunnen ruzie's ook voorkomen worden
Kijk, dit bedoel ik, er is weer een fabeltje de wereld in geholpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:52 schreef hasjman het volgende:
[..]
Haha, in wat voor wereld leef jij echtDe softe aanpak bij benzin en milg zal plotseling wel werken als je zegt dat het allemaal niet zo erg is? Alsjeblieft zeg.
ben je nog maagdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:50 schreef PastorRichards het volgende:
Ik denk dat ik me ook maar eens bij dit topic moet voegen; ik ben 26 en heb nog nooit een vriendin gehad. Ik ben ondertussen al een aantal jaar op datingsites bezig, maar hoewel contact maken daar steeds gemakkelijker gaat komt het eigenlijk nooit veel verder dan wat oppervlakkig kennismaken; "wat doe jij in het dagelijks leven, bla bla", je kent het wel.
Maar nu het contact leggen en zelfs het mee uit vragen wel lukt zit ik met het probleem dat daadwerkelijk flirten niet echt mijn ding is. Men zegt dat als je je contact alleen maar 'zakelijk' houdt je uiteindelijk niet verder komt dan de 'friend-zone', maar aangezien ik eigenlijk gewoon geen ervaring heb met flirten heb ik geen idee hoe je dat aanpakt. Iemand tips, of moet ik eerst de vorige 192 topics eens doorlezen?
Die jongen valt al bijna om als hij tussen 2 vrouuwen staat bij de supermakrt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Brainstorm ideetje:
Als hij zo graag een vrouw wilt ontmoeten, dan zorgen we/ik er wel voor dat hij op een avondje 20 nieuwe vrouwen ontmoet. Puur om te laten zien dat het allemaal mogelijk is. Zodra hij ziet wat er allemaal mogelijk is, ziet hij het allemaal niet zo somber in, en begint hij meer aan zichzelf te werken.
Wel gezoend, maar meer dan dat nog niet. Mijn gebrek aan ervaring op relatie-niveau zorgt er in ieder geval voor dat ik voor mijn gevoel een enorme 'achterstand' heb in ervaring en verwachtingen ten opzichte van de meiden waar ik mee praat - en dat komt mijn gevoel van wanhopigheid weer niet echt ten goede.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ben je nog maagd
heb je wel al gezoend
Eh nee. Ik had het niet over een kater van alcohol maar van het lelijke weer wat betekent dat je niet lekker naar buiten kan om daar mensen te versieren.... precies waar dit topic voor staat dus. En dit bedoel ik precies met mijn vorige posts over negatieve dingen in dit topic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo post ze toch altijd.
Ze had het over een kater, dat zou een link met versieren kunnen zijn volgens haar.
En wij moeten maar raden, dat een kater geen kater is, en dat je niet tegen een mindere dag weer kunt. Ben je zo'n slappeling dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh nee. Ik had het niet over een kater van alcohol maar van het lelijke weer wat betekent dat je niet lekker naar buiten kan om daar mensen te versieren.... precies waar dit topic voor staat dus. En dit bedoel ik precies met mijn vorige posts over negatieve dingen in dit topic.thanks voor de bevestiging.
Oehquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef JedimindhaX het volgende:
De volgende persoon die lullig doet tegen -Strawberry- sla ik neer.
Gr.
Oh wat erg zeg. Heel veel sterkte gewenst in de eerste plaats.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Wel gezoend, maar meer dan dat nog niet. Mijn gebrek aan ervaring op relatie-niveau zorgt er in ieder geval voor dat ik voor mijn gevoel een enorme 'achterstand' heb in ervaring en verwachtingen ten opzichte van de meiden waar ik mee praat - en dat komt mijn gevoel van wanhopigheid weer niet echt ten goede.
Je post zag er niet bepaald ontopic uit omdat je enkel zei niets te gaan doen en toen een paar dingen noemde die je wel wilde doen, maar die ook niets met versieren te maken hadden. Dus de link met ontopic gaan was niet erg duidelijk het leek meer op een mededeling.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh nee. Ik had het niet over een kater van alcohol maar van het lelijke weer wat betekent dat je niet lekker naar buiten kan om daar mensen te versieren.... precies waar dit topic voor staat dus. En dit bedoel ik precies met mijn vorige posts over negatieve dingen in dit topic.thanks voor de bevestiging.
Je seksueel profileren in kleding (verzorgd en stoer volgens de subcultuur waar je bij hoort), houding (ontspannen en zelfverzekerd) en gedrag (assertief en nonchalant). Conversatie lichtvoetig en speels (een beetje uitdagend / plagend). Je belangstelling voor haar als vrouw niet verstoppen. Complimenten maken over haar looks en haar aanraken op de momenten dat dat natuurlijk is. Als ze daar positief op reageert, kun je het op een moment uitbreiden naar strelen en dan zoenen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 15:50 schreef PastorRichards het volgende:
Ik denk dat ik me ook maar eens bij dit topic moet voegen; ik ben 26 en heb nog nooit een vriendin gehad. Ik ben ondertussen al een aantal jaar op datingsites bezig, maar hoewel contact maken daar steeds gemakkelijker gaat komt het eigenlijk nooit veel verder dan wat oppervlakkig kennismaken; "wat doe jij in het dagelijks leven, bla bla", je kent het wel.
Maar nu het contact leggen en zelfs het mee uit vragen wel lukt zit ik met het probleem dat daadwerkelijk flirten niet echt mijn ding is. Men zegt dat als je je contact alleen maar 'zakelijk' houdt je uiteindelijk niet verder komt dan de 'friend-zone', maar aangezien ik eigenlijk gewoon geen ervaring heb met flirten heb ik geen idee hoe je dat aanpakt. Iemand tips, of moet ik eerst de vorige 192 topics eens doorlezen?
Nee, zielig in een hoekje zitten en kijken hoe anderen zich vermaken is verkeerd. Hij moet deelnemen aan de interacties.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die jongen valt al bijna om als hij tussen 2 vrouuwen staat bij de supermakrt.
Dank dan niet dat deze aanpak gaat werken
Ik denk dat hij eens de kroeg in mee genomen moet worden en hem lekker mensen laten opserveren. Wennen aan de drukte, kijken hoe mensen functioneren in het dagelijkse leven.
Want hij heeft zo verkeerd verdraaid beeld van de waarheid. Dat is wel gebleken uit al zijn reacties.
Neem hem eens mee dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, zielig in een hoekje zitten en kijken hoe anderen zich vermaken is verkeerd. Hij moet deelnemen aan de interacties.
Deels eens en deels oneens. Als hij dat nu nog niet heeft, zet hij op deze manier mogelijk een act neer waardoor hij zichzelf niet is en het als een jojo hard kan terug komen op zijn innerlijke gesteldheid. Fake it till you make it kan hard aankomen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je seksueel profileren in kleding (verzorgd en stoer volgens de subcultuur waar je bij hoort), houding (ontspannen en zelfverzekerd) en gedrag (assertief en nonchalant). Conversatie lichtvoetig en speels (een beetje uitdagend / plagend). Je belangstelling voor haar als vrouw niet verstoppen. Complimenten maken over haar looks en haar aanraken op de momenten dat dat natuurlijk is. Als ze daar positief op reageert, kun je het op een moment uitbreiden naar strelen en dan zoenen.
Als een vrouw je ziet zitten, en je bent motorisch en verbaal geen stijve hark, dan gaat het redelijk vanzelf. Zoniet, good luck.
Er willen meer mensen meedoen aan een meeting, dus dat kan misschien in 1 dag. (Met z'n allen kennis maken en daarna uit).quote:
Nah, niet echtquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:31 schreef Newbie114 het volgende:
Wat is up people![]()
Ik ben vrolijk, vandaag 70¤ gekregen van mijn werk![]()
Hier nog iets interessants gebeurt?
Maar dat durft ie dus niet zoals hij zelf zegt. Het hem opdringen om dan interactie te hebben met "vreemde" mensen kan heel intimiderend zijn en zijn angst alleen maar uitbreiden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, zielig in een hoekje zitten en kijken hoe anderen zich vermaken is verkeerd. Hij moet deelnemen aan de interacties.
1 woord: Escalatie. Pas als je escaleert tijdens een interactie met een vrouw kom je verder. Hierbij bedoel ik dus aanrakingen op het juiste moment (wat deelnemer zei: wat natuurlijk voor jou aanvoelt). Niet "faken" of spelletjes spelen, maar weten op dat moment dat je het kan doen. Je moet voor jezelf weten dat ze het leuk vind. Als je er maar 90% in gelooft, dan word je door haar weg geblazen. Vergeet kleding even, ga desnoods uit met je pyjama.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:43 schreef PastorRichards het volgende:
[..]
Wel gezoend, maar meer dan dat nog niet. Mijn gebrek aan ervaring op relatie-niveau zorgt er in ieder geval voor dat ik voor mijn gevoel een enorme 'achterstand' heb in ervaring en verwachtingen ten opzichte van de meiden waar ik mee praat - en dat komt mijn gevoel van wanhopigheid weer niet echt ten goede.
zoals al die hippe meisjes in hun sweatpants tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
1 woord: Escalatie. Pas als je escaleert tijdens een interactie met een vrouw kom je verder. Hierbij bedoel ik dus aanrakingen op het juiste moment (wat deelnemer zei: wat natuurlijk voor jou aanvoelt). Niet "faken" of spelletjes spelen, maar weten op dat moment dat je het kan doen. Je moet voor jezelf weten dat ze het leuk vind. Als je er maar 90% in gelooft, dan word je door haar weg geblazen. Vergeet kleding even, ga desnoods uit met je pyjama.
Daar weet ik een aantal handige manieren voor, waardoor hij vanzelf mee gaat doen. Zelf doe ik namelijk ook mee met de interacties, waardoor de drempelwaarde een enorm stuk lager ligt. Dit zal niet de eerste keer worden dat ik iemand zoiets leer. (Heb het vaker meegemaakt, mensen die totaal niets durfden, die verder zijn gekomen).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Maar dat durft ie dus niet zoals hij zelf zegt. Het hem opdringen om dan interactie te hebben met "vreemde" mensen kan heel intimiderend zijn en zijn angst alleen maar uitbreiden.
niks zieligs aan, hij moet eerst inzien dat zijn denk wijzen over het dagelijks leven haaks staat op wat hij denkt dat het is. Hij moet eerst op zijn gemak voelen voor hij deel kan nemen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad, geweldig!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zoals al die hippe meisjes in hun sweatpants tegenwoordighehehe leuk om een keer te proberen zo'n banananen-in-pyjama's-pyjama wedden dat je veel aanspraak hebt (mits geen carnaval
)
Escalatie is nog wel een van mijn zwakke punten hoor. Ik heb de signalen vaak (niet) of te laat door. maar dat is niet eens het grote probleem wat hier speelt magoed dat is voor een andere keer.
Vanavond maar eens kijken of er nog wat rondloopt op een feestje van een vage kennis waar ik heen ga
Nope, gelijk het diepe in en gaan!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
niks zieligs aan, hij moet eerst inzien dat zijn denk wijzen over het dagelijks leven haaks staat op wat hij denkt dat het is. Hij moet eerst op zijn gemak voelen voor hij deel kan nemen.
Iemand met angs voor BV spinnen gooien ze ook niet direct in een ruimte vol met spinnen. Dat voed de angst zelfs. Er eerst over praten en naar kijken en dan pas over gaan tot aanraking is de beste manier.
Dus hij moet eerst eens zien hoe of wat, en op z'n gemak zijn voor hij deel gaat nemen.
dat is mij mening.
Iemand meteen voor de leeuwen gooien is niet altijd een goed idee hoor, ongeacht of het wel eens gewerkt heeft voor anderen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, gelijk het diepe in en gaan!!
Zijn hersens hebben die "klik!" nodig. De schakelaar gaat pas om als hij daadwerkelijk mee doet.
Ik ken er genoeg die de aan-de-bar-hangen-mentaliteit voor jaren hebben ingebakken en daar nog steeds hangen zonder succes.
Extreem veel mannen durven niet of hebben angst om op een vrouw af te stappen. Geen excuusquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:38 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Maar dat durft ie dus niet zoals hij zelf zegt. Het hem opdringen om dan interactie te hebben met "vreemde" mensen kan heel intimiderend zijn en zijn angst alleen maar uitbreiden.
afhankelijk van de persoon. sommige mensen werkt die shock tactiek weer erg goed. anderen (waaronder ik) hebben een schop onder hun reet nodig. Anderen moeten eerst bevestiging (keer op keer) krijgen voordat ze een stap verder kunnen. Dat is het mooie van psychologie!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iemand meteen voor de leeuwen gooien is niet altijd een goed idee hoor, ongeacht of het wel eens gewerkt heeft voor anderen.
Jezelf voor de leeuwen gooien is de manier om hier goed in te worden. Ik gooi mezelf ook voor de leeuwen: Interacties met 6 vrouwen tegelijk enz enz. Een 9 benaderen die "opgesloten zit tussen 3 gasten en 4 meiden" enz enz. De situaties die eruit voortvloeien zijn geweldigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iemand meteen voor de leeuwen gooien is niet altijd een goed idee hoor, ongeacht of het wel eens gewerkt heeft voor anderen.
Precies, maar die "bevestiging" mindset wil ik hem die dag ook afleren.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
afhankelijk van de persoon. sommige mensen werkt die shock tactiek weer erg goed. anderen (waaronder ik) hebben een schop onder hun reet nodig. Anderen moeten eerst bevestiging (keer op keer) krijgen voordat ze een stap verder kunnen. Dat is het mooie van psychologie!
ik wist niet dat dit een pua topic was...?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf voor de leeuwen gooien is de manier om hier goed in te worden. Ik gooi mezelf ook voor de leeuwen: Interacties met 6 vrouwen tegelijk enz enz. Een 9 benaderen die "opgesloten zit tussen 3 gasten en 4 meiden" enz enz. De situaties die eruit voortvloeien zijn geweldig
Ja precies, het ligt er nog maar aan of het voor een ander gaat werken ondanks dat het voor jezelf wel werkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
afhankelijk van de persoon. sommige mensen werkt die shock tactiek weer erg goed. anderen (waaronder ik) hebben een schop onder hun reet nodig. Anderen moeten eerst bevestiging (keer op keer) krijgen voordat ze een stap verder kunnen. Dat is het mooie van psychologie!
Nee, het bleek voor jou dé manier te zijn. Dat betekend nog steeds niet dat dit voor iedereen de beste manier is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jezelf voor de leeuwen gooien is de manier om hier goed in te worden. Ik gooi mezelf ook voor de leeuwen: Interacties met 6 vrouwen tegelijk enz enz. Een 9 benaderen die "opgesloten zit tussen 3 gasten en 4 meiden" enz enz. De situaties die eruit voortvloeien zijn geweldig
Weinig met pua te maken, maar meer met het écht leuk vinden van een meid die in een groepje staat. Anders doe ik die moeite niet uiteraard.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit een pua topic was...?
Geloof me, bij vrouwen ontmoeten wel. Want hoe langer iemand aan de zijlijn staat, hoe zenuwachtiger diegene meestal word.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja precies, het ligt er nog maar aan of het voor een ander gaat werken ondanks dat het voor jezelf wel werkt.
[..]
Nee, het bleek voor jou dé manier te zijn. Dat betekend nog steeds niet dat dit voor iedereen de beste manier is.
je zult iets specifieker moeten zijn dan datquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
Ooh man echt film die ik nu zit te kijken, deze scène ik voel me precies hetzelfde.
wie heeft het over aan de bar blijven hangen? Ik geef aan in het begin aan de bar hangen, het gaat niet om de vrouwen. Het gaat er om dat hij ziet dat het echte leven haaks staat op wat hij denkt dat het is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope, gelijk het diepe in en gaan!!
Zijn hersens hebben die "klik!" nodig. De schakelaar gaat pas om als hij daadwerkelijk mee doet.
Ik ken er genoeg die de aan-de-bar-hangen-mentaliteit voor jaren hebben ingebakken en daar nog steeds hangen zonder succes.
Wat bedoel je met het 'écht leuk vinden'?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weinig met pua te maken, maar meer met het écht leuk vinden van een meid die in een groepje staat. Anders doe ik die moeite niet uiteraard.
Super knap en liefquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het 'écht leuk vinden'?
ik denk fysiek aantrekkelijk immers voordat hij die groep instapt weet hij nog niets van de persoon zelfquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het 'écht leuk vinden'?
Er zijn nog andere opties dan iemand voor de leeuwen gooien en anders maar aan de zijlijn laten staan. Het lijkt me beter voor sommigen als ze eerst eens tevreden over zichzelf worden voordat ze zich überhaupt met het versieren van vrouwen gaan bezig houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geloof me, bij vrouwen ontmoeten wel. Want hoe langer iemand aan de zijlijn staat, hoe zenuwachtiger diegene meestal word.
in dit geval moet je verder kijken dan het vrouwen stukje. Die jongen heeft een verstoord beeld van de werkelijkheid en hij is extreem onzeker in een drukke menigde. Pak dat eerst aan voor hij begint aan vrouwen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Geloof me, bij vrouwen ontmoeten wel. Want hoe langer iemand aan de zijlijn staat, hoe zenuwachtiger diegene meestal word.
Nee ben er net achter gekomen dat 'mijn' meisje (het meisje dat ik leuk vind) me wss niet leuk vind, hier gaat het over het speciale meisje: 'she is not just a girl etc.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je zult iets specifieker moeten zijn dan datmaar ik gok dat het niet positief is?
Dat eerste kan ik begrijpen, maar wat betreft het laatste ken je haar niet eens dus hoe weet je dat?quote:
Zei ze dat tegen je dan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee ben er net achter gekomen dat 'mijn' meisje (het meisje dat ik leuk vind) me wss niet leuk vind, hier gaat het over het speciale meisje: 'she is not just a girl etc.
MLiG heeft al een aantal keer geprobeert om een vrouw te versieren. Hij heeft moeite met improviseren, maar hij durft het wel te proberen. Als mensen naar je gaan staan kijken hoe je het doet, maakt het volgens mij wel een stuk lastiger. Mensen genoeg, die de dingen die ze allang kunnen, niet meer kunnen als anderen op ze gaan letten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
het meisje wat jou niet smst en waarvan jij dus nu denkt dat ze je niet meer leuk vind? chillquote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee ben er net achter gekomen dat 'mijn' meisje me wss niet leuk vind, hier gaat het over het speciale meisje: 'she is nog just a girl etc.
Als hij vrouwen wilt, dan gaat hij vrouwen krijgen ook. Als hij dit als levensdoel wilt hebben, so be it !!! Ik ga nu ook uit!! Tot morgen allemaal!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Er zijn nog andere opties dan iemand voor de leeuwen gooien en anders maar aan de zijlijn laten staan. Het lijkt me beter voor sommigen als ze eerst eens tevreden over zichzelf worden voordat ze zich überhaupt met het versieren van vrouwen gaan bezig houden.
Beetje zwart wit gesteld weer van je.
Alleen gaat hij niet zomaar vrouwen krijgen, das een beetje het probleem hè meneer de Goeroe.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als hij vrouwen wilt, dan gaat hij vrouwen krijgen ook. Als hij dit als levensdoel wilt hebben, so be it !!! Ik ga nu ook uit!! Tot morgen allemaal!
Hoe vaak is er al niet iets gezegd over het sms'en? Laat haar eerst eens met rust voordat je je weer druk gaat zitten maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee maar leid ik eruit af. (niet terug sms'en enzo)
Dat ben ik aan het doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hoe vaak is er al niet iets gezegd over het sms'en? Laat haar eerst eens met rust voordat je je weer druk gaat zitten maken.
Ik ben haar met rust aan het laten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:06 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je bent je aan het druk maken ja, en dat moet je niet doen. Daar heb je alleen jezelf mee.
Lees jij mijn post wel? Ik zeg juist dat je je niet druk moet maken erover, wat je schijnbaar deed omdat je weer eens over haar postte. Dat met rust laten is goed maar nu dat andere nog.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben haar met rust aan het laten.
Dat verstoorde beeld van de werkelijkheid is zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
in dit geval moet je verder kijken dan het vrouwen stukje. Die jongen heeft een verstoord beeld van de werkelijkheid en hij is extreem onzeker in een drukke menigde. Pak dat eerst aan voor hij begint aan vrouwen.
Hij gaat echt niet met je een kroeg in om vrouwen te ontmoeten.
Dat is pas hard werken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik ben haar met rust aan het laten.
Ik zou je zo geloven...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:14 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is pas hard werken.![]()
Hé, alles is niet verloren, als ze niet direct op je zoveelste smsje reageert.
hij heeft meerdere keren gezegt hoe hij dingen ziet en hoe het volgens mij is. Dat was alles op hoe het echt is na. Dus zo overdreven is het niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat verstoorde beeld van de werkelijkheid is zwaar overdreven.
mooi dat scheelt dan alweer (ja ik weet dat het sarcasme was). Maar eerlijk is eerlijk als je haar gaat blijven smsen jaag je haar waarschijnlijk weg. Probeer ergens anders aan te denken en als je de groep weer ziet gewoon lekker gezellig met iedereen mee doen. (hoe moeilijk dat misschien ook is)quote:
Neequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maaaaaaaaar dat doe je alleen niet. Of wel?
Jammer. Je was juist zo goed in het opbouwen van het contact met vrouwen op een nonchalante manier. Zeer belangrijk in de beginfase. Een waardevolle adviseur.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:24 schreef ook_gek het volgende:
Beste mensen,
Ik ben er klaar mee met dit topic. Het is z'n doel volledig voorbij gegaan en ben ook klaar met de Dr Phil cq goeroe mensen die hier alleen hun eigen ego willen oppoetsen omdat ze zo goed zijn. Terwijl ze in een volledige fantasie wereld leven.
Ik wens iedereen succes toe maar ik ben er klaar mee. Ik ga me tijd niet verdoen met het lezen van in mijn ogen slap gelul en ga ook geen moeite steken in mensen die niks doen en blijven hangen in hun zielige leven en alleen maar willen en kunnen klagen over hoe gemeen en kut alles is. Zonder enige moeite te willen stoppen tot actie te ondernemen en alleen maar willen horen wat ze willen horen. En altijd maar met een slap excuus te komen.
Ik hoop van uit de grond van me hart dat iedereen dat geen vind wat ze zoeken.
Succes er mee.
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik word weer genegeerd door de man.
Ik doe waarschijnlijk iets fout.
Ik ga niet meer zo stommig uit mezelf berichtjes sturen hoor.
Hij vond je gewoon leuk voor een keertje en heeft je dus alleen daarvoor gebruikt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Doet er toch niet toe? We hebben geneukt ja.
Maar ik baal wel, want nu heb ik niets achter de hand. Ik ben nu niet verzekerd van seks en genegenheid.
De afgelopen week was ik erg optimistisch, tevreden en blij omdat ik wist dat ik seks en de genegenheid achter de hand had. Denk ik. Nu is het waarschijnlijk weer weg.
maar dat kan hij dan toch vaker met me doenquote:Op zondag 10 juli 2011 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij vond je gewoon leuk voor een keertje en heeft je dus alleen daarvoor gebruikt waarschijnlijk.
Hoeft niet, ligt er maar net aan. Misschien was het te makkelijk en heeft hij gewoon interesse verloren. Mannen zijn jagers hequote:Op zondag 10 juli 2011 00:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
maar dat kan hij dan toch vaker met me doen
Bouw nou gewoon iets op met een leuke jongen zonder meteen seks te hebben. Gewoon rustig aan enzo.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar hoe doen mensen dan scharrels regelen
ik snap het niet
als mensen niets meer van zich laten horen
Je had kunnen zeggen: "Ik wil jouw persoonlijke beveiliger wel zijn vannacht". En haar dan een beetje omhelzen. En zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:36 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Opzich zou ik ook wel door kunnen gaan voor een beveiliger. Maar dit schiet allemaal niet op zo.
firefly had hem wel ingekopt ja, als we zijn verhalen mogen geloven.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen: "Ik wil jouw persoonlijke beveiliger wel zijn vannacht". En haar dan een beetje omhelzen. En zo.
Naar hun eigen voorkeur en wensen. Jij wel en hij niet. Vandaag wel en morgen niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar hoe doen mensen dan scharrels regelen
ik snap het niet
als mensen niets meer van zich laten horen
Het is niet rustig. Alle posts tussen 00:42 en een uurtje of 5 zijn net door mij verwijderd als oftopic onzin van zatte mensen.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Jee wat is het rustig ???Niemand wat versierd ???
Dat zuigt ...............Ik ben waarschijnlijk weer vrijgezel ruzie gehad, en nu bericht gestuurd dat ik met contact zoals het nu gaat wil stoppen. Het zuigt enorm als iemand je voor lief neemt en niet eens waardeerd. Weet voor mij is het waarschijnlijk beter maar het voelt wel ff kut.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:53 schreef Hoogheid het volgende:
Nee.. het leek wel of alle leuke vrouwen boze vriendinnen hadden meegenomen die naar huis wilden en de rest meetrokken
ahh ok.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is niet rustig. Alle posts tussen 00:42 en een uurtje of 5 zijn net door mij verwijderd als oftopic onzin van zatte mensen.
Dat lijkt mij ook. Er gaat zo weinig serieuze belangstelling uit van die Martin, dat je er niks aan hebt. Je hebt het lang genoeg vergoeilijkt met 'hij is een aparte jongen'.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zuigt ...............Ik ben waarschijnlijk weer vrijgezel ruzie gehad, en nu bericht gestuurd dat ik met contact zoals het nu gaat wil stoppen. Het zuigt enorm als iemand je voor lief neemt en niet eens waardeerd. Weet voor mij is het waarschijnlijk beter maar het voelt wel ff kut.
Heb nog niets van hem gehoord en ben waarschijnlijk dus weer op de markt. Op naar iemand die me wel waardeert.
Lijkt me voor jou een hele goede zaak. Ik hoor al maanden hetzelfde van je met dezelfde excuses.quote:Op zondag 10 juli 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zuigt ...............Ik ben waarschijnlijk weer vrijgezel ruzie gehad, en nu bericht gestuurd dat ik met contact zoals het nu gaat wil stoppen. Het zuigt enorm als iemand je voor lief neemt en niet eens waardeerd. Weet voor mij is het waarschijnlijk beter maar het voelt wel ff kut.
Heb nog niets van hem gehoord en ben waarschijnlijk dus weer op de markt. Op naar iemand die me wel waardeert.
Dit dus.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Er gaat zo weinig serieuze belangstelling uit van die Martin, dat je er niks aan hebt. Je hebt het lang genoeg vergoeilijkt met 'hij is een aparte jongen'.
Dat punt heb ik nu dus ook , het punt was voor mij dat hij mij eigenlijk al die tijd voor lief nam op de moeilijke momenten kon opdraven omdat het hem uitkwam, maar hij totaal geen rekening hield met mijn gevoel , daar misbruik van maakte en mij niet waardeerde en dacht dat ik er wel zou zijn als hij niemand had.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:12 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lijkt me voor jou een hele goede zaak. Ik hoor al maanden hetzelfde van je met dezelfde excuses.
Ik zou denken dat je wat beter verdient.
Go girl!quote:Op zondag 10 juli 2011 13:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat punt heb ik nu dus ook , het punt was voor mij dat hij mij eigenlijk al die tijd voor lief nam op de moeilijke momenten kon opdraven omdat het hem uitkwam, maar hij totaal geen rekening hield met mijn gevoel , daar misbruik van maakte en mij niet waardeerde en dacht dat ik er wel zou zijn als hij niemand had.
Ik heb vrijdagnacht woorden met hem gehad waar ik dat ook uitsprak van dat ik gewoon gebruikt , de volgende dag via mail bericht gestuurd dat hoe ons contact was nu over is , en mijn gevoelens uitgelegd. Het voelt wel heel kut als iemand je al die tijd bij je houd en je voor lief neemt en niet eens beseft wat die heeft .
Dat is wel weer leukquote:Op zondag 10 juli 2011 13:17 schreef Newbie114 het volgende:
Het meisje heeft me gister toegevoegd aan Facebook. Mag ik nu blij zijn?
Yess, even een vreugdedansjequote:Op zondag 10 juli 2011 13:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is wel weer leukToch een succesje
Ja natuurlijk. Wanneer gaat ze op vakantie?quote:Op zondag 10 juli 2011 13:17 schreef Newbie114 het volgende:
Het meisje heeft me gister toegevoegd aan Facebook. Mag ik nu blij zijn?
Weet ik niet, zal haar even berichtje sturen op facebook, onpersoonlijker en goedkoper dan sms'enquote:Op zondag 10 juli 2011 14:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Wanneer gaat ze op vakantie?
Irritant ja.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad , hij zat tegen mij te emmeren over dat meisje dat hem bedonderd heeft en haar relatie met die ex waar ze weer bij is. Dat contact was iets van een paar weken en hoe verliefd die op haar was etc en hoe moeilijk die het ermee had en ik had zoiets van what the fuck, ik ga al 4 jaar met je om, je komt bij mij als je het moeilijk hebt en je zit te treuren om een breezerslet die je niet eens wil . En dat maakte ik hem ook duidelijk dat waar hij bij haar zo pissig om is , dat hij dat geintje bij mij flikt .
Het kwam niet echt van twee kanten.quote:Het voelt gewoon heel lullig want daarbij was het ook een vriendschap hij schijnt niet eens te snappen dat dat bijzonder was , en wist het niet eens op waarde te schatten en gaat er gewoon van uit dat ik dat ik er altijd wel voor hem zou zijn. Hij heeft zich vergist want zelfs scharrels die geen relatie zijn kunnen je dumpen als je ze niet goed behandeld.
Oh jawel het kwam wel van twee kanten want hij kwam juist op de moeilijke momenten naar mij en is er wel degelijk een stuk vertrouwensband geweest, waarbij hij wel misbruik van mijn gevoelens heeft gemaakt. Alleen heeft hij nu dus en de sexrelatie en de vriendschap verpest.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Irritant ja.
[..]
Het kwam niet echt van twee kanten.
I hate to say we told you so...quote:Op zondag 10 juli 2011 12:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Er gaat zo weinig serieuze belangstelling uit van die Martin, dat je er niks aan hebt. Je hebt het lang genoeg vergoeilijkt met 'hij is een aparte jongen'.
Dit dus. Je vindt wel weer een jongen die net zoveel belangstelling voor jou toont als jij voor hem.quote:Op zondag 10 juli 2011 13:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, ik ben blij dat je nu inziet wat wij al weken lang denken (maar niet helemaal zeker wisten).quote:Op zondag 10 juli 2011 14:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet en je haat niet het want waarschijnlijk kick je erop ....
Nee joh, Former wij staan aan jou kant en gunnen je het beste. Straw al helemaal.quote:Op zondag 10 juli 2011 14:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet en je haat niet het want waarschijnlijk kick je erop ....
Ik kreeg een roos van een wildvreemde in de bios. Denk dat hij er vanaf wilde. Daarna nog gezellig wat gedronken met collega's, alleen de drank viel bij mij niet helemaal goed. Denk dat ik een lege maag had.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag is er nog wat leuks gebeurd gister?
ik heb opzich een hele leuke avond gehad gisteren. was op een feest waar ik welgeteld 1 persoon kende dus dat was wel eens een keer wat anders. Qua vrouwen was het niet zo speciaal. er liep veel jong volk rond en een andere tafel was een hechte vriendinnengroep die elkaar kenden van de kerk. een enkele was van mijn leeftijd maar dat was niet zo interessant.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Goedemiddag is er nog wat leuks gebeurd gister?
Prioriteit nummer 1.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:18 schreef NaRRaToR het volgende:
Kortom niets gescoord, maar wel een leuke avond gehad! en daar gaat het toch om!
Waren er dan geen andere slachtoffers in de buurt? Waarom jij?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kreeg een roos van een wildvreemde in de bios. Denk dat hij er vanaf wilde.
Omdat ik bij de zaal stond. Het schijnt dat je rozen krijgt als je ergens in de stad uit eten gaat, bij een bepaalde tent.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:23 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Waren er dan geen andere slachtoffers in de buurt? Waarom jij?
You bastard.quote:
Het komt uit je hart dus het is goed.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:28 schreef formerjellybean het volgende:
Even een vraagje ??? Het is al verstuur is dus mijn dump berichtje geweest
Ik wil toch ff het ene kwijt aan jou na gisteren ons gesprek.
Weet niet of waar me bezig zijn nog verstandig mee door te gaan, want om heel eerlijk te zijn voel ik me gewoon een beetje gebruikt.
Kijk ik weet dat je geen relatie wil en ik eerlijk gezegd ook niet gewoon omdat ik te veel van mijn vrijheid hou, daar zijn we beiden altijd open en eerlijk over geweest.
Wel heb ik zoiets van we rommelen eigenlijk al een hele poos wat aan en het zou wel eens fijn zijn als je persoon gewoon eens aan mij liet merken dat je om me geeft en ik eigenlijk niet alleen maar leuk ben om te neuken want dat is het gevoel dat je me geeft.
En geloof me dat is niet erg prettig , helemaal omdat je op deze manier ook gewoon misbruik maakt van mijn gevoelens voor jou en ik eigenlijk nu wel op een punt zit dat ik daar genoeg van heb. Ik verdien namelijk veel beter.
Ik vond toch dat ik dat heel erg duidelijk aan je moest maken.
Doe maar met dit berichtje wat je wil maar ik vind wel belangrijk om dat jou toch even te laten weten.
Net berichtje of niet ????
Wel duidelijk (afgezien van de taalfouten). Ik zou niet eindigen met "Doe maar met dit berichtje wat je wil", maar eerder "En ik wil ook een reaktie als ik je een berichtje stuur."quote:Op zondag 10 juli 2011 15:28 schreef formerjellybean het volgende:
Even een vraagje ??? Het is al verstuur is dus mijn dump berichtje geweest
Ik wil toch ff het ene kwijt aan jou na gisteren ons gesprek.
Weet niet of waar me bezig zijn nog verstandig mee door te gaan, want om heel eerlijk te zijn voel ik me gewoon een beetje gebruikt.
Kijk ik weet dat je geen relatie wil en ik eerlijk gezegd ook niet gewoon omdat ik te veel van mijn vrijheid hou, daar zijn we beiden altijd open en eerlijk over geweest.
Wel heb ik zoiets van we rommelen eigenlijk al een hele poos wat aan en het zou wel eens fijn zijn als je persoon gewoon eens aan mij liet merken dat je om me geeft en ik eigenlijk niet alleen maar leuk ben om te neuken want dat is het gevoel dat je me geeft.
En geloof me dat is niet erg prettig , helemaal omdat je op deze manier ook gewoon misbruik maakt van mijn gevoelens voor jou en ik eigenlijk nu wel op een punt zit dat ik daar genoeg van heb. Ik verdien namelijk veel beter.
Ik vond toch dat ik dat heel erg duidelijk aan je moest maken.
Doe maar met dit berichtje wat je wil maar ik vind wel belangrijk om dat jou toch even te laten weten.
Net berichtje of niet ????
Ziekenhuis opname? Oh, ik begrijp het al.quote:
Waarom een reactie? Zodat hij de kans krijgt om het weer goed te maken, om vervolgens paar maanden later weer tegen hetzelfde aan te lopen?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wel duidelijk (afgezien van de taalfouten). Ik zou niet eindigen met "Doe maar met dit berichtje wat je wil", maar eerder "En ik wil ook een reaktie als ik je een berichtje stuur."
Wil ze een bericht terug dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wel duidelijk (afgezien van de taalfouten). Ik zou niet eindigen met "Doe maar met dit berichtje wat je wil", maar eerder "En ik wil ook een reaktie als ik je een berichtje stuur."
Ik moest lachen.quote:[..]
Ziekenhuis opname? Oh, ik begrijp het al.Toch nog geslapen?
Former is nog halfslachtig, want ze opent met "Weet niet of waar me bezig zijn nog verstandig mee door te gaan...".quote:Op zondag 10 juli 2011 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom een reactie? Zodat hij de kans krijgt om het weer goed te maken, om vervolgens paar maanden later weer tegen hetzelfde aan te lopen?
Eens.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Former is nog halfslachtig, want ze opent met "Weet niet of waar me bezig zijn nog verstandig mee door te gaan...".
Geneukt en slaapritme verneuktquote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Mpj het volgende:
Ik heb in totaal anderhalf uur geslapen vermoed ik. Mijn slaapritme is sowieso al verneukt.Maar goed, ik vind dit meisje al een poosje leuk, al is er nog een meisje in het spel die ik heb leren kennen maar die woont in Londen. Haar vind ik ook al echt super (en ik heb één dag en nacht met haar opgetrokken
) en nu sms en bel ik alleen maar met haar en het wordt sowieso niks dus ook maar contact verbreken denk ik, al vind ik dat moeilijk.
![]()
+1quote:Former!
Vrouwen niks vond?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geneukt en slaapritme verneukt![]()
Eerst wekte je de indruk dat je vrouwen eigenlijk maar niks vond. En nu... is de beer los.
Former!
Hij hield toch juist niet van slettengedrag en one night stands gedoe?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen niks vond?
Hij kwam op mij altijd over als een hosselbaas.
Waarom zo een heel lul verhaal?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef formerjellybean het volgende:
umm ja maar dat is meer halfslachtig over het contact omdat ik ook met andere mensen omga die hem kennen en we in een kutdorp wonen waar je elkaar steeds tegen komt.
Ik ben niet zo'n schreeuwende ex type en wil redelijk beleefd blijven.
Het is wel uit ook al is het nooit aangeweest.
Maar als je niet heel duidelijk bent in dat het echt klaar is, maar meer van 'weet niet of ik hier nog wel mee door wil gaan' dan krijgt hij misschien de hoop dat er nog wat te lijmen valt. Maar dat merk je dan vanzelf wel natuurlijk.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:52 schreef formerjellybean het volgende:
umm ja maar dat is meer halfslachtig over het contact omdat ik ook met andere mensen omga die hem kennen en we in een kutdorp wonen waar je elkaar steeds tegen komt.
Ik ben niet zo'n schreeuwende ex type en wil redelijk beleefd blijven.
Het is wel uit ook al is het nooit aangeweest.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij hield toch juist niet van slettengedrag en one night stands gedoe?
Nu wil ze gewoon dat het over is lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zo een heel lul verhaal?
Je wil gewoon meer van hem.
Anders is: Ik wil niet meer scharrelen.
Genoeg uitleg voor een scharrel.
Om je te laten weten dat ik/we met je meeleven. Zelf kan ik flink balen als ik word teleurgesteld in mijn gevoelens.quote:
Het feit dat het goede vrienden zijn geworden in die 4 jaar tijd maakt het wel wat gecompliceerder. Maar als je goede vrienden bent, en hebt seks met elkaar, en je wil gewaardeerd worden en jaloerse gevoelens komen er ook nog eens bij als er iets met anderen wordt ondernomen, dan lijkt het wel op een relatie. Maar uit een soort gevoel van bindingsangst wilden ze het niet zo noemen denk ik?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zo een heel lul verhaal?
Je wil gewoon meer van hem.
Anders is: Ik wil niet meer scharrelen.
Genoeg uitleg voor een scharrel.
Nee, ik heb me alleen teveel vast geklampt aan één specifiek meisje, en daarna weer aan één meisje.. Nu zal dat nooit meer gebeuren. Dat is het verschil, en ik sta er meer voor open.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geneukt en slaapritme verneukt![]()
Eerst wekte je de indruk dat je vrouwen eigenlijk maar niks vond. En nu... is de beer los.
Former!
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nu wil ze gewoon dat het over is lijkt me.
Hoezo vastgeklampt? Je had een relatie.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:57 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, ik heb me alleen teveel vast geklampt aan één specifiek meisje, en daarna weer aan één meisje.. Nu zal dat nooit meer gebeuren. Dat is het verschil, en ik sta er meer voor open.
Dus in andere woorden je gaat nu rondsletten in plaats van een vaste vriendin?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:57 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, ik heb me alleen teveel vast geklampt aan één specifiek meisje, en daarna weer aan één meisje.. Nu zal dat nooit meer gebeuren. Dat is het verschil, en ik sta er meer voor open.
Waarom vraag je dat aan Heloef? Zo raar. Maar inderdaad, houd ik ook niet van, bah zulke makkelijke vrouwen vind ik vies. Maar volgens jullie ben ik daarom preuts..quote:Op zondag 10 juli 2011 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij hield toch juist niet van slettengedrag en one night stands gedoe?
Was retorisch.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan Heloef? Zo raar. Maar inderdaad, houd ik ook niet van, bah zulke makkelijke vrouwen vind ik vies. Maar volgens jullie ben ik daarom preuts..
Nee hoor.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:59 schreef Mpj het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan Heloef? Zo raar. Maar inderdaad, houd ik ook niet van, bah zulke makkelijke vrouwen vind ik vies. Maar volgens jullie ben ik daarom preuts..
Maar wat als hij je nu ineens wel zegt te zullen waarderen en dat ook beter zal laten blijken?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:00 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik wil toch wel degelijk dat het over is maar had liever gezien dat die me was gaan waarderen als persoon en dat zijn mijn gevoelens over de situatie en die stuur om dat duidelijk te maken.
Een soort afsluitingsberichtje.
Hoe was de meet. Nog aantrekkelijk vrouwen gespot / leuke gesprekken gehad?quote:Op zondag 10 juli 2011 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gemist.
Ik dacht dat ie altijd vrouwen achter zich aan had zitten.
Maar ik ben trouwens wel gesloopt door de BBQ van gister. Lange tijd sinds ik zoveel gezopen had.
Aan haar heb ik me nooit vastgeklampt. Ik heb me in 't verleden twee jaar vastgeklampt aan een meisje (we gingen wel met elkaar maar we hadden geen relatie/seks maar wel zoenen e.d.) en daarna aan een meisje die mij helemaal niet zag zitten. Ik stond niet open voor andere mensen, zag alleen maar haar. Nu sta ik open voor andere mensen, dat is 't verschil.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo vastgeklampt? Je had een relatie.En niet eens zo heel lang geloof ik.
Ah oke.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Aan haar heb ik me nooit vastgeklampt. Ik heb me in 't verleden twee jaar vastgeklampt aan een meisje (we gingen wel met elkaar maar we hadden geen relatie/seks maar wel zoenen e.d.) en daarna aan een meisje die mij helemaal niet zag zitten. Ik stond niet open voor andere mensen, zag alleen maar haar. Nu sta ik open voor andere mensen, dat is 't verschil.
Dat heb ik ook twee jaar gehad.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Aan haar heb ik me nooit vastgeklampt. Ik heb me in 't verleden twee jaar vastgeklampt aan een meisje (we gingen wel met elkaar maar we hadden geen relatie/seks maar wel zoenen e.d.) en daarna aan een meisje die mij helemaal niet zag zitten. Ik stond niet open voor andere mensen, zag alleen maar haar. Nu sta ik open voor andere mensen, dat is 't verschil.
Dat heb ik een jaar gehad. Ik baal nog steeds van die situatie, wat een tijdverspilling. En sowieso, wat een kneus was ik. Jij niet?quote:
Ze worden steeds jonger seksueel gefrustreerd. Eerst Lant (18), nu Heloef (17). Waar gaan we naar toe?quote:
Zeker, nu jij die verandering nog en je krijgt een vriendje.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah oke.Ja, dat is wel een positieve verandering.
Neuh meeste is niet mijn leeftijdscategorie op mijn goede vriendin Faye na dan maar die is al heel gelukkig met iemand anders. Voor de rest heel veel leuke gesprekken gehad, gedanst, gezongen (hamburgers met korting whoo whoo whooquote:Op zondag 10 juli 2011 16:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe was de meet. Nog aantrekkelijk vrouwen gespot / leuke gesprekken gehad/
Hij is waarheidsgetrouw nu.quote:
Medicijnen hebben de tijd nodig.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Zeker, nu jij die verandering nog en je krijgt een vriendje.
De seksualisering van de maatschappij door zenders als MTV en TMF is een feit!quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze worden steeds jonger seksueel gefrustreerd. Eerst Lant (18), nu Heloef (17). Waar gaan we naar toe?
Een slechte marktpositie maakt het allemaal moeizaam en vervelend. That's life too.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:47 schreef Mpj het volgende:
Deelnemer, regel jij nou ook eens een vrouw! In real life!
Ja je zit maar alleen bij diegene terwijl het kansloos is, maar ja dat is met al mijn verliefdheden zo.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat heb ik een jaar gehad. Ik baal nog steeds van die situatie, wat een tijdverspilling. En sowieso, wat een kneus was ik. Jij niet?
Ja dat komt omdat alles en iedereen in mijn omgeving zo'n beetje neukt.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ze worden steeds jonger seksueel gefrustreerd. Eerst Lant (18), nu Heloef (17). Waar gaan we naar toe?
Weer halfslachtig.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:03 schreef formerjellybean het volgende:
Als hij dat nu al zegt weet ik dat dat bullshit is, omdat als hij eventueel echt wil veranderen gaat daar tijd in zitten en dat zal die dan moeten laten blijken door acties en niet mooie woorden.
Hoezo tijdsverspilling? Het was een seksrelatie. De seks was dan toch goed neem ik aan?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
Een jaar probeer is 4 jaar , wat een complete tijdverspilling daar baal ik nog het meeste van ik wil verdomme die 4 jaar terug
Dat is wat je wilde toch. Niet binden, open laten ... Dat mag natuurlijk, maar waarom nu ineens spijt?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:10 schreef formerjellybean het volgende:
Een jaar probeer is 4 jaar , wat een complete tijdverspilling daar baal ik nog het meeste van ik wil verdomme die 4 jaar terug
Hoezo slechte marktpositie dan?quote:Op zondag 10 juli 2011 16:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Een slechte marktpositie maakt het allemaal moeizaam en vervelend. That's life too.
Ook zonder die medicijnen zal er wel iemand zijn die je accepteert met hoe je er nu uitziet. Weet ik zeker, want je bent wel lief.quote:
Sowieso, maar triest vind ik het wel. Serieus, baal er nog steeds van. Maar goed, ik zeg wel als excuus dat ik jong ben dat 't daarom is gebeurd.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja je zit maar alleen bij diegene terwijl het kansloos is, maar ja dat is met al mijn verliefdheden zo.![]()
En echt kneus af ben ik ook niet.
Ik denk dat ik ook wel iemand zou kunnen krijgen, maar ik zou me daar niet prettig bij voelen met zo'n slechte huid.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:14 schreef Mpj het volgende:
Ook zonder die medicijnen zal er wel iemand zijn die je accepteert met hoe je er nu uitziet. Weet ik zeker, want je bent wel lief.
Bij mij zullen het de hormonen wel zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sowieso, maar triest vind ik het wel. Serieus, baal er nog steeds van. Maar goed, ik zeg wel als excuus dat ik jong ben dat 't daarom is gebeurd.
Dat is doorgaans niet de bedoeling van een seksrelatie. Als er gevoelens bij komen is het meer een open relatie die je met elkaar hebt, maar wel degelijk een echte relatie dus.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
Daar gaat het niet om als je een poos bij elkaar bent ook al is het een sexrelatie deel je wel degelijk gevoelens en krijg je toch een band met elkaar, maar ik had ook een ander beeld van hem en dat blijkt eigenlijk gewoon een leugen te zijn.
Het gaat er ook niet om, of hij jou opzoekt als hij het ergens moeilijk mee heeft, maar of hij je opzoekt als jij het ergens moeilijk mee hebt.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
Daar gaat het niet om als je een poos bij elkaar bent ook al is het een sexrelatie deel je wel degelijk gevoelens en krijg je toch een band met elkaar, maar ik had ook een ander beeld van hem en dat blijkt eigenlijk gewoon een leugen te zijn.
Als ik had geweten hoe hij was had ik het liever een ander persoon laten zijn die mij en mijn gevoelens wel waardeerde. Hij wist dat ik gevoelens voor hem had en heeft daar misbruik van gemaakt en dat bedoel ik dan ook in de zin van juist mij opzoeken in moeilijke tijden en ik toch een vertrouwenspersoon ben geweest en juist steeds op mij terug willen vallen en verwachten dat ik er steeds zou zijn want ah zij is toch zo gek op me.
Zo te horen heb je gewoon zelf een verkeerd beeld gemaakt van een seks relatie.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik had geweten hoe hij was had ik het liever een ander persoon laten zijn die mij en mijn gevoelens wel waardeerde. Hij wist dat ik gevoelens voor hem had en heeft daar misbruik van gemaakt en dat bedoel ik dan ook in de zin van juist mij opzoeken in moeilijke tijden en ik toch een vertrouwenspersoon ben geweest en juist steeds op mij terug willen vallen en verwachten dat ik er steeds zou zijn want ah zij is toch zo gek op me.
Dan zijn het toch niet alleen maar verloren jaren geweest.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Dat deed die ook wel hoor , hij is juist toen een vriend dus overleden was aan zelfmoord wel een hele steun geweest. Terwijl ik juist toen ook een boel mensen ben kwijtgeraakt omdat ze het moeilijk vonden om mee om te gaan.
Prima feestje.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh meeste is niet mijn leeftijdscategorie op mijn goede vriendin Faye na dan maar die is al heel gelukkig met iemand anders. Voor de rest heel veel leuke gesprekken gehad, gedanst, gezongen (hamburgers met korting whoo whoo whoo) gebakken en wat alcoholische versnaperingen gehad.
Wie zou dat nu geweest kunnen zijn?quote:Er heeft wel iemand een soort van aan me gezeten maar dat staat me niet zo helder meer bij.
Met 1 keer uitgaan kom je niet ver. Hoe vaker je uit gaat, hoe gewoner de omgeving voor je wordt en hoe makkelijker het is om te communiceren in zo'n ruimte.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:32 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik ben net heel even alleen uit geweest maar dat was niet zo'n succes. 1 meisje dacht dat ik van de beveiliging was. Dat doe ik dus ook nooit meer. En vrienden maken waarmee je uit kunt gaan kan jaren duren. Dus.
Zekerquote:
Ik weet vrij weinig meer van gisteren na 21:00.quote:[..]
Wie zou dat nu geweest kunnen zijn?
Zozo, flink gefeest danquote:Op zondag 10 juli 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeker
[..]
Ik weet vrij weinig meer van gisteren na 21:00.
ook wel eens goed voor je.quote:Op zondag 10 juli 2011 17:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zozo, flink gefeest dan![]()
Ik heb een nuchter weekendje (niet eens 1 biertje op) voor de verandering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |