SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaatJe moeder is een hamster
koekhappen en de stoelendans tegelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
Bijna 200 al, damn.
Wat doen we als we de 200 bereiken?
Wat saai ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
koekhappen en de stoelendans tegelijk
Nou dan zou ik waarschijnlijk nog steeds smoorverliefd op haar zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:39 schreef Crutch het volgende:
[..]
Gerritbieber, sorry voor het misverstand.
Ik was al vanaf dag 1 helemaal weg van Lena Meyer Landrut.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
@ TT als Songfestival liefhebber weet ik dat dit Duitse inzending is uit 2009.![]()
Vraag me ook niet waarom maar ik vind het gewoon leuk.
Songfestivalnerd aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik was al vanaf dag 1 helemaal weg van Lena Meyer Landrut.![]()
Wint ze ook nog.
Ik zoek het liedje van Malta uit 2004 of 2005 of 2006.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Songfestivalnerd aan
Dat was 2010 met Satelite en ook nog eens 2011, 2009 was Alex Swings en Oscar Sings met Kiss Kiss Bang Bang
Songfestivalnerd uit
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zoek het liedje van Malta uit 2004 of 2005 of 2006.
Dan haalt Daniel of Re het weg en gaan we verder met de orde van de dag.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Al gaan we nu wel enorm off-topic.
Briljantquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooooooooh kijk ik heb echt iets gevonden voor MLiG:
http://www.ibo-nederland.org/
dan kan hij zeg maar naar gehandicapte kinderen in joegoslavië gaan en die zijn dan heeeel blij met zijn komst. die kinderen hebben geen vrienden en zitten maar de hele dag een beetje. MLiG kan ze dan gaan wassen en een beetje tegen ze aan praten.
en als hij terug is, kan hij een verslag erover schrijven en ermee opscheppen. dan valt hij ook in de smaak bij allemaal mensen, omdat hij die zielige kinderen zo geholpen heeft.
Wut? Ga jij echt nog energie in die gast steken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
ooooooooh kijk ik heb echt iets gevonden voor MLiG:
http://www.ibo-nederland.org/
dan kan hij zeg maar naar gehandicapte kinderen in joegoslavië gaan en die zijn dan heeeel blij met zijn komst. die kinderen hebben geen vrienden en zitten maar de hele dag een beetje. MLiG kan ze dan gaan wassen en een beetje tegen ze aan praten.
en als hij terug is, kan hij een verslag erover schrijven en ermee opscheppen. dan valt hij ook in de smaak bij allemaal mensen, omdat hij die zielige kinderen zo geholpen heeft.
Ik heb 'm:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.
Al gaan we nu wel enorm off-topic.
Wou hem net gaan posten man.quote:
Veldonderzoek piemel. Ik vroeg me al af, of je deze keer de tijd genomen had om het zaakje eens rustig te bekijken. Het blijft een wereldwonder, ook al zijn er vele kopieen van in omloop. Maar hoe was de jongen die aan deze piemel vastzat?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:35 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik weet nu al wat meer hoe een piemel eruitziet
het topje is een soort bolletje en daar kun je huid van daaronder overheen schuiven
HOI!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 04:04 schreef JedimindhaX het volgende:
Mlig nog steeds geen hulp gezocht?
Trouwens HOI, mn ban zit erop
Komt er dan geen groot feest?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Crutch het volgende:
Bijna 200 al, damn.
Wat doen we als we de 200 bereiken?
Ach, was te verwachten van jou.quote:
Jaja, we gaan weer ontopic.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:40 schreef Re het volgende:
het ging een tijdje goed met deze reeks he?...
Of je waarschuwt degene die dat soort dingen doen even persoonlijk via pm/dm in plaats van meteen een heel topic dicht te gooien en daarmee mensen te benadelen die wel met dingen zitten. Vooralsnog wordt er zat advies gegeven richting de mensen die erom vragen en valt het off-topic gehalte wel mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lijkt me heel goed plan. Anders gooi ik de reeks weer een tijdje dicht en nu iets langer.
Voor sommige is dat ook echt zo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:17 schreef Tamashii het volgende:
Mja al die ruzies in dit topic steeds en die aanvallen richting mensen die volgens veel van jullie een psycholoog nodig hebben, is niet heel leuk.Verder zijn de meeste mensen hier wel tof hoor. :3
Iemand een labeltje opplakken of tegen iemand zeggen dat hij/zij met een deskundige moet praten over zijn problemen is groot verschil.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:22 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan je niet zeggen aangezien jij niet de tot daar toe behorende kennis hebt.
Lol, wat gebruik jij?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vooralsnog wordt er zat advies gegeven richting de mensen die erom vragen en valt het off-topic gehalte wel mee.
Nee hoor, immers plak je iemand dan een label op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand een labeltje opplakken of tegen iemand zeggen dat hij/zij met een deskundige moet praten over zijn problemen is groot verschil.
Als ik tegen iemand zeg dat hij/zij een keertje met zijn huisarts moet gaan praten over zijn problemen. Daarmee plak ik niemand een labeltje op.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee hoor, immers plak je iemand dan een label op.
Als je lekker wil lopen stoken doe dat dan ergens anders.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lol, wat gebruik jij?Dit is één grote SLOWCHAT-REEKS, waar mensen die echt problemen hebben met versieren niet eens meer durven te posten!!
![]()
Sommige dingen kun je gewoon niet ontkennen en zullen ze met iemand moeten praten om hun problemen op te lossen. Niks met hokjes te maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:32 schreef Tamashii het volgende:
Jawel, immers geef je dan aan dat die personen problemen heeft. Geloof het of niet, maar we delen mensen heel snel in hokjes.
Bovendien word er hier niet alleen maar gezegd dat mensen over hun problemen moeten praten, het gaat veel verder dan dat. Dat weet jij en dat weet ik.
Waarom loop ik te stoken? Ik zeg exact zoals het is. Naar mijn idee is dat geen stoken. Maar ik snap dat je me weg wil hebben. Anders kan de oh zo interessante slowchat reeks niet verder, die 99% van de tijd niets met de titel van dit topic "Als versieren niet zo makkelijk gaat" te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je lekker wil lopen stoken doe dat dan ergens anders.
+1. Ik begin Tamashii heel lievv te vinden :3 Ze zegt dingen die mij bevallenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:22 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan je niet zeggen aangezien jij niet de tot daar toe behorende kennis hebt.
En zelfs al zou het zo zijn, dan nog vind ik dat er teveel nadruk op ligt omdat die persoon het klaarblijkelijk niet wilt of doet en dan kan je er over door blijven gaan, maar dat verpest alleen dit topic lieve tijnbrein.
Exact zoals het is, die 2 posts die je hier neerzet once in a while?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:40 schreef Mercer het volgende:
[..]
Waarom loop ik te stoken? Ik zeg exact zoals het is. Naar mijn idee is dat geen stoken. Maar ik snap dat je me weg wil hebben. Anders kan de oh zo interessante slowchat reeks niet verder, die 99% van de tijd niets met de titel van dit topic te maken heeft.
Iedereen heeft zo'n beetje zijn problemen hier besproken de enige die op dit moment echt advies krijgt/nodig heeft is Newbie.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:24 schreef Mercer het volgende:
[..]
Lol, wat gebruik jij?Dit is één grote SLOWCHAT-REEKS, waar mensen die echt problemen hebben met versieren niet eens meer durven te posten!!
![]()
Omdat ze de waarheid niet durft te zeggen, natuurlijk bevalt dat je.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:41 schreef benzin het volgende:
[..]
+1. Ik begin Tamashii heel lievv te vinden :3 Ze zegt dingen die mij bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |