Vlucht en hotels waren al geboekt, maar we vermaken ons toch wel daarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
Hadden jullie serieus al tickets en hotels geboekt?
Dat dusquote:Geachte heer/mevrouw,
Ik kreeg 17-06 de bevestiging dat eind juni mijn seizoenkaart zou worden opgestuurd, na betaling die overigens al plaats heeft gevonden. Echter, tot op heden heb ik niets gezien.
Wat is de status?
Met vriendelijke groet,
Onlogisch
Relatienummer: ************************
P.s. Mag ik even toevoegen dat www.feyenoord.nl een waardeloze site is? Ik copy/paste bovenstaande van de messagebox op http://www.feyenoord.nl/p(...)actie+formulier.aspx omdat ik niet op de knop verzenden kan drukken.
Als ik dat doe, krijg ik de melding "Geen geldig teken gebruikt :" Als ik vervolgens de box waar ik mijn vraag kan stellen leeg wil laten (omdat ik dus die melding krijg) kan dit ook niet. Wat vreemd is, want ik heb toch ook duidelijk in het keuze menu aangevinkt dat het om een seizoenkaart gaat en, met mijn gegevens, het probleem voor Feyenoord wel zichtbaar moet zijn omtrent mijn seizoenkaart.
Tevens is het lastig om klantenservice@feyenoord.nl op de site www.feyenoord.nl te vinden. Erg vreemd dat ik 4 email adressen vind van Feynoord omtrent contact, maar geen enkele link naar de klantenservice.
Rond uit slecht.
Ja, boottocht en hotel is al een hele tijd geleden geboekt. 15 dagen voor vertrek zou je nog iets van je geld terug kunnen krijgen als je de boot annuleert, daarna niks meer. Het is vandaag 14 dagen voor vertrek, dus ook die planning is geweldig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:00 schreef Stokstaart het volgende:
Hadden jullie serieus al tickets en hotels geboekt?
Het kan zich best lonen om toch even te bellen oid en de situatie uit te leggen. Als je van plan bent niet meer te gaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Ja, boottocht en hotel is al een hele tijd geleden geboekt. 15 dagen voor vertrek zou je nog iets van je geld terug kunnen krijgen als je de boot annuleert, daarna niks meer. Het is vandaag 14 dagen voor vertrek, dus ook die planning is geweldig.
Willen nu alsnog gaan en wat andere wedstrijden bezoeken, en gewoon flink zuipen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het kan zich best lonen om toch even te bellen oid en de situatie uit te leggen. Als je van plan bent niet meer te gaan.
Je kan natuurlijk ook gewoon thuis blijven en een goed boek lezen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:09 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Willen nu alsnog gaan en wat andere wedstrijden bezoeken, en gewoon flink zuipen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon thuis blijven en een goed boek lezen.
Je kunt natuurlijk ook gewoon je muil houden als je niets zinnigs te melden hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Dat kan de rest van het jaar ook nog wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef voice-over het volgende:
Mooi om te zien inderdaad. Het is jammer dat dat weer niet beloond word. Lijkt wel alsof je tegenwoordig niet trouw mag zijn aan je club.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef Gert het volgende:
Sneu zeg, voor de trouwe diehard fans.
Vind het altijd erg cool om te zien als zelfs bij 'onbeduidende' oefenwedstrijdjes er een delegatie aanwezig is. Respect!
Nee, met de boot naar Engeland varen om daar een stuk in je kraag te zuipen is zinnig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon je muil houden als je niets zinnigs te melden hebt.
Face it, de meest trouwe fans hebben de slechts mogelijke naam in Europa. Zelfs bij de jeugd breken ze het Sparta-stadion nog af. Ik vind het besluit van de Engelsen dus helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:19 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Mooi om te zien inderdaad. Het is jammer dat dat weer niet beloond word. Lijkt wel alsof je tegenwoordig niet trouw mag zijn aan je club.
Eventueel ook nog pillen slikken.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:01 schreef voice-over het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat er een dag komt dat Feyenoord-supporters overal in Europa behalve in Rotterdam geweerd worden. Tenzij het kaf van het koren wordt gescheiden. Dus het op het zuipen zetten en eventueel ook nog pillen slikken elders betekent dat je kaf bent.
Ook in Engeland weten ze al dat in Nederland zelfs jeugdwedstrijden van Feyenoord risicowedstrijden zijn.quote:Van Dorp: afblazen duels puur een financiële kwestie
9 juli 2011
Het besluit om Feyenoord met zijn grote supportersschare niet toe te laten in het noorden van Engeland is genomen door de clubs in overleg met de Engelse politie. De Britten zijn geschrokken van het feit dat Feyenoord niet met een paar honderd maar met een paar duizend aanhangers de oversteek wilde maken. "In Engeland wordt de politie-inzet betaald door de clubs. Het is puur een financiële kwestie van de clubs in Engeland. Daar kunnen wij verder niets aan doen," zegt Eric van Dorp, voorzitter van de supportersvereniging van Feyenoord in De Telegraaf.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ook in Engeland weten ze al dat in Nederland zelfs jeugdwedstrijden van Feyenoord risicowedstrijden zijn.
Ik zit al 2 maanden te wachten op mijn nieuwe clubkaart, ook de ene foutmelding na de andere tijdens het downloaden formulier. Wou eigenlijk naar de openingswedstrijd maar dat gaan we dus niet meer halen. Waardeloos.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus
Echt de meest waardeloze website die ik ken.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef rubje het volgende:
Moggu regiogenoten!
[ afbeelding ]
vraagje. Wat is jullie indruk van de nieuwe TD? betere indruk tot nu toe dan toen Don Leo Td was?[ afbeelding ]
En alle bezigheden in iemands vakantie moeten 'zinnig' zijn? Wat heeft het voor een zin dat jij ieder jaar weer met de caravan naar Zuid-Frankrijk rijdt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 06:58 schreef voice-over het volgende:
[..]
Nee, met de boot naar Engeland varen om daar een stuk in je kraag te zuipen is zinnig.
Waarom ga jij niet gewoon een andere club zoeken als je toch alleen maar loopt zeiken?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 07:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Face it, de meest trouwe fans hebben de slechts mogelijke naam in Europa. Zelfs bij de jeugd breken ze het Sparta-stadion nog af. Ik vind het besluit van de Engelsen dus helemaal niet raar.
Ik ben er van overtuigd dat er een dag komt dat Feyenoord-supporters overal in Europa behalve in Rotterdam geweerd worden. Tenzij het kaf van het koren wordt gescheiden. Dus het op het zuipen zetten en eventueel ook nog pillen slikken elders betekent dat je kaf bent.
Is mijn mening maar hoor.
Een betere indruk als Beenhakker is niet zo moeilijk. Maar eigenlijk kun je er weinig over zeggen. De contractverlengingen van de Vrij en Vlaar heeft ie natuurlijk goed voor elkaar gekregen, de verkoop van Wijnaldum aan een concurrent ben ik toch wat minder blij mee. Maar hij is pas een paar maandjes bezig, je kan pas echt een oordeel vellen wanneer hij een langere tijd bezig is. Persoonlijk blijf ik erbij dat van Geel in de positie waarin Feyenoord verkeert veruit de beste (haalbare) optie is, zekere als je ziet wat voor uitstekend werk hij in het verleden bij andere clubs heeft afgeleverd. Ik denk dat hij de ideale technische man is om Feyenoord er weer bovenop te helpen en weer mee te laten doen, dat hij een fout verleden heeft zie ik dan maar door de vingers..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:10 schreef rubje het volgende:
vraagje. Wat is jullie indruk van de nieuwe TD? betere indruk tot nu toe dan toen Don Leo Td was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |