Ik vind jou ook lief hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat vanmiddag (als we er ooit komen hihi komen) zien hoe grappig die opmerking is![]()
He chubby
Hey, bekend gevoel. En amper geslapen. Dat gaat leuk worden.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:04 schreef smegmanus het volgende:
Godver mijn hoofd
Hij is al zo zwaar ook.
Ik ga vanmiddag ook stiekem komenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Veel plezier.
Ik heb hier geld naast me liggen en zit zwaar te overwegen om de trein groningen-rotterdam te nemen en dan stiekem te komen.
Maar nu is het niet stiekem meer.
Kan je mijn auto fixxen dan?quote:
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Veel plezier.
Ik heb hier geld naast me liggen en zit zwaar te overwegen om de trein groningen-rotterdam te nemen en dan stiekem te komen.
Maar nu is het niet stiekem meer.
Ik heb zo'n reservoir dat zichzelf weer aanvult.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag al? Tering, ik dacht dat we dat voor de avond zouden bewaren.
Hoi jijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:13 schreef Myraela het volgende:
Vanmiddag al? Tering, ik dacht dat we dat voor de avond zouden bewaren.
Mietje. Jan is de grootste vriend van elke bierdrinker met enige vorm van zelfrespect.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
Van Hertog Jan krijg je ook gewoon een zeer dak.
Klootzak die Jan.
Het klaart vanmiddag op en wordt warmquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hiihi hai. Het regent hier in Roffa. Wil iemand het droog maken?
http://www.buienradar.nl/quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hiihi hai. Het regent hier in Roffa. Wil iemand het droog maken?
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:12 schreef smegmanus het volgende:
Van Hertog Jan krijg je ook gewoon een zeer dak.
Klootzak die Jan.
Zatlapquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij Bart over het balkon staan kotsen
Uhuhquote:
Dus ik moet nog opletten in de auto. Verdulleme.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/
Sjek die buien, ze gaan weg.
Vanmiddag mooi weer. Bloemen overal! Springende hertendieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |