Je moet hem wel een kusje gevenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb jofu aangekeken maar is nog niet 100% duidelijk
dan lijkt het net of ik niet met jofu meewilquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet hem wel een kusje geven
er komen er toch meer uit rotterdam met de auto?
Vraag het anders even in het meettopic
of neem een road runner kaartjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan lijkt het net of ik niet met jofu meewil
ja maar als het vaag isquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan lijkt het net of ik niet met jofu meewil
volgns myra is het nog een half uur vanaf station met metroquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als het vaag is
Maar een kaartje voor de metro is niet duur toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah jij had gezegd dat je zou blijven luisteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen , ik ben even weg
Tot straks
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen , ik ben even weg
Tot straks
nee joh, incl lopenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
volgns myra is het nog een half uur vanaf station met metro
wanneer het jou uitkomtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh, incl lopen
Wacht ik kijk even voor je
Hoelaat komt je trein aan?
of gewoon de conducteur chanterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie wil ff volwassene spelen
Mijn laatste vrije zaterdag voor ik vakantie heb.quote:
En je hebt volgend jaar vakantie?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Mijn laatste vrije zaterdag voor ik vakantie heb.
Hahaha..... ga je toch gewoon over op cola of zo kansloos gieten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan dat niet meerna 3 wijntjes ben ik al aangeschoten
in de achterbakquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das vroeg
rij jij daar mee, pas ik er nog bij?
Nee.... de week na komende week.quote:
Ik kom uit Spijkenisse, dus ik doe alles met de metro. Bella komt uit den bosch geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
das vroeg
rij jij daar mee, pas ik er nog bij?
Gewoon goed eten, en tussendoor een watertjequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Hahaha..... ga je toch gewoon over op cola of zo kansloos gieten.
Met de bus toch ook nog, bus 76 of zoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom uit Spijkenisse, dus ik doe alles met de metro. Bella komt uit den bosch geloof ik
het is een kwartiertje met de metro, en kost 1,44
oh dat valt dan wel meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom uit Spijkenisse, dus ik doe alles met de metro. Bella komt uit den bosch geloof ik
het is een kwartiertje met de metro, en kost 1,44
Ook goed! We spreken een keer af!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon goed eten, en tussendoor een watertje
moet je zeker weer 20 euro verplicht opwaarderenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
Maar je hebt wel een OV chipkaart nodig, anders moet je geloof ik een ander kaartje kopen
of je gaat op de fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh dat valt dan wel mee
ben gewoon iemand die alles geregeld wil hebben voor het slapen
Ik ga dan zo onderwegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef 129383 het volgende:
[..]
of je gaat op de fiets
is niet eens asociaal ver weg
ja maar duurt dat niet langerquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met de bus toch ook nog, bus 76 of zo
nee hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet je zeker weer 20 euro verplicht opwaarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |