was je anders wel gegaan dan??quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:21 schreef DaMook het volgende:
Nu of zometeen of wanneer dan ook begint Guus Meeuwis aan zijn optreden hier in valkenswaard en ik heb besloten er niet heen te gaanomdat ik dus om 6 uur op moet staan.
Anders zeker, maar ik was bang dat ik er niet optijd in zou liggen als ik wel zou gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was je anders wel gegaan dan??
wel kut dat je er zo vroeg uit moet!
iedereen z'n afwijking zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anders zeker, maar ik was bang dat ik er niet optijd in zou liggen als ik wel zou gaan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef _JdM_ het volgende:
Tjibbe die EffeEkdom gaat presenteren. Ik zeg: Doen!!
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef _JdM_ het volgende:
Tjibbe die EffeEkdom gaat presenteren. Ik zeg: Doen!!
Beter dan Lieke?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.
Oh, ik gebruik het nog dagelijks om er op te komen hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is eigenlijk een beetje overbodig geworden met de topicreeks-functie in FOK!
Moet ik maar eens verbouwen...
gewoon doen! of mijn eerdere idee uitvoeren.....de dj-loterij! alle beschikbare dj's in een bak flikkeren, 2 namen eruit trekken, die niet laten weten met wie ze in de studio zitten en gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij heeft 2 keer in de nacht gepresenteerd en het valt flink tegen.
dat dan weer wel. Hij bereid geen grappen voor, behalve dat hij Gerard steeds uit zijn bed belde.quote:
wehehe, dat vinnik dan weer leuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dat dan weer wel. Hij bereid geen grappen voor, behalve dat hij Gerard steeds uit zijn bed belde.
Dat kan niet, want lieke is iig nog lekkerquote:
tis radio, penis!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kan niet, want lieke is iig nog lekker.
http://forum.fok.nl/topicchain/last/70quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik het nog dagelijks om er op te komen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |