Een tobianoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Symphonie:
[ afbeelding ]
Pa is Sammartini
quote:
Leukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef remlof het volgende:
Ik ga vannacht wel even luisteren. Ben nu nog te nuchter.
Latersquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een tobianoMooi mooi!
Sammartini ken ik niet... Is dat ook een Samber?
veel plezierquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga naar een maatje toe, daar verder luisteren alleen niet posten. Tot ergens vannacht
Later Morph... ik vond je uurtje tofquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga naar een maatje toe, daar verder luisteren alleen niet posten. Tot ergens vannacht
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die luisteren ook allemaal!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ik ga niet gamen
ik blijf luisteren
(ok clanmatch gaat ook niet door)
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fijn bloed is dat. Ik heb ook een tijdje een Samber gereden, die ging echt door 't vuur voor zijn berijder.quote:
fijne avondquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tschussquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sym is ook echt bomproof en heel betrouwbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn bloed is dat. Ik heb ook een tijdje een Samber gereden, die ging echt door 't vuur voor zijn berijder.
Ik heb ook een Jazz gehad, die rende er vooral heel hard voor weg.
Ik doe ook mn best om te blijven luisterenquote:
wat ben je allemaal aan het makenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:10 schreef Melting het volgende:
Zo.... 3e pan aardappelen staat op het vuur!
10 kilo aardappelen kokenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:10 schreef Melting het volgende:
Zo.... 3e pan aardappelen staat op het vuur!
Whahahahaha jij zei op msn nog dat je toch wel zou blijven luisterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik doe ook mn best om te blijven luisteren
Ik vind dat heel belangrijk. Het paard kan nog zo bloedmooi zijn, als ie niet betrouwbaar is, laat ik hem staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sym is ook echt bomproof en heel betrouwbaar
Jazz, dat is een drama
quote:
Een downloadquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
Uit welke rottige goot haal je deze muziek?
Ik houd ervan
Ja, maar die opmerking trek ik nu zwaar in twijfelquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whahahahaha jij zei op msn nog dat je toch wel zou blijven luisteren
die heb ik ook tochquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een download1 Torrent met 600+ Nederlandstalig liedjes. Gevonden toen ik op zoek was naar een nummer voor knetters.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, maar die opmerking trek ik nu zwaar in twijfel
Heb het licht nog niet eens aanquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef Melting het volgende:
Dan vind ik "Mag het licht aan" toch beter, of niet Samzz?
Met samzz kan je het licht niet uitdoen want dr neusje geeft lichtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef Melting het volgende:
Dan vind ik "Mag het licht aan" toch beter, of niet Samzz?
quote:
Ik dacht serieus dat ie dat bedoelde iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Viro het volgende:
[..]
Met samzz kan je het licht niet uitdoen want dr neusje geeft licht
Ga je eens heel snel schamen in de hoek! En morgen billenkoek!quote:
Ik ken niet alle nummers van WCEquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je eens heel snel schamen in de hoek! En morgen billenkoek!![]()
Dat is een nummer van de WCE!
Ik kende t niet maar wist dat t WCE moest zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je eens heel snel schamen in de hoek! En morgen billenkoek!![]()
Dat is een nummer van de WCE!
Zo heb ik m gedownload. Sorry.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:18 schreef Melting het volgende:
Dj Possie... die nummer is niet van Henk Wijngaard.
Is van de B.B. Band.quote:
Ik ken de AA maar ehm BB?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Is van de B.B. Band.![]()
Straks tag even veranderen.
Fappen op een nummer van Stille Willy?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
niet zeiken over de tags.. ga dan wat nuttigs doen... fappen ofzo
Niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Fappen op een nummer van Stille Willy?
Nee dank je.
Iedereen is fappen en das Outpost's eigen schuld...quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
niet zeiken over de tags.. ga dan wat nuttigs doen... fappen ofzo
Dat zei knetters ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iedereen is fappen en das Outpost's eigen schuld...
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:29 schreef robdriessen het volgende:
HAAAAAAAAAAD IK MAAAAAAAAAAR IEMAND OM FAN TE HAUWEEEEEEEEE
Oh? vertel?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt net een leuk uurtje gemist
Haiquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef ToT het volgende:
Koelkast was een keer vet pissig dat ik dit nummer draaide!
Is goed lieviequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ga jullie verlaten lieffies, broer wil de laptop.
Ik vond het gezellig!! Als er weer een Nederlands/skihut-uurtje komt wel laten weten he(PM, DM, postduif.. Zolang ik het maar niet mis!)
kusjens
quote:
Oh das al beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef iBenny het volgende:
Twee zachte armen om me heeeeeeeeeeeeeeen!!!
Fijne avondquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
Ik vond het gezellig!! Als er weer een Nederlands/skihut-uurtje komt wel laten weten he(PM, DM, postduif.. Zolang ik het maar niet mis!)
kusjens
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
kusjens
Is goed meidquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
kusjens
Juhuhquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
Las ik nou net dat samzz buttsecks fijn vind?
Doeidoei Luttequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Lutte het volgende:
kusjens
Ja.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:31 schreef Viro het volgende:
Las ik nou net dat samzz buttsecks fijn vind?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
ff vriendinlief in NYC bellen om het uit te maken
Dat had je natuurlijk al veel eerder moeten doen, want ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:32 schreef Viro het volgende:
[..]
ff vriendinlief in NYC bellen om het uit te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik scheld mijn overbuurmeisje altijd uit, omdat ze zo vals zingt....
Oeps
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat had je natuurlijk al veel eerder moeten doen, want ik.
ja ben nu bezig uit te leggen dat het aan mij ligt en niet aan haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WBquote:
Het ligt natuurlijk altijd aan de man. Dus dat is logisch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ja ben nu bezig uit te leggen dat het aan mij ligt en niet aan haar
Jeejquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeej
Ik zit nu met een theezakje op m'n neus.
en waaromquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeej
Ik zit nu met een theezakje op m'n neus.
Groene thee, tegen de zwellingquote:
Wie zei dat? Jij of het spiegel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Groene thee, tegen de zwelling. Ik doe dat ook altijd op m'n ogen als ik daar last van heb.
Ik heb m'n neus gestoten en die is nu gezwollen, rood en geschaafdquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Wie zei dat? Jij of het spiegel?
BeidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb m'n neus gestoten en die is nu gezwollen, rood en geschaafd.
Afhankelijk van de wallen. Als het wallen zijn van te weinig slaap, dan helpt het zeker in combinatie met een goede nachtrust.quote:
het eerstequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wallen. Als het wallen zijn van te weinig slaap, dan helpt het zeker in combinatie met een goede nachtrust.Als het wallen zijn die er altijd zijn, waarschijnlijk niet.
Nou, ik heb een bedstee. En er zit dus een gat in de muur met luiken. En aan de zijkant van m'n bed heb ik me dus geschaafd.quote:
Laat ik even nuanceren, bij mij helpt hetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het eerste
Ik ga zo theezakjes op mijn ogen doen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik heb een bedstee. En er zit dus een gat in de muur met luiken. En aan de zijkant van m'n bed heb ik me dus geschaafd.
Heel lomp. Zo ben ik.
[..]
Nou, ik heb een bedstee. En er zit dus een gat in de muur met luiken. En aan de zijkant van m'n bed heb ik me dus geschaafd.
Heel lomp. Zo ben ik.
Dat afkoelen he, heb je dat uit eigen ervaring geleerd?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laat ik even nuanceren, bij mij helpt het. Ik hoop dat 't bij jou ook helpt. Wel af laten koelen, he
[..]
Laat ik even nuanceren, bij mij helpt het. Ik hoop dat 't bij jou ook helpt. Wel af laten koelen, he
een bedstee....quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel lomp. Zo ben ik.
Nee, ik was zo slim om dat meteen de doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat afkoelen he, heb je dat uit eigen ervaring geleerd?
Flauwquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:39 schreef 129383 het volgende:
[..]
een bedstee....
laat me raden ..
ook een plaggenhut________!
EN 1 vierkante meterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flauw. M'n bedstee is heel tof
En knus.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En knus.
Aangezien mijn bedstee handmade is, is deze niet 1 vierkante meter, maar gewoon bedformaat.quote:
Samen uit proberen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En knus.
jah ik zit gewoon hier...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aangezien mijn bedstee handmade is, is deze niet 1 vierkante meter, maar gewoon bedformaat..
Maar maak je niet druk, jij hoeft er niet in te liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Kan ik het maken mijn paard met een knalroze dekje te laten lopen?
dat is krietieke paarden-ego schadequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef Samzz het volgende:
Kan ik het maken mijn paard met een knalroze dekje te laten lopen?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:43 schreef 129383 het volgende:
[..]
jah ik zit gewoon hier...
boven* m'n broertjeEn dan zeik je over mijn bedsteeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Ja, je hebt gelijk. Echte mannen kunnen dat hebben.quote:
Precies datquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Echte mannen kunnen dat hebben.
Nou, ik zou willen dat dat nulletje meer op mijn bankrekening gebeurdequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, nulletje te veel... komt op hetzelfde neer?
Gewoon erbij tekenenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zou willen dat dat nulletje meer op mijn bankrekening gebeurde
U is allemaal gewaarschuwd.quote:
0,00 euro en 00,00 euro maakt geen ve schil hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik zou willen dat dat nulletje meer op mijn bankrekening gebeurde
krijgen we nog meezingersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is allemaal gewaarschuwd.Ik heb meerdere keren gezegd dat ik echt een zooi bagger geselecteerd heb
![]()
En mezelf voor de gek houden, goed ideequote:
Op die manier was ik laatst miljonair.. deed stukken beter en leuker boodschappenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mezelf voor de gek houden, goed idee.
Deze ken ik nietquote:
Nah gaat je schamenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
deze ken ik wel, maar niet meezingen
Ik geloof je meteen!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op die manier was ik laatst miljonair.. deed stukken beter en leuker boodschappen
Heul niet, iets met selectieve muziekkeuzequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nah wat is dat zeg........![]()
Ook jij moet je schamen!
dit zijn van die nummers die je al lallende in de kroeg meebrabbelt met een biertje in je handquote:
waar moet je vandaan komen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
15 euro reisgeld voor de meet, en dat is nog zonder bus/metro
Kan iemand je niet even oppikkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nou ok. Mijn moeder draaide vroegah Rob de Nijs grijs dus vandaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heul niet, iets met selectieve muziekkeuze
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit zijn van die nummers die je al lallende in de kroeg meebrabbelt met een biertje in je hand
ga gewoon met de stoombootquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou ok. Mijn moeder draaide vroegah Rob de Nijs grijs dus vandaar.
Ik kan m zelfs mee zingenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ken hem wel
Alleen meezingen niet
Mijn mama wel
Hey snoepiequote:
Kom je een keer naar hier, pilsjes gieten?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
Dit is een leuk nummer![]()
Oh ik moet drank hebben
kan je niet met duh trijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
amersfoort
waarom lijkt het of alles met een leuke bijsmaak is bij jouw post
Ging het goed vandaag?quote:
Als ik van bier hield deed ik hetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Kom je een keer naar hier, pilsjes gieten?
ik weet dat er een aantal opgehaald worden van CSquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zit te regelen vanaf station rotterdam maar is nog vaag
sjonniesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
De sjonnies.. die hebben zoooo vaak opgetreden in coevordenkan bijna alles meezingen
(knetters)
Andere drankjes is ook goed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik van bier hield deed ik het
Vroeger dronk ik bier, nu nie meer
mijn hartje?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
amersfoort
waarom lijkt het of alles met een leuke bijsmaak is bij jouw post
heb jofu aangekeken maar is nog niet 100% duidelijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet dat er een aantal opgehaald worden van CS
Ik ga zelf bellatrix met de metro ophalen, en dan met de metro naar Zuidplein.
Maar anders moet je Jofu lief aankijken
een uur lang zweten, mwoahquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef 129383 het volgende:
[..]
op de plee zitten als de conducteur langskomt
Wel zwoel in de oogjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heb jofu aangekeken maar is nog niet 100% duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |