SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!There is a time of cumming and going.
Ik vond Medieval Total War II weer maar die updates duren zo laaaaaaangquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Welk spel (neem aan dat het een spel is) heb je het dan over?
Dat is inderdaad wel een tof spel ja! Wil je een keer een potje spelen misschien?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik vond Medieval Total War II weer maar die updates duren zo laaaaaaang
I know, maar ik vond het wel geniepig om het te veranderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
Mijn lastfm is Freezenpop ipv freezepop.
Wat is jouw lastfm?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
I know, maar ik vond het wel geniepig om het te veranderen.
Lijkt me leuk. Weet niet precies hoe dat moet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:38 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een tof spel ja! Wil je een keer een potje spelen misschien?
Neger wat?!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij hebt mij gewoon verwijderd van lastfm :S:S:S:S:S::S:S:S:S:S:S::R:R:AD:A:DA
Oo ik dacht hij haat me.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:30 schreef FreezePop het volgende:
Is wel vaker voorgekomen. Heb Omdatappel ook al 2 keer opnieuw toe moeten voegen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:16 schreef Henkie94 het volgende:
Fijn, Number Of The Beast op je gitaar leren.
Gewoon scrobbler downloaden en synchen met je itunes/spotifyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.last.fm/user/Spaghettivreter
Al gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:38 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon scrobbler downloaden en synchen met je itunes/spotify
Ik heb nog van die shoarmabroodjes van de Jumbo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn ouders hebben saucijzenbroodjes in de oven gegooid en nu heb ik ze
Nog nooit gegeten, maar ik ga morgen naar de Jumbo, zal ze dan meenemenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb nog van die shoarmabroodjes van de Jumbo.
Ik zal ze straks een proeven.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nog nooit gegeten, maar ik ga morgen naar de Jumbo, zal ze dan meenemen
Welke site?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
Geen gegevens ontvangen
Kan de webpagina niet laden omdat de server geen gegevens heeft verzonden.
Kutsite.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wil een UI uploaden op last.fm maar het lukt niet
Ok, zal het morgen proberenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:50 schreef Henkie94 het volgende:
Hey SV, dat broodje shoarma is op zich wel te doen. :3 Niet echt van FUCKING LEKKER, maar beter dan niks.
Vers is sowieso altijd beterquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever shoarma van de lokale Turk though.
Doner Companyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef FreezePop het volgende:
Doe mij maar kebab van het winkeltje bij het station
Nee in mijn stad man plaatselijk zaakje zo geweldigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Doner CompanyDaar kom ik ook vaak
Sterker nog zit naast mijn werk
Nice.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Doner CompanyDaar kom ik ook vaak
Sterker nog zit naast mijn werk
Nohhh, balenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jaloers. Die van mij is een drama op poten
Hoe durven ze, blijf maar stug achter je computer zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha goed werk SV, morgen accepteer ik je!
En wtf wij werden vanmiddag door kennissen gebeld dat ze langs zouden komen, arriveren ze nu pas.
Dat is op tijdquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wtf wij werden vanmiddag door kennissen gebeld dat ze langs zouden komen, arriveren ze nu pas.
Ik lig in bed.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:18 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe durven ze, blijf maar stug achter je computer zitten.
Okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier wordt geen kebab meer bezorgd, of ik moet het zelf gaan halenquote:
Spannendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vond ik ook
Trouwens ik ga je even dm'en ok
Niemand alsjeblieft. Te veel gedaan de laatste tijdquote:
Heyquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:36 schreef dralion13 het volgende:
vanwege TT hoor
Ik hoef ook niet zo nodig afscheid te nemen hoor, heb veel liever dat niemand weg gaat
Al heb ik ook veel te veel afscheid genomen de afgelopen tijd
Aantal klasgenoten verwacht ik de komende maanden/jaren niet meer te zien ben ik bang
Wat voor opleiding ga je doen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:38 schreef dralion13 het volgende:
En dan ben ik ook nog eens 1 van de weinige uit de klas die op kamers gaat (de rest blijft in Groningen).
Welterustenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik neem afscheid van jullie, welterusten.![]()
Bos en natuurbeheer in Wageningenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Wat voor opleiding ga je doen dan?
trustenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik neem afscheid van jullie, welterusten.![]()
Ok nicequote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer in Wageningen
Ik weet nu al zeker dat ik bij een Fok!ker in het jaar kom te zitten
Stel tyfusturken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ok
Maar die kennissen zijn aardig laat dan
[..]
Hier wordt geen kebab meer bezorgd, of ik moet het zelf gaan halen
Hehe, dat gaat een klasgenoot van mij ook doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:42 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Bos en natuurbeheer in Wageningen
Ik weet nu al zeker dat ik bij een Fok!ker in het jaar kom te zitten
Ze is geen die hard Fok!ster volgens mij, ben haar alleen nog maar tegengekomen in en wageningen topicquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef FreezePop het volgende:
Met een FOK!ker in de klas zitten, het idee alleen al![]()
Pics?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze is geen die hard Fok!ster volgens mij, ben haar alleen nog maar tegengekomen in en wageningen topic
Je zit bij jeself in de klas tog xdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:02 schreef FreezePop het volgende:
Met een FOK!ker in de klas zitten, het idee alleen al![]()
Nice.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben vannacht in slaap gevallen achter mijn pc
Toen werd ik 3 uur later pas wakker rond een uur of 05:00 en ging ik mijn echte bed pas in
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
het spijt me maar ik heb de kracht niet om op te staan
Nee, lekker dan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
het spijt me maar ik heb de kracht niet om op te staan
Nee nee meneer! Je komt nu met je luie kont uit bed en gaat douchen enzo, zodat je strakjes fris en fruitig voor ons staat.quote:
Totzooquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:39 schreef JanPiraat het volgende:
Oke ik ben er klaar voor op naar de bus en tot zo![]()
Luiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben al 3 uur wakker en lig nog steeds in mijn bed
Mooi. Geen jas mee dan. Als het gaat regenen is het jouw schuld nu, oke?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Mevrouw Zon is inmiddels wel prominent aanwezig
Ik zou wel 1 meenemenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mooi. Geen jas mee dan. Als het gaat regenen is het jouw schuld nu, oke?
Ohja. En jij ook natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
jan kan tassen en jassen dragen hoor
Wie? Ik?quote:
Oeps.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee de mensen die rond 11:30-12:00 wakker werden
Ja dag, straks mag ik niet meer mee.quote:
Gewoon straks langs hemaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut mn nagellak zit er voor de helft er nog op, faaaal.
Zit je in de busquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En allemaal toeristen in de bus omg
Je bent er toch te vroegquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar dan moeten jullie op mij wachten
zoals?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
klopt maar ik ga eerst andere dingen doen
wtf jijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Vingeren
Maar dat geeft ze niet toe
zn verjaardagsfeestje ;oquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:21 schreef dralion13 het volgende:
Owja, vandaag is de meet bij cosmo waar ik niet bij ben
Wowquote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:39 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Bellen, MMS, FM-radio, antenne van maar 5 centimeter, dit ding kan het allemaal.
Ik had net chickenwings opquote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik eet hamburgers met korting ooohohohohohohhh
fuck zij is geilquote:
Hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:20 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben een vieze jongen, hij zei euke euke ukke euke ukke en ik ik dacht dat hij wat vies ging zeggen
Was je naar de BBQ?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
Meet was leukVolgende keer trek ik iets makkelijkers aan.
Ja. Ik mocht bij Myraela op schoot en heb de billen van Monopoly gezien.quote:
Apperentlyquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja. Ik mocht bij Myraela op schoot en heb de billen van Monopoly gezien.
Je wilde Myraela toch zelf op schoot?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja. Ik mocht bij Myraela op schoot en heb de billen van Monopoly gezien.
Ik bouw relaties altijd langzaam op. Volgende handjes vasthouden enzo.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:36 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Je wilde Myraela toch zelf op schoot?
Wow, zo snel al handjes vast?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik bouw relaties altijd langzaam op. Volgende handjes vasthouden enzo.
En pics lekken nooit uit.
Maakt mij niets uit..zo ben ik gewoon. Laat anderen maar denken dat ik een slet ben..ik ben mezelf toch.quote:
Oh getsie. Ik zit met schreeuwende fransenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat een kakkers in de bus die hip proberen te doen zeg, jeetje mina.
Ik vind je geen slet hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit..zo ben ik gewoon. Laat anderen maar denken dat ik een slet ben..ik ben mezelf toch.
Oh jeetjequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh getsie. Ik zit met schreeuwende fransen
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:37 schreef FreezePop het volgende:
Ik wacht de fotos wel af. Die zijn toch leuker dan de meet zelf.
de bankjes voor de hemaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:09 schreef HappyBob het volgende:
Waar stonden jullie?Ik kon niemand vinden
Wat hebben jullie gedaan? Kusjes.
Op welke vraag was dat een antwoord?quote:
Dat is de vraag, je moet het zelf uitzoeken, leuk altijd, net Cluedoquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op welke vraag was dat een antwoord?En wat is het antwoord van de andere vraag? [ afbeelding ]
de eerste vraag hihiquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op welke vraag was dat een antwoord?En wat is het antwoord van de andere vraag? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de eerste vraag hihi
Ok we kochten eerst twee cadeaus voor Cosmo, twee boeken hihi en toen gingen we naar subway lopen, bij de munt daar. Toen over de bloemenmarkt en toen noemde ik bloempje perongeluk bloempjebloemen bekeken, kerstwinkel in geweest
toen ging mannetje ons in de gaten houden, hangmatten uitgeprobeerd. En oh na de subway gingen we de kruidvat in en toen ging ik blauwe nagellak kopen, nu ben ik ook hip.
Toen naar vondelpark gelopen, daar ook weer rondgelopen en toen terug naar de dam via een andere weg, veel gelopen wel hihi, we wilden een boot kapen ook nog.
En toen smoothie gehaald op de dam en daar tijdje gezeten en toen iedereen naar huis.
Ohja maskerwinkel, ZO'N schattig winkeltje omg!!!! Superquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je vergeet je vandalisme in de Kruidvat en het maskerwinkeltje
OMG VOLGENDE KEER BEN IK ER BIJ!!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de eerste vraag hihi
Ok we kochten eerst twee cadeaus voor Cosmo, twee boeken hihi en toen gingen we naar subway lopen, bij de munt daar. Toen over de bloemenmarkt en toen noemde ik bloempje perongeluk bloempjebloemen bekeken, kerstwinkel in geweest
toen ging mannetje ons in de gaten houden, hangmatten uitgeprobeerd. En oh na de subway gingen we de kruidvat in en toen ging ik blauwe nagellak kopen, nu ben ik ook hip.
Toen naar vondelpark gelopen, daar ook weer rondgelopen en toen terug naar de dam via een andere weg, veel gelopen wel hihi, we wilden een boot kapen ook nog.
En toen smoothie gehaald op de dam en daar tijdje gezeten en toen iedereen naar huis.
omg goed planquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG VOLGENDE KEER BEN IK ER BIJ!!Wie waren er nu allemaal?
Dan ook gelijk even flips, beach en freeze regelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
omg goed plan
Cosje, Bloempje, Jantje en ik.
Niet liegen, jij vlegel!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En vandalisme? Welk? Ik weet van nikssss.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
Oh klinker, weet je nog dat ik zei eigenlijk geen shopgeld te hebben? Ik liep langs de h&m schiphol en het was sterker dan ik...
seks zonder liefde is normaal tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ook gelijk even flips, beach en freeze regelenEen vurige ontmoeting zonder deze 3 is als seks zonder liefde.
alles is normaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
seks zonder liefde is normaal tegenwoordig.
Vaak bijna dood jaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja maskerwinkel, ZO'N schattig winkeltje omg!!!! Super
Oh en B&J ijs gehaaldbohh
En veel bijna dood ervaringen gehad, heb ook even cosje zn hand vastgehouden hihi en ik heb hem zelfs geknuffeld z0mg
haha noesss wat kocht je?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
Oh klinker, weet je nog dat ik zei eigenlijk geen shopgeld te hebben? Ik liep langs de h&m schiphol en het was sterker dan ik...
Normaal ja, maar ik ga voor speciaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
seks zonder liefde is normaal tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vaak bijna dood jadat was eng. En klinker en ik moesten zoenen maar dat deden we niet want braaf en onschuldig.
Nietquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nietdoen jij. Ik heb niet veel gekocht.
Niet lachen. Dan denken ze dat we niet braaf zijn en hebben ze ons door.quote:
Een poepig blauw hempje, een poepig beige hempje, een haarbandje en vier kleurtjes nagellak voor maar 3,50.quote:
praat voor jezelf jongedamequote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet lachen. Dan denken ze dat we niet braaf zijn en hebben ze ons door.
nice nice ;Dquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Een poepig blauw hempje, een poepig beige hempje, een haarbandje en vier kleurtjes nagellak voor maar 3,50.
gelukkig weet ik beterquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
Twee vriendinnen van me zeiden laatst anders dat ik er heel onschuldig uitzie
inderdaad, jij heldquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
ach jullie wouden die stick nog kopen ook, gelukkig was ik daar
Jij hebt een crimineel van ons gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
ach jullie wouden die stick nog kopen ook, gelukkig was ik daar
Hahahaha, ik was zo blij dat ik t als eerste op hadquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad, jij heldalleen ik weet niet of ik nog wel samen met jullie wil eten
![]()
Klinker heeft een nagellak afhaal pen misbruikt en terug gezet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:41 schreef FreezePop het volgende:
Welke misdaden hebben jullie begaan dan?
ik snap niet waarom ik er zo lang over deed, normaal eet ik best snelquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, ik was zo blij dat ik t als eerste op had
Onacceptabel.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinker heeft een nagellak afhaal pen misbruikt en terug gezet.
ik wilde hem kopen, cos heeft hem terug gezet.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinker heeft een nagellak afhaal pen misbruikt en terug gezet.
Jan en cosmo wilden naar het martelmuseum?quote:
Beetje cultuur snuiven. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jan en cosmo wilden naar het martelmuseum?
Je moest steeds lachen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ik er zo lang over deed, normaal eet ik best snel
Ohja, goed punt. Cosmo is de crimineel hier.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wilde hem kopen, cos heeft hem terug gezet.
wij drieen totaal onschuldigggquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, goed punt. Cosmo is de crimineel hier.
Zei ik toch, braaf en onschuldigquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wij drieen totaal onschuldiggg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |