Door Ludo en Maxime heeft Nick jaren lang onterecht vast gezeten in een kliniek. Daarom is ze oquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Jezus, mijn hart.
Maxime haar excuses aanbieden aan Nick? Pullleaase. Die gast heeft haar bijna vermoord.
Nick is altijd al een beetje een psycho geweest ... Sjors verkrachten, een huurmoordenaar op Jack afsturen .. en dat was zelfs voordat Maxime in de serie kwam, dus daar kun je haar niet de schuld van geven.
Ik ben zo bang dat Maxime eruit gaat.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Was jij erbij dan? Mijn hart ging gewoon sneller kloppen tijdens deze aflevering. Het klopt nu nog steeds sneller dan normaal.
Iemand verkrachten, een huurmoordenaar op iemand afsturen, twee mensen proberen te wurgen ... dat noem ik psycho.
En als je op mij doelt: ik heb nog nooit iemand iets aangedaan, dus dat slaat nergens op.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wow Wiet laat me echt denken aan die scene uit die film Carrie van Stephen King
Dat las ik er inderdaad nou echt vanaf.......................quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
Jaaaaaa, we weten het nu wel. Ik heb heus wel over die TT nagedacht voor dit deel, maar bedacht me dat deze een redelijk duidelijke 'Dit is het topic waarin de cliff op het scherm kwam' TT moest hebben. Voila.
Inderdaad! Heel het personage heeft iets weg van Carrie..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wow Wiet laat me echt denken aan die scene uit die film Carrie van Stephen King
Ik vond het einde ook echt rommelig. Slecht gedaan... wel eindelijk weer eens een spannende cliffhanger!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:34 schreef Maartel het volgende:
Bij de shortie dacht ik eigenlijk dat die geluiden onder de slowmotion ook allemaal schoten waren.
Beetje rommelig einde, kwam die stellage nou nog naar beneden donderen op iedereen?
Mooi zo.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:53 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
[..]
Dat las ik er inderdaad nou echt vanaf.......................
Waarom? Oké, tis een weekje langer wachten, maar het is niet het einde van de wereldquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Als de eerste aflevering van seizoen 22 daadwerkelijk een week later begint dan eerder was aangekondigd ...
Dat zou kut zijn.
De eerste aflevering van seizoen 10.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
Als we Ferri Somogyi moeten geloven, dan wordt het vervolg nog beter.
Een aflevering als de eerste van seizoen 15?
Dat is wel een week langer in spanning zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom? Oké, tis een weekje langer wachten, maar het is niet het einde van de wereld
De eerste van seizoen 15 vind ik nog steeds de beste aflevering ooit.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:56 schreef Frey het volgende:
Als we Ferri Somogyi moeten geloven, dan wordt het vervolg nog beter.
Een aflevering als de eerste van seizoen 15?
Nee joh, de eerste van seizoen 2quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
De eerste aflevering van seizoen 10.
Ik herinner me dat personage niet, maar ik dacht wel gelijk: He, die lijkt op Doortje Bloem uit oppassen (rijinstructrice van opa Buijs die vergeten was zijn rijbewijs te verlengen)... leuk, die dvd's van oude seriesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:47 schreef PeterKelder het volgende:
Ben ik trouwens nou zo gek of leek die ambtenaar vd burgelijke stand niet verdomde veel op Paula/Colette Maas
Quoted for truthquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
De eerste van seizoen 15 vind ik nog steeds de beste aflevering ooit.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Is net uitgelekt wat er met Jef is gebeurd!
Hij schijnt een overdosis Haribo snoepjes te hebben gehad![]()
Ik heb een foto van de vermoedelijke dader, Jack zit al bovenop de zaak!
[ afbeelding ]
Wat, staat hij dan op het dak van de fabriek ofzo? "Bovenop de zaak"quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:59 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Is net uitgelekt wat er met Jef is gebeurd!
Hij schijnt een overdosis Haribo snoepjes te hebben gehad![]()
Ik heb een foto van de vermoedelijke dader, Jack zit al bovenop de zaak!
[ afbeelding ]
Vervolg op de brand in Scala, Benjamin die Isabella en Yasmine redt maar zelf onder een brandende kast terechtkomt.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Vervolg op de cliff van seizoen 14: de brand in Scala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |