SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Wie (zelf)vertrouwen veinst, zal niet ver komen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:18 schreef clevy het volgende:
[..]
t schijnt dat zelfvertrouwen uitstralen helpt om anderen te overtuigen.. laat ik dat maar eens veinzen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef El_Matador het volgende:
Mooie TT
[..]
Wie (zelf)vertrouwen veinst, zal niet ver komen.
altijd verder dan iemand die stil in een hoekje zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Echt, men, als je naar die troep kan luisteren, hoe word of ben je dan?quote:
Dan weet jij niet hoe verlegen of teruggetrokken mannen hele mooie vrouwen kunnen scoren.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
altijd verder dan iemand die stil in een hoekje zit
dan wordt je zoals ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, men, als je naar die troep kan luisteren, hoe word of ben je dan?
Muziek maakt de stemming, Zijn jullie allemaal zo boos of gefrustreerd ofzo?
Ik kan in die brij van die metal en punk kant van jou echt geen gevoel herkennen. Ik vraag me af wat jij in die muziek ziet.
ik weet wel meer niet.. en welke B?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe verlegen of teruggetrokken mannen hele mooie vrouwen kunnen scoren.
B. is daar erg goed in.
Ik praat wat meer.
Nee het is zeker een onderdeel van die muziek. Maar ook kameraadschap, eenheid, enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, men, als je naar die troep kan luisteren, hoe word of ben je dan?
Muziek maakt de stemming, Zijn jullie allemaal zo boos of gefrustreerd ofzo?
Ik kan in die brij van die metal en punk kant van jou echt geen gevoel herkennen. Ik vraag me af wat jij in die muziek ziet.
Jij luistert echt niet alleen die shit van tijn, dacht ik?quote:
Sja, als je dat op die manier zoekt...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee het is zeker een onderdeel van die muziek. Maar ook kameraadschap, eenheid, enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
je cupmaat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, als je dat op die manier zoekt...Maak eens een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik luister alles behalve dance/trance/house en al die andere computermeuk idd.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij luistert echt niet alleen die shit van tijn, dacht ik?
Net zoals dance veel meer dan een beat is en wat bliepjesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik luister alles behalve dance/trance/house en al die andere computermeuk idd.
Vroegah wel veel punk....begonnen toen ik 14/15 was met the Offspringen Green Day
daarna meer verdiept in het genre. Het is echt veel meer dan boos op drums en gitaar rammen
leugensquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Net zoals dance veel meer dan een beat is en wat bliepjes
goeiesmorrugusquote:
wasn't mequote:
snurk ze!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
naar bed! kloteweek achter de rug dus kan wel wat rust gebruiken!
fijn weekend allemaal
Sterkte meis en jij ook een fijn weekendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
fijn weekend allemaal
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
fijn weekend allemaal
Gisteren Limp Bizkit, morgen verjaardag, zondag Slayer, 1 dagje rustig aan moet kunnenquote:
Slayer! Ik wil ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren Limp Bizkit, morgen verjaardag, zondag Slayer, 1 dagje rustig aan moet kunnen.
Zelfs jij wordt oudquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gisteren Limp Bizkit, morgen verjaardag, zondag Slayer, 1 dagje rustig aan moet kunnen.
Helaas stijf uitverkocht, ik ga ook alleen maar omdat ik de office manager van Paradiso heel goed kenquote:
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas stijf uitverkocht, ik ga ook alleen maar omdat ik de office manager van Paradiso heel goed ken.
Ik zit nu met een theezakje op m'n neusquote:
wie heb je gekopt?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nu met een theezakje op m'n neusHij is echt twee keer zo dik
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
fijn weekend allemaal
Je betaald in natura?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helaas stijf uitverkocht, ik ga ook alleen maar omdat ik de office manager van Paradiso heel goed ken.
Het is je weet wel wiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Ripley het volgende:
Ik ken de pr dame van paradiso goed maar ik sla m even over
das niet zo slim jongejuffrouw.. heb je een masker om je achter te verstoppen op de bbq?quote:
Ik moet jou te vriend houden dus?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:56 schreef Ripley het volgende:
Ik ken de pr dame van paradiso goed maar ik sla m even over
Ogen gaan tot nu toe goed! Ik denk dat 't vermoeidheid is.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Doe je goed
Inmiddels alweer wat beter met je ogen ook?
Neequote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef clevy het volgende:
[..]
das niet zo slim jongejuffrouw.. heb je een masker om je achter te verstoppen op de bbq?
Muts ben je toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit nu met een theezakje op m'n neusHij is echt twee keer zo dik
Ja, ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Muts ben je toch.Hoop dat ie snel weer normaal is dan!
ah! het evenement had een clown nodig!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Ik ga dapper met rode neus en al.
.
Heb je nog geluk dat je ogen weer goed waren, anders zag het er helemaal zo sneu uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Hij lijkt al minder gezwollen, maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn
.
Ja, iddquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je ogen weer goed waren, anders zag het er helemaal zo sneu uit.
whahahaha..quote:
Mooizoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ogen gaan tot nu toe goed! Ik denk dat 't vermoeidheid is.
Thanksquote:
Jaquote:
Gaan we vroeg naar bed dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jadus ik ga het niet heel laat maken vandaag.
mensen die dat roepen, zijn vaak snel verloren...quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
mensen die dat roepen, zijn vaak snel verloren...
zou het met plezier morgen irl doenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Als ik zeg dat ik op een borrel 'echt over een half uur ga', dan weet ik eigenlijk al genoeg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Herkenbaar ja
'oh nog even dit' '
hmm dat ook nog maar even doen'
En dan is het 3uur 's nachts
Oh really? Dan zal ik eens informeren bij mijn bronnenquote:
Oh, dat wist je nog niet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan we vroeg naar bed dan?![]()
Kan me voorstellen ja, heb je straks weer last ervan.
Ik heb liever niet dat je dat doet, iedere aanraking doet pijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
[..]
zou het met plezier morgen irl doen
veel plezier daar
was bij wijze van spreken, ik ga er morgen niet bij zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je dat doet, iedere aanraking doet pijn
Maar, lief van je
Haha, ja dat ook. Hoewel dat vaak nog wel luktquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik op een borrel 'echt over een half uur ga', dan weet ik eigenlijk al genoeg.
'Waarom wil mn sleutel niet in de voordeur?... ow heb hem verkeerd om'
Nee, je vertelt me ook niksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wist je nog niet?
Ja, daarom. Ik ben voorzichtig. Morgen voor 't eerst weer lenzen in vanaf de middag.
Ik heb geen hooikoorts.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha, ja dat ook. Hoewel dat vaak nog wel lukt
[..]
Nee, je vertelt me ook niks![]()
Zal wel loslopen, ook weer wat frisser dus zal ook wel schelen lijkt meGeen last van hooikoorts, hadden ze het gisteren over namelijk dat het weer een paar dagen erg zou worden.
Wat vind je ervan?quote:
halflevend klinkt beterquote:
Moet je sedan lief aankijkenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lek dus koelvloeistof![]()
Wie komt het fixen![]()
Nu kan ik maandag niet naar de begrafenis
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je sedan lief aankijken
Nee maar kut zeg..
lullig dat jij koelvloeistof lekt. en houdt je auto t wel droog?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lek dus koelvloeistof![]()
Wie komt het fixen![]()
Nu kan ik maandag niet naar de begrafenis
Nee maar wel handig met auto'squote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben geen liefdadigheidsinstelling.
nee .. anders was er wel een suggestie bij over betalen in naturaquote:
Dan heb je het over de afwas neem ik aan? Want ik en sleutelen..quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je even de rest doet wat hier staat.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je even de rest doet wat hier staat.
En handig ben ik wel met meer dingen, maar dan nog.
quote:
Hoiquote:
hahaha.. te fout!quote:
Jij bent toch veel te lieftallig om een werkpaard te zijn?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden.
En luie paarden.
Geloof het of niet, ik werk best hard hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent toch veel te lieftallig om een werkpaard te zijn?
Nog gedroomd trouwens?
Dan maar lui, bevalt primaquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden.
En luie paarden.
Oh dat weet ik wel hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik werk best hard hoor.
Nee. Jij?
Wij hebben ons weekend verdiend!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel hoor.Voel me trouwens ook een grofgebouwd werkpeerd, damn, wat heb ik hard gewerkt.
Niet over jou helaas![]()
Ja zeg dat.quote:
Oh dat is kut. Lekkere warme douche, kopje thee, helpt dat niet?quote:
Wie moet ik neerhoeken?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat is kut. Lekkere warme douche, kopje thee, helpt dat niet?
Hier beetje hyper juist, zoveel denken.. weer stomme discussie gehad..
roddeldozenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
Het is nu pas vijf dagen bekend dat ik met ontslag ga. Er zijn al drie roddels gaande over de reden van mijn vertrek.
Een team van alleen vrouwen, gotta love it.
Toch vanwege ander werk, zie het nut niet. Gewoon zeggen kan dan toch.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
Het is nu pas vijf dagen bekend dat ik met ontslag ga. Er zijn al drie roddels gaande over de reden van mijn vertrek.
Je bent zwanger van de directeur! Je drukt al jaren geld achterover en bent nu betrapt! Je hebt als een engel des doods oudjes vermoord!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:56 schreef L-E het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik snap je zinsopbouw niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toch vanwege ander werk, zie het nut niet. Gewoon zeggen kan dan toch.
Ik weet er wel een paarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie moet ik neerhoeken?
(Je zou het niet zeggen maar ik heb een aantal cursussen zelfverdediging gedaan.)
je vergeet de poederdoos met wit snuif poeder in d'r bureau en dat bijverdien pakje dat in de gangkast hangtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je bent zwanger van de directeur! Je drukt al jaren geld achterover en bent nu betrapt! Je hebt als een engel des doods oudjes vermoord!
Er waren maar 3 roddels toch!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:59 schreef clevy het volgende:
[..]
je vergeet de poederdoos met wit snuif poeder in d'r bureau en dat bijverdien pakje dat in de gangkast hangt
Mij...dan slaap ikquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie moet ik neerhoeken?
(Je zou het niet zeggen maar ik heb een aantal cursussen zelfverdediging gedaan.)
Je bent een vrouw, is okquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik snap je zinsopbouw niet.
owja.. ik loop een dag voorquote:
Je kan toch gewoon zeggen waarom je weg gaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat bedoelde je met 'Gewoon zeggen kan toch'?
Wie zegt dat ik dat niet heb gedaan?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen waarom je weg gaat.
Ik maak me zorgen om de begrafenis :'9quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je sedan lief aankijken
Nee maar kut zeg..
Nee hoor, tijdens de vergadering maandag uitgebreid verteld over mijn nieuwe baan!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Assumed so, vanwege roddels
Vrouwen ook dan
Kansloos.
Dat snap ik meis. Geen andere manier om er te komen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik maak me zorgen om de begrafenis :'9
Ah okquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, tijdens de vergadering maandag uitgebreid verteld over mijn nieuwe baan!
Inderdaad: vrouwen.
Picsquote:
Gefeliciteerdquote:
pff.. egwel..quote:
Dank je! Ik begin 12 september, nog zes weken bij mijn huidige werkgever, dan twee weken vakantie en dan aan de bak daar. Heb er zin in.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je! Ik begin 12 september, nog zes weken bij mijn huidige werkgever, dan twee weken vakantie en dan aan de bak daar. Heb er zin in.
Daar komt geroddel van.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Klinkt goed
We hebben tegelijk vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |