Oh no, someone ate spaghetti in the shower again.quote:
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....quote:
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Had met Dirt 3 van die missies gedaan in dat compund ofzo... had er al 60....
Toen liet ik xbox aanstaan.. ging weg.. kom 2 uur later terug.. xbox uit.. niks gesaved...
alle missies opnieuw...
Ja. Doe nou maar een keer die competitie afmaken ipv FUT spelen.quote:
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja. Doe nou maar een keer die competitie afmaken ipv FUT spelen.
Mijn Xbox is nog nooit zomaar uitgegaan volgens mijquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelf Xbox uitgezet ofzo? Want hij gaat toch pas na 6 uur uit?
Je kan beter met FUT beginnen als FIFA 12 er is. Dan is alles gereset denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met FUT. Kom alleen maar nerds tegen die op de counter spelen
Als je dat hebt gezien had je het kunnen voorkomenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Na ongeveer een uur komt er te staan.... your xbox will shoutdown soon'' en dan 10 min later.....uit
Je bent zeker meer straat, met al die lantaarnpalen in je kontje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:17 schreef Parvus het volgende:
Mister kom niet haten omdat ik meer straat ben dan jij gappie
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 01:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je bent zeker meer straat, met al die lantaarnpalen in je kontje.
Was nice man, doen we vaker.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:43 schreef Michhas het volgende:
'Koffie drinken met Pierre':
Pierre belt Michhas op. Het is 4 uur 's middags.
Pierre: 'Hey man, wat ben je aan het doen? Ik ben brak, zin om even koffie te drinken?'
Michhas: 'It's all goood, heb toch niks te doen.'
Om half 5 zitten Pierre en Michhas op het terras. Pierre drinkt cola. Michhas drinkt bier.
Om 9 uur zitten Pierre en Michhas er nog. Michhas drinkt bier. Pierre drinkt bier.
Om half tien zijn Pierre en Michhas op het station. Michhas komt vrienden tegen. Pierre stapt in de trein.
Om kwart voor een is Michhas thuis. Dronken. Waar Pierre is weet Michhas niet.
Hoi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop