Hoe krijg je dat allemaal mee joh.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn kleding gooi ik er morgen pas bij, hangt nu nog te drogen enzo
Maar die 2 persoonsluchtbed moest ik er alvast inproppen.
ow en bella... ik heb 8 liter sangria
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tasquote:
Ja, echt wel...quote:
Cityvillequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
Benny op welke worst moet ik klikken?
YADAYADAYADAYADAquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, echt wel...
Ik heb het topic eigenlijk altijd wel openstaan en dan zie je posts ook live verwijderd worden. Maar ik had nog niet naar boven gescrolled om te zien welke het waren. Maar omdat ik poste na het slotje werd de pagina vernieuwt en zag ik idd ook dat #305 was
Jeetje mina.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tas
Al twijfel of ik de rose meeneemEr is toch genoeg drank
Jij voelt je wel erg jong hequote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De basis van de sangria zit in een emmertje, 2 spaanse wijn en 2 flessen 7 up apart en 2 flessen rose, kipsate en chips gaan in de boodschappen tas. De rest in een grote weekend tas
Al twijfel of ik de rose meeneemEr is toch genoeg drank
ik probeer het al eerder te droppen bij Myr, en dan kom ik jou ophalen.quote:
Hij staat me errug in de wegquote:
Zijn =/= voelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |