Waar is hier?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie met Carnaval naar hier?
Boeiend. Heb genoeg vrienden en toch vind ik dit erg gezelligquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit zo te genieten
Voel me ineens wel heel vriendloos, dat ik op mijn vrijdagavond skihutmuziek lsuiter met een forum maar okay
ja dan kan ik mijn cheerleaders pakje aanquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Komen jullie met Carnaval naar hier?
Ik heb de link even getweetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit zo te genieten
Voel me ineens wel heel vriendloos, dat ik op mijn vrijdagavond skihutmuziek lsuiter met een forum maar okay
Ik heb echt de tijd van mijn leven, zit helemaal te lachenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Boeiend. Heb genoeg vrienden en toch vind ik dit erg gezellig
Ik zou de bus stilzetten en uitstappen, serieusquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
Bus van Rome naar Napels, dit, drie uur lang, 36 man.
ik ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb echt de tijd van mijn leven, zit helemaal te lachen![]()
Na een uur of twee en zesentachtig files was ik in staat door raampjes die er niet waren de bus uit te kruipenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou de bus stilzetten en uitstappen, serieus![]()
Hier is 25 km van Tilburg en 25 km van Eindhoven.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb echt de tijd van mijn leven, zit helemaal te lachen![]()
Ik had je gewoon laten uitstappen op verzoekquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Na een uur of twee en zesentachtig files was ik in staat door raampjes die er niet waren de bus uit te kruipen
Dan woon je denk ik niet heel ver van mij vandaan, of compleet aan de andere kant dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier is 25 km van Tilburg en 25 km van Eindhoven.
Heb ik niet helaasquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:15 schreef iBenny het volgende:
Staat het wig, waggel, waggle ook in de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |