Ik heb dat dus ookquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Want onder ogen is lastig
Ik moet het echt geregeld doen anders heb ik 1 wenkbrauw
Godfatherquote:
Haha ik epileer met pincet want met scheerapparaat blijft de wortel van het haartje zittenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ookZet gewoon 1 ding van 't scheerapparaat erop en dan heb ik weer ff 2 wenkbrauwen
Ik zing ook meequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
Mijn ouders en broer zitten me aan te staren, ze vragen zich af waarom ik met een big smile après ski muziek zit te zingen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
Mijn ouders en broer zitten me aan te staren, ze vragen zich af waarom ik met een big smile après ski muziek zit te zingen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Lutte het volgende:
Nummers geselecteerd uit de Skihut Top 100quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zing ook mee
Heb je gewoon een skihut cd opgezet Morph ?
Hier nog eenquote:
Ziehier het verval van de mannelijkheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha ik epileer met pincet want met scheerapparaat blijft de wortel van het haartje zitten
Ik doet t met mn scheermesje weg werken als ik onder de douche sta. Na t douchen even de grijze borstel haren er uit trekken en klaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb dat dus ookZet gewoon 1 ding van 't scheerapparaat erop en dan heb ik weer ff 2 wenkbrauwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |