Als je er nooit van gehoord hebt en je geen ruk geeft, waar maak je je dan druk om?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat het van een troll komt en niemand een ruk geeft om een of andere Marokkaanse zangeres waarvan letterlijk niemand in KLB ooit gehoord zal hebben.
Duidelijke trolls die gewoon nog topics mogen openen zijn een doorn in mijn oogquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je er nooit van gehoord hebt en je geen ruk geeft, waar maak je je dan druk om?
Weet je wel niet hoeveel zinloze topics zij heeft geopend? Haar vorige topic ging over dat ze arm en bang was en dan in ene gedraagt ze zich als een rijke narcist. Het is net alsof ze schizofrenie heeft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je er nooit van gehoord hebt en je geen ruk geeft, waar maak je je dan druk om?
Geen idee, maar als ik dit topic zo bekijk dan zie ik niet een directe noodzaak om het te sluiten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel zinloze topics zij heeft geopend?
Ik zie het al, 50% posts van TS zelf, 45% verwensingen en ous die twee keer ontopic post. Goed dat dit soort kwaliteitsusers behouden blijvenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik dit topic zo bekijk dan zie ik niet een directe noodzaak om het te sluiten.
Ik vind het zelf ook een hele prestatie van mezelf. Dank je wel voor de waardering.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zie het al, 50% posts van TS zelf, 45% verwensingen en ous die twee keer ontopic post. Goed dat dit soort kwaliteitsusers behouden blijven
Triest dat 45% verwensingen zijn idd, pleur gewoon op als je niks bij te dragen hebt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zie het al, 50% posts van TS zelf, 45% verwensingen en ous die twee keer ontopic post. Goed dat dit soort kwaliteitsusers behouden blijven
Leuk, maar misschien ligt het aan de kwaliteit van het topic?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dat 45% verwensingen zijn idd, pleur gewoon op als je niks bij te dragen hebt.
Kwalitatief niks mis mee, niet hoogstaand, maar geen bagger. Het enige waar je om zeurt is dat het jou niet kan boeien, dan reageer je gewoon niet voortaan. Opgelost.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leuk, maar misschien ligt het aan de kwaliteit van het topic?
Ik sluit me niet aan bij de islamisering, maar wel aan bij het feit dat Sanasoufi echt een troll is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:30 schreef DrDentz het volgende:
De islamisering van FOK! is wel een feit met al die sanasoufi topics.
Leuk allemaal maar volgens mij kom ik feedback leveren, waar dit topic voor bedoeld isquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kwalitatief niks mis mee, niet hoogstaand, maar geen bagger. Het enige waar je om zeurt is dat het jou niet kan boeien, dan reageer je gewoon niet voortaan. Opgelost.
Niemand houdt je tegen om feedback te geven, maar ingrijpen is niet altijd nodig. Afgezien van de beperkte doelgroep zie ik niet wat het probleem is met dat topic. Vind je het niet interessant, klik dan gewoon weg. Loopt het uit de hand dan is het een ander verhaal, maar dat is tot nu toe niet het geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar volgens mij kom ik feedback leveren, waar dit topic voor bedoeld isDat je het vervolgens wegzet als gezeur is een beetje jammer en 'dan reageer je toch niet' is wel een hele erge dooddoener.
Maar het zal allemaal welIk dacht dat het de bedoeling was dat we met een topic als dit KLB leesbaar hielden (want het was een baggerbende) en ik wil alleen zeggen, dat als je je werk als moderator zou doen en dat topic zou opschonen en bar weinig van overbleef en dat op zichzelf al laat zien dat het geen bestaansrecht heeft
In eerste instantie vond ik het geen gezeur, maar je blijft er over doorzeuren nadat ik heb aangegeven dat ik het er niet mee eens ben, je kwam ook alleen met argumenten dat het niemand boeit en dat TS trollt. Dat het jou niet boeit daar kan ik niet zoveel mee. Zoals ik al heb aangegeven. Uit de OP valt niet direct op te maken dat het topic als troll bedoeld is. Blijkt ook verder uit het verloop van het topic niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Leuk allemaal maar volgens mij kom ik feedback leveren, waar dit topic voor bedoeld isDat je het vervolgens wegzet als gezeur is een beetje jammer en 'dan reageer je toch niet' is wel een hele erge dooddoener.
Mwa, topic loopt inmiddels wel aardig, dus ik vind het wel meevallen allemaal. Nogmaals; ik zie geen directe aanleiding om het topic te sluiten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 03:34 schreef Nikmans het volgende:
Maar het zal allemaal welIk dacht dat het de bedoeling was dat we met een topic als dit KLB leesbaar hielden (want het was een baggerbende) en ik wil alleen zeggen, dat als je je werk als moderator zou doen en dat topic zou opschonen en bar weinig van overbleef en dat op zichzelf al laat zien dat het geen bestaansrecht heeft
Ze is ondertussen wel weer aan het trollen en is dus haar eigen topic aan het verpesten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:05 schreef Rezania het volgende:
Ik was gewoon bang dat ze weer ging trollen, zoals ze eerder deze nacht al had gedaan. Ik zie er nu dan ook geen probleem meer met het topic en ik realiseer me ook dat ik wel zeer overdreven reageerde.
Echt waar? En ik me nog verontschuldigenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze is ondertussen wel weer aan het trollen en is dus haar eigen topic aan het verpesten.
Ze noemde me gewoon een PVV'er.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar? En ik me nog verontschuldigenaan haar en hier
Zij is ook maar een raar figuur hoor. Eerst klaagt ze dat ze bang is dat ze haar rijlessen niet kan betalen en dan stellen wij voor dat ze gaat werken. Dan roept ze dat ze genoeg geld heeft en te mooi is om te werkenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze noemde me gewoon een PVV'er.En waarom? Geen idee.
Als er iemand een hekel aan de PVV heeft, ben ik het wel.
En het topic staat vol met linkdumps.
Wat een kwaliteitstopic ...
Er is een verschil tussen slowchat en constructief zijn vriend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:24 schreef gamezz het volgende:
Blijf er dan ook niet op reageren en lok geen reacties uit. Klik gewoon weg als het je niet boeit.
Nu klaar hier met de slowchat.
Een kloontje van een MOD mag natuurlijk alles....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slowchat en constructief zijn vriend.
Wat me opvalt is dat topics met zo weinig inhoud vroeger dichtgeflikkerd werden met 'koop een dagboek' maar nu blijkbaar onder het mom van 'dan klik je toch niet' gewoon blijven staan.
Idd, of een dagboektopic van een mod die gewoon open blijft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een kloontje van een MOD mag natuurlijk alles....
Wat wil je nu eigenlijk nog bereiken? Topic is dicht, ga verder met je leven. Gisteren is duidelijk uitgelegd waarom het topic niet direct op slot ging.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slowchat en constructief zijn vriend.
Wat me opvalt is dat topics met zo weinig inhoud vroeger dichtgeflikkerd werden met 'koop een dagboek' maar nu blijkbaar onder het mom van 'dan klik je toch niet' gewoon blijven staan.
Wat ik wil bereiken is dat KLB leesbaar blijftquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk nog bereiken? Topic is dicht, ga verder met je leven. Gisteren is duidelijk uitgelegd waarom het topic niet direct op slot ging.
Succesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken is dat KLB leesbaar blijft
Linkje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef Haifisch het volgende:
Oke, ik heb een vraagje.. waarom is mijn topic over mijn vader gesloten? Het is een serieuze klacht, u (of jullie als meerdere mods dit tegelijk lezen) snapt toch wel dat ik niet hier de hyve van mijn vader ga posten?
Link?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Sinds wanneer mogen er weer reeksen in KLB?
Is al weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die moslims met de kopvodden
http://forum.fok.nl/user/history/353204
Raar figuur.
Mwa, een vervolg moet kunnen, zal geen langlopende reeks gaan worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen Limburg hebben
Ik zou ff een screenshot maken en doorsturen aan een FA.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
Even een vraagje, ik weet niet of ik hier goed ben.
Ik krijg steeds DM's van ene Gulmez met onzin over mijn kontje.
Kan ik die blokkeren?
Ik heb hier namelijk geen zin in, om van een opgewonden puber dat per DM te ontvangen.
Omdat hij onterecht nog niet genote was, blijkbaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Broder het volgende:
Waarom de neuk krijg ik een note voor een post in een topic dat meer dan een jaar oud is, dat wordt gekicked door een spamuser die een dag lid is, door een mod die bijna twee maanden mod is.
Ja maar posts kunnen verjaren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht nog niet genote was, blijkbaar.
Mwa, nee. Maar vooruit.quote:
Done.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:19 schreef kree het volgende:
Kan een mod even deze twee koppelen, had het systeem nog niet helemaal door:
Het leven van een student
Het leven van een student [2]
thx
ik heb al een linkje gegeven...quote:
Je klacht gaat nergens over en de reacties daarna ook niet. Wat verwacht je nog van het topic?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:41 schreef Haifisch het volgende:
Ik snap niet waarom? Mag ik niet klagen over mijn vader?
quote:
Er waren dingen gebeurd nadat ik dat over het slotje had geplaatst.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je klacht gaat nergens over en de reacties daarna ook niet. Wat verwacht je nog van het topic?
Bovendien vraag je zelf om een slotje:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |