Er is een verschil tussen slowchat en constructief zijn vriend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 04:24 schreef gamezz het volgende:
Blijf er dan ook niet op reageren en lok geen reacties uit. Klik gewoon weg als het je niet boeit.
Nu klaar hier met de slowchat.
Een kloontje van een MOD mag natuurlijk alles....quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slowchat en constructief zijn vriend.
Wat me opvalt is dat topics met zo weinig inhoud vroeger dichtgeflikkerd werden met 'koop een dagboek' maar nu blijkbaar onder het mom van 'dan klik je toch niet' gewoon blijven staan.
Idd, of een dagboektopic van een mod die gewoon open blijft.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:39 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Een kloontje van een MOD mag natuurlijk alles....
Wat wil je nu eigenlijk nog bereiken? Topic is dicht, ga verder met je leven. Gisteren is duidelijk uitgelegd waarom het topic niet direct op slot ging.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen slowchat en constructief zijn vriend.
Wat me opvalt is dat topics met zo weinig inhoud vroeger dichtgeflikkerd werden met 'koop een dagboek' maar nu blijkbaar onder het mom van 'dan klik je toch niet' gewoon blijven staan.
Wat ik wil bereiken is dat KLB leesbaar blijftquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk nog bereiken? Topic is dicht, ga verder met je leven. Gisteren is duidelijk uitgelegd waarom het topic niet direct op slot ging.
Succesquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ik wil bereiken is dat KLB leesbaar blijft
Linkje?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:45 schreef Haifisch het volgende:
Oke, ik heb een vraagje.. waarom is mijn topic over mijn vader gesloten? Het is een serieuze klacht, u (of jullie als meerdere mods dit tegelijk lezen) snapt toch wel dat ik niet hier de hyve van mijn vader ga posten?
Link?quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Sinds wanneer mogen er weer reeksen in KLB?
Is al weg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die moslims met de kopvodden
http://forum.fok.nl/user/history/353204
Raar figuur.
Mwa, een vervolg moet kunnen, zal geen langlopende reeks gaan worden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 15:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Mensen die iets tegen Limburg hebben
Ik zou ff een screenshot maken en doorsturen aan een FA.quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
Even een vraagje, ik weet niet of ik hier goed ben.
Ik krijg steeds DM's van ene Gulmez met onzin over mijn kontje.
Kan ik die blokkeren?
Ik heb hier namelijk geen zin in, om van een opgewonden puber dat per DM te ontvangen.
Omdat hij onterecht nog niet genote was, blijkbaar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:00 schreef Broder het volgende:
Waarom de neuk krijg ik een note voor een post in een topic dat meer dan een jaar oud is, dat wordt gekicked door een spamuser die een dag lid is, door een mod die bijna twee maanden mod is.
Ja maar posts kunnen verjaren.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij onterecht nog niet genote was, blijkbaar.
Mwa, nee. Maar vooruit.quote:
Done.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:19 schreef kree het volgende:
Kan een mod even deze twee koppelen, had het systeem nog niet helemaal door:
Het leven van een student
Het leven van een student [2]
thx
ik heb al een linkje gegeven...quote:
Je klacht gaat nergens over en de reacties daarna ook niet. Wat verwacht je nog van het topic?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:41 schreef Haifisch het volgende:
Ik snap niet waarom? Mag ik niet klagen over mijn vader?
quote:
Er waren dingen gebeurd nadat ik dat over het slotje had geplaatst.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je klacht gaat nergens over en de reacties daarna ook niet. Wat verwacht je nog van het topic?
Bovendien vraag je zelf om een slotje:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |