abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 9 juli 2011 @ 09:22:21 #101
192683 AMDB
Visionair.
pi_99234784
Ik merk dat ik flink wat gemist heb, binnenkort toch maar even terugkijken :)

Anyway, ronde twee van tournament:

Arctic Monkeys Tournament 2011 #1
pi_99237571
Soms is het lastig om te kiezen tussen nostalgie en goede kwaliteit van de ´nog geen nostalgie, maar misschien in de toekomst nummers met veel nostalgie´. Maarja :)
pi_99238466
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 01:13 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Penny en Pauline, en zich ondertussen maar bescheuren... _O- En aan wie werd "Suck It And See" opgedragen, was niet aan het opletten?

Hm, dit is een theorie, sinds er een knip zat in de toegift, ze het semi-live uitzonden, en de BBC van tevoren aankondigde dat ze 'slechts' "a huge chunk" konden laten zien... Zouden ze "That's Where You're Wrong" alsnog gespeeld hebben? 4 songs in de toegift op een groot festival is als headliner niet onbedenkelijk.
Vraag tussendoor, heb jij ooit de rider van AM gezien? En zo ja, staan daar nog grappige dingen op :P?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:42:08 #104
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_99240992
Sommige lotingen weer :'( :')
pi_99241622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef BoerBert het volgende:
Sommige lotingen weer :'( :')
Ja, dat kan toch niet man :'(
This House Is A Circus vs. Pretty Visitors....... Ik kies dan vaak voor het nummer wat ik live gehoord heb, maar ja :')
505 vs. Dancing Shoes, mja, 505 maar dan hè...
ACR vs The View From The Afternoon was makkelijk gelukkig >:)
That's Where You're Wrong vs. All My Own Stunts zelfs die is moeilijk :o
The Hellcat Spangled Shalalala vs. Mardy Bum niet zo fan van die laatste, maar toch de betere
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:05:20 #106
52513 whosvegas
The Trickster
pi_99241684
Hoe was het concert in Paradiso?
Was op vakantie, anders was ik er wel bij geweest

De nieuwe cd valt mij trouwens (weer) tegen. De Arctic Monkeys kunnen rustige melodieuze nummers beter over laten aan andere bands (uitzonderingen 505 en Do me a favour). Als ik naar een Arctic Monkeys concert ga, wil ik compleet uit mijn dak gaan
Are you nuts??
pi_99241720
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:05 schreef whosvegas het volgende:
Hoe was het concert in Paradiso?
quote:
Als ik naar een Arctic Monkeys concert ga, wil ik compleet uit mijn dak gaan
Uhhhhh....

Nou, dat laatste is prima gelukt hoor, ook met de nummers van het nieuwe album _O_
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:18:24 #108
159761 Arn0
Abbey Road
pi_99242052
Hellcat vs Mardy Bum. Pff, dat was toch wel by far de moeilijkste :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 14:48:18 #109
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_99242948
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 14:18 schreef Arn0 het volgende:
Hellcat vs Mardy Bum. Pff, dat was toch wel by far de moeilijkste :D
Certain Romance tegen The View :'(
pi_99243725
Ik vond Secret Door - Teddy Picker misschien wel de moeilijkste ;(
pi_99243990
Wat vinden jullie van de Sound van Suck it and See? Ik bedoel daarmee de productie van het album, puur het geluid.
Ik vind hem schel en niet zuiver klinken, kan het ook niet echt verwoorden maar als ik naar FWN en Humbug luister hoor ik gewoon een betere producten dan deze laatste.
pi_99245650
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 15:23 schreef Vatta het volgende:
Wat vinden jullie van de Sound van Suck it and See? Ik bedoel daarmee de productie van het album, puur het geluid.
Ik vind hem schel en niet zuiver klinken, kan het ook niet echt verwoorden maar als ik naar FWN en Humbug luister hoor ik gewoon een betere producten dan deze laatste.
Erger me vaak aan Alex' s-klanken.. als hij slist zegmaar. Vooral als ik oordopjes in heb klinkt het echt heel schel.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 16:27:45 #113
159761 Arn0
Abbey Road
pi_99245733
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 16:25 schreef Mokerbout het volgende:

[..]

Erger me vaak aan Alex' s-klanken.. als hij slist zegmaar. Vooral als ik oordopjes in heb klinkt het echt heel schel.
Ja, heb ook af en toe last dat het ietwat schel klinkt, dacht dat het aan mijn computer lag. Niet dus :D
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_99245737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 10:25 schreef AMDB het volgende:
Ik heb nooit enige cultstatus aan The Bakery toegekend, die valt bij mij onder de categorie 'zeiknummers' :P
Dit. Snap niet dat deze zo hoog kan eindigen. Al vanaf de eerste akoestische versie geen hoogvlieger gevonden, Miles z'n gitaarwerk red het nog een beetje, maar de productie op zich beschouw ik als een van hun minste werken.

Uitslag groep 1, 6 en 7 ben ik zeer content mee. In totaal maar 2 "Humbug"-songs weg, kan me ook behoorlijk vinden in die keuzes. In groep 2 is "The Afternoon's Hat" het minst geliefde nummer, dat is mijn favoriete "Humbug"-nummer zo'n beetje, erg zonde. In groep 3 een niemendalletje in de plaats van Turner's compositorisch hoogtepunt... En "Crying Lightning" zo populair?

Groep 4, wat een liefde voor "Vampires" en... "The Bakery". Mensen moeten de "My Propeller" B-kanten nog maar wat vaker beluisteren, "Joining The Dots" onderaan, hoe? Groep 5, jeetje... En zelfs hun beste single gesneuveld, wow.

"She's Yawningstorms" en "D Is For Dangerous" in de plaats van "Catapult" kan ik niet goedpraten. Toch iets te veel liefde voor de nieuwe plaat, al is "All My Own Stunts" als gedeelde groepswinnaar natuurlijk prachtig. Blij dus om te zien dat ook het post-hype werk hoog gewaardeerd wordt. En wow, dat wildcard-systeem komt even mooi uit, zeg.

Kan de nieuwe keuzes over het algemeen zonder na te denken afstrepen. Maar... 2 van mijn favoriete B-kanten en 2 van de meest iconische beginperiode liedjes tegenover elkaar is gewoon grof. Ook jammer dat ik het betwistbare beste post-FWN nummer ("Shalala") moet gaan afschieten. Moeite met "Secret Door" vs. "Teddy Picker" en "Plastic Tramp" vs. "Fake Tales", lijkt me logisch.

Maar zoiets heet een competitie geloof ik ;).
pi_99247085
Aisumasen is een top analyticus ^O^. Ik zeg elke week een programma op televisie met Aisumasen en Arn0 die uitsluitend praten over Arctic Monkeys. AMDB is de presentator. De overige vaste bezoekers van dit topic wisselen elke week als gasten. Je krijgt zo gegarandeerd een geweldig aantal kijkcijfers :D.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 18:25:52 #116
230345 conobram
is neit lam
pi_99249769
Wow deze ronde was echt makkelijk, geen één keer moeilijk gevonden om te kiezen. Hellcat vs Mardy is wel een aardige strijd trouwens :P
pi_99249864
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:25 schreef conobram het volgende:
Wow deze ronde was echt makkelijk, geen één keer moeilijk gevonden om te kiezen. Hellcat vs Mardy is wel een aardige strijd trouwens :P
Ik vond hem toch nog best lastig eigenlijk. Ben benieuwd hoe het straks zal staan met de verhoudingen tussen de 4 albums. Volgens mij gaat het nu wel gelijk op.
pi_99251830
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:35 schreef Mokerbout het volgende:
Arctic Monkeys op Dumpert :P :

http://www.dumpert.nl/med(...)ngled_shalalala.html
Ik zag het, valt mij nog redelijk mee met de reacties tot nu toe. :P
pi_99251994
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:37 schreef Kijana het volgende:

[..]

Ik zag het, valt mij nog redelijk mee met de reacties tot nu toe. :P
Ja ik dacht ook eerst dat ze helemaal de grond in geboord zouden worden.. maar het valt dus wel mee ;). Snap sowieso niet echt hoe Arctic Monkeys op Dumpert terecht komen, maargoed.
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:45:02 #121
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_99252030
"The View From The Afternoon" tegen "A Certain Romance"... ;(

Verder nog wel een paar lastige, maar over het algemeen wel goed te doen!
pi_99252085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef Mokerbout het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook eerst dat ze helemaal de grond in geboord zouden worden.. maar het valt dus wel mee ;). Snap sowieso niet echt hoe Arctic Monkeys op Dumpert terecht komen, maargoed.
Ik heb The Smiths ook op Dumpert voorbij zien komen, daar heb ik nog meer vraagtekens bij. :P
pi_99252759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 19:47 schreef Kijana het volgende:

[..]

Ik heb The Smiths ook op Dumpert voorbij zien komen, daar heb ik nog meer vraagtekens bij. :P
Wel even allemaal Arctic Monkeys +1en he ;).
pi_99253121
Zijn er ook t-shirts met alleen de tekst 'suck it and see'.
pi_99257317
Voor de mensen die het nog niet hadden gezien:
_O_
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')