quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef OverRated het volgende:
Trollscience is mijn minst favoriete baggeraar.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef OverRated het volgende:
Trollscience is mijn minst favoriete baggeraar.
Ik niet eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Serieus? Dat zijn 3 faalusers.
Ik had toch wel betere namen verwacht van TS.
Oh Dimens was ik vergetenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Dimens het volgende:
Ik heb geen baggeraars als favoriet, ik haat ze.
Wat dacht jij danquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef tarantism het volgende:
SuperwormJim, die gast kan echt kinderachtig baggeren
Het ging niet om de grootste zuurpruim.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef tarantism het volgende:
SuperwormJim, die gast kan echt kinderachtig baggeren
Nou nee, toffere users zoals Patje, SSB, deepart of Monopoly. Dat is bagger met humor, beter dan die "ik open een topic voor elke verharde hersenscheet die in me opkomt" zoals Zolder.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan
Porsje1?_____________!
Dit:quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is het jongen? Je weet dat je me alles kunt vertellen...
Ik dacht dat je aardig was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:38 schreef Trollscience het volgende:
TS begint:
1. SuperwormJim
2. Zolder
3. Dimens
Patje opent amper topicsquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou nee, toffere users zoals Patje, SSB, deepart of Monopoly. Dat is bagger met humor, beter dan die "ik open een topic voor elke verharde hersenscheet die in me opkomt" zoals Zolder.
zoals ik.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Je hebt een paar secondes om OP te veranderen, of ik haal die UI's weg.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ben in tweestrijd
Je hebt wel een UI voor me gemaakt
Chantagequote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt een paar secondes om OP te veranderen, of ik haal die UI's weg.
Dank.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Gemaskerde
Dimens
Vaagjunior
Spouwerranger
Hey teringlijer vind jij dat grappig ofzo mij zo belachelijk maken!!!!?!?!?!?!quote:
ik mag geen bier enzo want ik ben geen 16 mar wel ranja maar nie te veel anders word ik druk xD :$quote:
Hilariesquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:59 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hey teringlijer vind jij dat grappig ofzo mij zo belachelijk maken!!!!?!?!?!?!
Ik ben ook pas 13, maar vrienden van mij laten halen tok?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik mag geen bier enzo want ik ben geen 16 mar wel ranja maar nie te veel anders word ik druk xD :$
[..]
Hilaries
Wat is hilaries?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik mag geen bier enzo want ik ben geen 16 mar wel ranja maar nie te veel anders word ik druk xD :$
[..]
Hilaries
Dankje voor de aandachtquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Wat is hilaries?
Neem eens niet zo in de maling.
1. Het is zovtyquote:
laten die bier hale? lpquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben ook pas 13, maar vrienden van mij laten halen tok?
Feck ja, dat wist ik toch.quote:
QFTquote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:48 schreef MultiBanaan het volgende:
Socios is geen baggeruser. Hij zou zelf wel wat meer mogen baggeren van mij
Nee jij bent echt een zure pruim die een keer normaal moet doen en niet zo verwaand altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee jij bent echt een zure pruim die een keer normaal moet doen en niet zo verwaand altijd.Hoi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie ben jij?F.K.A. SuperwormJim
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 18:57 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Nee jij bent echt een zure pruim die een keer normaal moet doen en niet zo verwaand altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ja jij bent de enige mod die altijd al mijn topics sluit.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Myraela heeft mensenkennis he, dus zijn je topics bagger. Smegje daarentegen die sloopt al mijn geniale topics met een slotje. Wel met een grappige tekst erbij dat dan weer wel, maar toch vraag ik me af of zijn gymleraar vrieger zijn handen niet van smegje's pielemuisje kon afhoudenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:05 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja jij bent de enige mod die altijd al mijn topics sluit.
Ik post nog wel een lijstje
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het topic dan ook niet gelezen.
Deze man,quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb het topic dan ook niet gelezen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:54 schreef Gemaskerde het volgende:
Gemaskerde
Dimens
Vaagjunior
Spouwerranger
Jouw bagger is kinderachtig en ik moet daar meer om huilen dan om lachenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef Paul het volgende:
NIEMAND NOEMT MIJ
Ik moet maar snel nieuwe baggertopics maken
Wie ben jij? Was jijniet het wormvormig aanhangsel van maikuul?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef Paul het volgende:
NIEMAND NOEMT MIJ
Ik moet maar snel nieuwe baggertopics maken
ja kan je ze sturenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is baggeren? Kut user zijn?
Trouwens heeft iemand nog interesse in de nieuwe collectie cbirlens van balvin slijm? Ik heb er nog een paar liggen hier.
1 van de populairste users van Fok. Mensen adoreren mij over het algemeenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Wie ben jij? Was jijniet het wormvormig aanhangsel van maikuul?
pauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
1 van de populairste users van Fok. Mensen adoreren mij over het algemeen
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Damn dat had ik mooi gemist. Wil je mijn vrindje wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag wel mijn leerling wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Damn dat had ik mooi gemist. Wil je mijn vrindje worden
Ik pas hier niet tussen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:20 schreef Zolder het volgende:
Ik ga geen lijstje posten, mensen weten zelf wel of ze goeden baggeraars zijn.
Kenmerken:
kuttopics
veel slotjes krijgen
maar weinig notes
In een fractie van een seconde een idee krijgen en zonder er bij na te denken een topic over openen
Mijn topics worden bijna nooit gesloten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef Zolder het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van goede baggeraar dan?
Ik ben niet op vakantiequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:30 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je bent in spanje en dan ga je fokken....![]()
blijf dan in Nederland jeezz
kweetniet?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ken ik jou en jouw konijn van flitsservice
Zou bij mij ook niet gebeuren als myarella geen mod was.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn topics worden bijna nooit gesloten.
En pors dan?quote:
Ik zit een beetje vast hier op het terrein, vandaag ben ik vrij dus ik ben lekker lui geweest en heb boodschappen gedaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
nou dan... ga wat leuks doen...? fokken kan altijd nog.
zondequote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zit een beetje vast hier op het terrein, vandaag ben ik vrij dus ik ben lekker lui geweest en heb boodschappen gedaan.
ok gelukkigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:33 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zit hier al 6.5 week, genoeg leuke dingen gedaan
Ik zit heel erg afgelegen, bij een kutdorp in de buurt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:36 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dan ist goed... leuke steden? of zit je in kutdorpjes?
wel strand?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:37 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik zit heel erg afgelegen, bij een kutdorp in de buurt.
Nope. Maar woensdag gaan we wel naar de kustquote:
Ik in de ondertitel en sig.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Omg, ik sta in de sig van de TS. Valt me nu pas op![]()
![]()
![]()
OT: Knettertjen, Ajacied en ConscienceNL zijn toch wel mijn favo baggeraars![]()
Daar noem je me toch een rijtje pure kanker.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:00 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Omg, ik sta in de sig van de TS. Valt me nu pas op![]()
![]()
![]()
OT: Knettertjen, Ajacied en ConscienceNL zijn toch wel mijn favo baggeraars![]()
maar dan moet ik slapenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef Dimens het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik (bijna) alle nacht baggeraars goede baggeraars vind. Dan mag het en alleen maar goede bagger posts.
Jij bent het homo vriendje van TS?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik in de ondertitel en sig.
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:12 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daar noem je me toch een rijtje pure kanker.
Heeft er wel in gelegenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alleen AP ligt nog niet in de kliko
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |